![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Saïd El Khadraoui (sp.a) (11 t.e.m. 17 mei) Saïd El Khadraoui is Europees Parlementslid en Internationaal Secretaris voor sp.a. Hij is ook fractieleider voor sp.a-slp in de Leuvense gemeenteraad. Op 7 juni staat hij tweede op de Europese sp.a-lijst. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad gebeurd. Meermaals, zou ik denken. En gelukkig maar, of ondergetekende zou hier niet zijn. Mijn moeder was natuurlijk geen 9-jarig kind op dat ogenblik en mijn vader geen ouwe zak van 53. En ja, ik heb daar problemen mee, ook al spreek ik niet uit ervaring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Dat is niet waar, ze doen het volgens een redenering die geen plaats heeft in de islam. Je komt naar Irak om onze burgers te doden, dus we gaan ook jullie burgers in Spanje of England of VS proberen te doden. Deze redenering heeft geen plaats in de islam.
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 14 mei 2009 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() Zonder ervaring : geen exacte kennis. Je deelt gewoon jouw mening en je bewijst niets, en als jouw vader een ouwe zak, verkrachter en crimineel is, dan moet je niet zo gaan denken over alle mannen.
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 14 mei 2009 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Het ware gelaat van ISSlam krijgt men pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is" http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was met jou al geen land te bezeilen toen je hier nog postte onder de naam <<proudtobewhatiam>> en dat is nog geen moer veranderd. Met jou valt niet te praten. Voor mij eindigt het hier dan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
iedere moslim is geen terrorist, maar de meeste terroristen zijn wel moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 14 mei 2009 om 19:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik raad je aan het EU Terrorism Situation and Trend Report 2009 van Europol eens te lezen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Vermoord jij burgers in Irak of Afghanistan? Dan proberen ook jouw burgers te gaan doden: toeristen worden hier ook doelwit. Onislamitisch
Cheb khaled: Aicha Hoofddoekenverbod? Khalid Yahya Blankinship: Andalusia - the Muslim Spain! Tariq Ramadan on European Muslim Identity Laatst gewijzigd door deadlock : 14 mei 2009 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 14 mei 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() smiley
crimineel is jouw papa en jouw mama en jouw grootouders en heel je familie achterlijk crimineel niet mijn profeet
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() pedofiel is jouw vader, en zo moeilijk een pedofiel als vader te erkennen, hé.
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Burger
|
![]() zwijg over mijn profeet, dan zeg ik ook niets over jouw vader.
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() Je beschuldigt me ten onrechte.
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() deadlock,
Ben jij van mening dat wij anders moeten leven omdat het jouw geloof niet past? |
![]() |
![]() |