![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Juist in crisisperioden zoals we er nu een beleven, is het van belang zich strikt aan deze doctrine te houden. In de Idee moeten wij ons echt Vaderland herkennen: wat telt is niet, op dezelfde grond te leven, of eenzelfde taal te spreken, maar wél dezelfde Idee aan te kleven. Daar is onze basis, daar ligt ons vertrekpunt.
http://nsalternatief.wordpress.com/2...13/orientaties Zo dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite ben ik een echte Europeaan. Maar een thuisland heb ik niet, hoe je het draait of keert. Wat zou ik moeten kiezen als thuisland? Waar ik ben geboren? Waar ik meteen daarna naartoe ging? Waar ik ettelijke jaren later naartoe ben verhuisd? Waar ik mijn eerste schaamhaar kreeg? Waar ik mijn eerste vriendinnetje had? ... Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 23 mei 2009 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens ze verplicht zijn met de door de gevestigde waarden verguisde alternatieven ook mee te nemen zal sowieso een van die alternatieven een goeie stempel kunnen zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb nog nooit zo hard getwijfeld over op wie te stemmen als nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(nooit geen verantwoordelijkheid moeten nemen en weten wat op de gewone man zijne lever ligt) en toch bakt die partij er niks van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Peut! Geen van die partijen heeft hij opgericht voor de verkiezingen van 2007, 2006 of 2004. Gedurende die hele periode heette zijn partij 'spirit'. Daarbij maakte hij geen deel uit van de statutaire oprichters.
Voor spirit was hij geen lid van ID21 (officieel geen partij, trouwens), maar bij de Volksunie. ID21 was Anciaux' speeltuintje.
Laatst gewijzigd door Burkide : 29 mei 2009 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |