Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2009, 09:32   #81
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
the Us congress no less
Dan zou ik daar wel een bron van willen zien.

Citaat:
wederom het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje.
Ik gaf je de cijfers: 200 miljard economie overheid begroting van 85 miljard, 3 miljard steun.

dat zijn feiten.

Citaat:
Aha, je vervalt in het andere typisch zionitisch en kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee

nog even en je sleurt Adolfke er ook nog bij.
Je kan geen normale discussie over het onderwerp voeren dat lijkt me duidelijk wat betekend dat er iets scheelt ik vraag me gewoon af wat het is.

Of je anti semiet bent heb ik geen idee (en je liegt als je beweert dat ik dat zei) israel haten is iets anders dan anti semetisme.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:28   #82
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dan zou ik daar wel een bron van willen zien.
doe je opzoekwerk eens zelf. dat je dit geeneens weet, zegt genoeg over je "kennis" over dit onderwerp.

Ook de TOTALITEIT van de steun is meer dan 3 miljard. eveneens een feit, net zoals dit : dit is de realiteit :

Israel is not economically self-sufficient, and relies on foreign assistance and borrowing to maintain its economy. Since 1985, the United States has provided $3 billion in grants annually to Israel. Since 1976, Israel has been the largest annual recipient of U.S. foreign assistance, and is the largest cumulative recipient since World War II.

je zionistische sprookjes en leugens worden blootgelegd en vervolgens kan je dan niet meer anders als dit kindergebrabbel te posten :

Citaat:
Mai de haat zit diep he? Zelfs iemand die nog maar vriendelijk durft te spreken over alles wat met israel te maken heeft is een liegende zionist . Ooit eens aangevallen door een jood of zo
en dan het idiote verwijt te maken dat volledig op jezelf slaat (als je geen gelijk kan halen tenminste ) :
Citaat:
Je kan geen normale discussie over het onderwerp voeren dat lijkt me duidelijk
.

ik herhaal :
Naast het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje wederom het kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 juni 2009 om 10:30.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 10:36   #83
k9

Standaard

Citaat:
doe je opzoekwerk eens zelf. dat je dit geeneens weet, zegt genoeg over je "kennis" over dit onderwerp.
Je verzint het dus gewoon.

Citaat:
Ook de TOTALITEIT van de steun is meer dan 3 miljard. eveneens een feit, net zoals dit : dit is de realiteit :

Israel is not economically self-sufficient, and relies on foreign assistance and borrowing to maintain its economy. Since 1985, the United States has provided $3 billion in grants annually to Israel. Since 1976, Israel has been the largest annual recipient of U.S. foreign assistance, and is the largest cumulative recipient since World War II.
Blijft nog steeds verkeerd. Belgie heeft een staatsschuld die veen groot is als het BNP en we gaan de volgende jaren 3-6miljard schuld per jaar bijmaken. Volgens jou is dus belgie ook niet self-sufficient?

Citaat:
je zionistische sprookjes en leugens worden blootgelegd en vervolgens kan je dan niet meer anders als dit kindergebrabbel te posten :
en dan het idiote verwijt te maken dat volledig op jezelf slaat (als je geen gelijk kan halen tenminste ) :
.

ik herhaal :
Naast het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje wederom het kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee
Jij vind dit blijkbaar een normale discussie ik niet, ach ja .

Ik vraag me nog steeds af wat israel ooit tegen jou gedaan heeft.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 4 juni 2009, 10:57   #84
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je verzint het dus gewoon..
nee, je ZOVEELSTE leugen. we geraken de tel wel kwijt.

Citaat:
Blijft nog steeds verkeerd.
het zit echt in je genen he : wederom het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje

Citaat:
Belgie heeft een staatsschuld die veen groot is als het BNP en we gaan de volgende jaren 3-6miljard schuld per jaar bijmaken. Volgens jou is dus belgie ook niet self-sufficient
?

België heeft hier NIETS mee te maken. begin desnoods over marsmannetjes , maar dat verandert niets aan de feiten.

Citaat:
Jij vind dit blijkbaar een normale discussie ik niet, ach ja .
tut tut ; JIJ moest eerst deze kinderbrabbel posten omdat je geen kant meer uitkon :
Citaat:
Mai de haat zit diep he? Zelfs iemand die nog maar vriendelijk durft te spreken over alles wat met israel te maken heeft is een liegende zionist . Ooit eens aangevallen door een jood of zo
om te vervolgen :
Citaat:
Je kan geen normale discussie over het onderwerp voeren dat lijkt me duidelijk
en dan zeg ik idd op je idiote verwijt : .

ik herhaal :

Citaat:
Ik vraag me nog steeds af wat israel ooit tegen jou gedaan heeft
Mij persoonlijk ,niets. De Palestijnen heel véél.
andere massa moordenaars (al dan niet georganiseerd in een staat) hebben mij ook niets misdaan, maar die leven niet meer en zionisten trachten hun misdaden niet te verhullen of over hun "prestaties" te liegen.
.
Oud 4 juni 2009, 11:46   #85
k9

Standaard

Citaat:
nee, je ZOVEELSTE leugen. we geraken de tel wel kwijt.
Nee hoor , 0

Citaat:
België heeft hier NIETS mee te maken. begin desnoods over marsmannetjes , maar dat verandert niets aan de feiten.
Dat noemen ze een vergelijking, blijkbaar te hoog gegrepen voor jou, was te denken.

Citaat:
blah blah
..
andere massa moordenaars (al dan niet georganiseerd in een staat) hebben mij ook niets misdaan, maar die leven niet meer en zionisten trachten hun misdaden niet te verhullen of over hun "prestaties" te liegen.
Ah eigenlijk iets on topic, en maar zoveel posts om het te doen.

En de palestijnen zijn onschuldige slachtoffer volgens jou? israelische burgers opblazen? Sluipschutters die babys afknallen?

Israel is schuldig aan deze toestand maar de palestijnen evenveel hoor.

Oud 4 juni 2009, 12:10   #86
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee hoor , 0.
je bent wederom betrapt op een leugen;zit echt in je "gebakken" he.

Citaat:
Dat noemen ze een vergelijking, blijkbaar te hoog gegrepen voor jou, was te denken
.

wederom : je zionistische sprookjes en leugens worden blootgelegd en vervolgens kan je dan niet meer anders als dit kindergebrabbel te posten :
Citaat:
ik herhaal :

Citaat:
Je kan geen normale discussie over het onderwerp voeren dat lijkt me duidelijk .

Citaat:
Ah eigenlijk iets on topic, en maar zoveel posts om het te doen.
dat jij zoveel leugens verkoopt en antisjemitisme verwijtjes/insinuaties uit omdat je zo in je hemdje gezet wordt is volkomen je eigen schuld, hoor
maar ik zal je niet tegenhouden om jezelf steeds meer te discrediteren en te ontmaskeren voor wat je echt bent. Zeker niet

Citaat:
En de palestijnen zijn onschuldige slachtoffer volgens jou? israelische burgers opblazen? Sluipschutters die babys afknallen?
wat was er eerst : Het palestijnverdrijvend zionisme en aanhorig stichten van een staat in Palestijns gebied of het verzet ertegen.
dus JA, "dé" Palestijnen zijn als geheel onschuldig. Dat de lokale bevolking zich verzet tegen zionistische landdieven en moordenaars is niet meer dan normaal, zij zijn immers nooit akkoord gegaan met die staat die zomaar op hun grond gesticht werd en die hen tot vandaag wegpest.
en zoals je best weet , is het vooral israel die aan de lopende band Palestijnse kinderen afslacht. Laatst hebben ze zich nog eens goed uitgeleefd in Gaza, terwijl joodse burgers geamuseerd en picknikkend stonden toe te kijken op witte fosforwolken die op Palestijse burgers werd losgelaten

Citaat:
Israel is schuldig aan deze toestand maar de palestijnen evenveel hoor
ZOVEELSTE leugen en quasi negationisme. Maar Palestijnen genieten niet de juridische bescherming tegen het ontkennen van de door hun doorstane massamoorden. die is exclusief voorbehouden aan je "uitverkorenen"....
De Palestijnse Slachtoffers voorstellen als daders om je Israel beter te doen lijken - > ik zal je niet tegenhouden om jezelf steeds meer te discrediteren en te ontmaskeren voor wat je echt bent.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 juni 2009 om 12:13.
Oud 4 juni 2009, 12:17   #87
k9

Standaard

Citaat:
knip, wat oeverloos gelul.

wat was er eerst : Het palestijnverdrijvend zionisme en aanhorig stichten van een staat in Palestijns gebied of het verzet ertegen.
Nog voor joden 1 palestijn verdreven hadden was er al verzet tegen die joden. Zeg jij me dan maar wie er eerst begon.

maakt trouwens niks uit.

Citaat:
dus JA, "dé" Palestijnen zijn als geheel onschuldig. Dat de lokale bevolking zich verzet tegen zionistische landdieven en moordenaars is niet meer dan normaal, zij zijn immers nooit akkoord gegaan met die staat die zomaar op hun grond gesticht werd en die hen tot vandaag wegpest.
en zoals je best weet , is het vooral israel die aan de lopende band Palestijnse kinderen afslacht. Laatst hebben ze zich nog eens goed uitgeleefd in Gaza, terwijl joodse burgers geamuseerd en picknikkend stonden toe te kijken op witte fosforwolken die op Palestijse burgers werd losgelaten
Dus voor jou is het normaal dat je israelische burgers dood?

Citaat:
ZOVEELSTE leugen en quasi negationisme. Maar Palestijnen genieten niet de juridische bescherming tegen het ontkennen van de door hun doorstane massamoorden. die is exclusief voorbehouden aan je "uitverkorenen"....
De Palestijnse Slachtoffers voorstellen als daders om je Israel beter te doen lijken - > ik zal je niet tegenhouden om jezelf steeds meer te discrediteren en te ontmaskeren voor wat je echt bent.
Neutraal is het conflict, dat is wat ik ben. Zowel israel als palestijnen dragen de schuld van het probleem, beide zullen toegevingen moeten doen wilt er ooit vrede komen.

Oud 4 juni 2009, 12:29   #88
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nog voor joden 1 palestijn verdreven hadden .
aha, de eerste keer dat je de waarheid post. Joden verdrijven idd de Palestijnen en zijn daar al mee bezig sinds 48.

Citaat:
was er al verzet tegen die joden.
er was verzet tegen de zionisten die een staat wilden inpikken, niet tegen de joden. De Neturei Karta zijn daar heel duidelijk in.

Citaat:
Zeg jij me dan maar wie er eerst begon.
de zionisten dus.

Citaat:
maakt trouwens niks uit.
weer eentje voor :

Citaat:
Dus voor jou is het normaal dat je israelische burgers dood?
voor jou is het blijkbaar zeer normaal dat Palestijnen afgeslacht en verdreven worden ten behoeve van het stichten en behouden van een joodse apartheidsstaat op Palestijns gebied.

Citaat:
Neutraal is het conflict, dat is wat ik ben.
gezien je leugens en antisjemitisjme insinuaties /verwijten klasseren we die eveneens onder :

Citaat:
Zowel israel als palestijnen dragen de schuld van het probleem
naast leugen dus quasi negationisme.
.
Oud 4 juni 2009, 12:54   #89
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aha, de eerste keer dat je de waarheid post. Joden verdrijven idd de Palestijnen en zijn daar al mee bezig sinds 48.

Wat doe jij op een discussieforum? Jij verdraait alle quotes in je voordeel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 15:05   #90
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Wat zit je hier te kletsen.

Ten eerste had Israel in 1967 de Tempelberg al veroverd en heeft het onmiddelijk na de oorlog de sleutels teruggeven aan de Arabieren.

Ten tweede zal er pas een (3de)tempel komen-volgens Joods geloof-wanneer de Messias komt.Het is verboden-wegens heiligheid-om op de Tempelberg te betreden.
En , is er iets van gekomen met die messias ? en wanneer zal er een welkomst feest gevierd worden ?
Oud 4 juni 2009, 15:11   #91
k9

Standaard

Citaat:
En palestijnen doen nog steeds aanslagen op joodse burgers.

Citaat:
er was verzet tegen de zionisten die een staat wilden inpikken, niet tegen de joden. De Neturei Karta zijn daar heel duidelijk in.
Moest ik jou zijn zou ik de jaren 00 tot 30 eens goed bestuderen, het was tegen alle joden niet enkel hen die expleciet zionist waren en land opeisten.

Citaat:
voor jou is het blijkbaar zeer normaal dat Palestijnen afgeslacht en verdreven worden ten behoeve van het stichten en behouden van een joodse apartheidsstaat op Palestijns gebied.
Neen voor mij is dat helemaal niet normaal en de israelische staat is daar fout in. (en het is geen apartheidsstaat hoor)

Antwoord nu mijn vraag Dus voor jou is het normaal dat je israelische burgers dood?

Citaat:
gezien je leugens en antisjemitisjme insinuaties /verwijten klasseren we die eveneens onder :
mai wat een argumenten.

Citaat:
Je medicatie vergeten nemen of zo? Ik ben al veel mensen tegengekomen die iets hebben tegen israel maar jij spant toch wel de kroon.

Oud 4 juni 2009, 15:37   #92
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Neutraal is het conflict, dat is wat ik ben. Zowel israel als palestijnen dragen de schuld van het probleem, beide zullen toegevingen moeten doen wilt er ooit vrede komen.
'Toegevingen' brengen een oplossing dichterbij, akkoord. Ik kan niet akkoord gaan met de stelling dat beide partijen in dit conflict evenveel 'schuld' dragen. De grootste verantwoordelijkheid draagt degene met de grootste macht.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 16:24   #93
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
'Toegevingen' brengen een oplossing dichterbij, akkoord. Ik kan niet akkoord gaan met de stelling dat beide partijen in dit conflict evenveel 'schuld' dragen. De grootste verantwoordelijkheid draagt degene met de grootste macht.
Daar ben ik het volstrekt mee oneens.
Trouwens, als we uw nogal simplistische redenering doortrekken dan hadden de geallieerden dus de grootste schuld aan WOII? Kan het gekker?
Er is in het Palestijns-Israelisch conflict zeker meer dan genoeg schuld voor iedereen, maar de verantwoordelijkheid ligt in de eerste plaats bij de Palestijnse leiders (of wat daar voor door moet gaan), in de tweede plaats bij sommige Arabische regimes en in de derde plaats bij de Israelische extremisten die van een "Groot-Israel" dromen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2009, 16:51   #94
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Trouwens, als we uw nogal simplistische redenering doortrekken dan hadden de geallieerden dus de grootste schuld aan WOII? Kan het gekker?
Het conflict tussen de Palestijnse en Israëlische macht is geen strijd tussen gelijken. De Palestijnen zijn zo goed als volledig onderworpen aan de Israëlische wil. Je gaat de gevangenen van de Duitse Ghettos ten tijde van WO2 toch ook niet vergelijken met degenen die een muur rond hen optrokken en konden bepalen hun bewegingsvrijheid, hun voedsel, hun water,... zelfs al kwamen die gevangenen af en toe in opstand. Deze vergelijking benadert nochtans eerder de werkelijkheid dan de vergelijking die u maakt met de geallieerden.
Oud 4 juni 2009, 16:55   #95
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Het conflict tussen de Palestijnse en Israëlische macht is geen strijd tussen gelijken. De Palestijnen zijn zo goed als volledig onderworpen aan de Israëlische wil. Je gaat de gevangenen van de Duitse Ghettos ten tijde van WO2 toch ook niet vergelijken met degenen die een muur rond hen optrokken en konden bepalen hun bewegingsvrijheid, hun voedsel, hun water,... zelfs al kwamen die gevangenen af en toe in opstand. Deze vergelijking benadert nochtans eerder de werkelijkheid dan de vergelijking die u maakt met de geallieerden.
De geallieerden hadden een grotere macht dan Duitsland. Volgens uw redenering droegen zij dus de grootste verantwoordelijkheid voor WOII. Een stelling waar ik het overigens niet mee eens ben.
De vergelijking van Gaza en de Westelijke Jordaanoever met de ghetto's in het door Nazi's bezette Polen is gewoon pervers. Graag ontving ik van u info over wanneer er treinen vanuit de bezette gebieden werden ingelegd om Palestijnen naar uitroeiingskampen te brengen en van waar in het buitenland Israel Palestijnen transporteerde naar Gaza en de West Bank om ze daar vast te houden tot ze konden vergast worden. Bij ontstentenis van dergelijke gegevens zult u moeten toegeven dat u zichzelf gewoon op één lijn plaatst met de gebruikelijke negationisten.
Oud 4 juni 2009, 17:12   #96
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De geallieerden hadden een grotere macht dan Duitsland. Volgens uw redenering droegen zij dus de grootste verantwoordelijkheid voor WOII. Een stelling waar ik het overigens niet mee eens ben.
De vergelijking van Gaza en de Westelijke Jordaanoever met de ghetto's in het door Nazi's bezette Polen is gewoon pervers. Graag ontving ik van u info over wanneer er treinen vanuit de bezette gebieden werden ingelegd om Palestijnen naar uitroeiingskampen te brengen en van waar in het buitenland Israel Palestijnen transporteerde naar Gaza en de West Bank om ze daar vast te houden tot ze konden vergast worden. Bij ontstentenis van dergelijke gegevens zult u moeten toegeven dat u zichzelf gewoon op één lijn plaatst met de gebruikelijke negationisten.
Het is zeker zo dat de Israëliers ondanks hun zo goed als totale controle over de Palestijnen niet overgaan tot een systematische uitroeiing zoals de Nazis dat deden. Dat spreekt voor hen op dit moment.

Mag ik trouwens vernemen van u waar ik ergens de holocaust ontken? Ik beschouw dit als een serieuze belediging. Ik heb nog nooit zo dicht erbij gestaan om op dat knopje te drukken op dit forum. Ik vermoed dat u hiervan geniet. Schaam u.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 juni 2009 om 17:16.
Oud 5 juni 2009, 01:28   #97
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Het is zeker zo dat de Israëliers ondanks hun zo goed als totale controle over de Palestijnen niet overgaan tot een systematische uitroeiing zoals de Nazis dat deden. Dat spreekt voor hen op dit moment.

Mag ik trouwens vernemen van u waar ik ergens de holocaust ontken? Ik beschouw dit als een serieuze belediging. Ik heb nog nooit zo dicht erbij gestaan om op dat knopje te drukken op dit forum. Ik vermoed dat u hiervan geniet. Schaam u.
Door Gaza en de West Bank expliciet gelijk te stellen met de ghetto's in het door Nazi's bezette Polen plaats u zich volkomen in hetzelfde kamp als de negationisten. Net als hen bagatelliseert u aldus de Holocaust.
Oud 5 juni 2009, 01:56   #98
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik herinner me de woorden van iemand mij dierbaar een tijd terug 'Ge moogt tegenwoordig zelfs niet niet meer tegen oorlog zijn'.
Oud 5 juni 2009, 06:56   #99
k9

Standaard

Citaat:
Er is in het Palestijns-Israelisch conflict zeker meer dan genoeg schuld voor iedereen, maar de verantwoordelijkheid ligt in de eerste plaats bij de Palestijnse leiders (of wat daar voor door moet gaan), in de tweede plaats bij sommige Arabische regimes en in de derde plaats bij de Israelische extremisten die van een "Groot-Israel" dromen.
Dat vind ik nu niet, de israelische regering is net zo vernatwoordelijk als de palestijnse leiders en de omringende landen. Enkel in israel de schul leggen bij wat fanatici is verkeerd de regering steunt die immers volop

Oud 5 juni 2009, 07:26   #100
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Dat vind ik nu niet, de israelische regering is net zo vernatwoordelijk als de palestijnse leiders en de omringende landen. Enkel in israel de schul leggen bij wat fanatici is verkeerd de regering steunt die immers volop
Ik zal de eerste zijn om te erkennen dat er ook in de Israelische regering extremisten gezeten hebben en zitten. Maar het officiële Israelische beleid is altijd vrij pragmatisch geweest (met enkele notoire uitschuivers).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be