![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan zou ik daar wel een bron van willen zien.
Citaat:
dat zijn feiten. Citaat:
Of je anti semiet bent heb ik geen idee (en je liegt als je beweert dat ik dat zei) israel haten is iets anders dan anti semetisme.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook de TOTALITEIT van de steun is meer dan 3 miljard. eveneens een feit, net zoals dit : dit is de realiteit : Israel is not economically self-sufficient, and relies on foreign assistance and borrowing to maintain its economy. Since 1985, the United States has provided $3 billion in grants annually to Israel. Since 1976, Israel has been the largest annual recipient of U.S. foreign assistance, and is the largest cumulative recipient since World War II. je zionistische sprookjes en leugens worden blootgelegd en vervolgens kan je dan niet meer anders als dit kindergebrabbel te posten : Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ik herhaal : Naast het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje wederom het kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 juni 2009 om 10:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me nog steeds af wat israel ooit tegen jou gedaan heeft.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() nee, je ZOVEELSTE leugen. we geraken de tel wel kwijt.
Citaat:
Citaat:
België heeft hier NIETS mee te maken. begin desnoods over marsmannetjes , maar dat verandert niets aan de feiten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ik herhaal : Naast het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje wederom het kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee Citaat:
andere massa moordenaars (al dan niet georganiseerd in een staat) hebben mij ook niets misdaan, maar die leven niet meer en zionisten trachten hun misdaden niet te verhullen of over hun "prestaties" te liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En de palestijnen zijn onschuldige slachtoffer volgens jou? israelische burgers opblazen? Sluipschutters die babys afknallen? Israel is schuldig aan deze toestand maar de palestijnen evenveel hoor.
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() je bent wederom betrapt op een leugen;zit echt in je "gebakken" he.
Citaat:
![]() Citaat:
Naast het waanzinnig ontkennen van feiten , nog zo'n typisch zionistisch tactiekje wederom het kinderlijk geweenklaag als je door de mand valt en je zionistische leugens te kijk gezet worden : Antisjemitissmee en dan het idiote verwijt te maken dat volledig op jezelf slaat (als je geen gelijk kan halen tenminste ) : Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() maar ik zal je niet tegenhouden om jezelf steeds meer te discrediteren en te ontmaskeren voor wat je echt bent. Zeker niet ![]() Citaat:
dus JA, "dé" Palestijnen zijn als geheel onschuldig. Dat de lokale bevolking zich verzet tegen zionistische landdieven en moordenaars is niet meer dan normaal, zij zijn immers nooit akkoord gegaan met die staat die zomaar op hun grond gesticht werd en die hen tot vandaag wegpest. en zoals je best weet , is het vooral israel die aan de lopende band Palestijnse kinderen afslacht. Laatst hebben ze zich nog eens goed uitgeleefd in Gaza, terwijl joodse burgers geamuseerd en picknikkend stonden toe te kijken op witte fosforwolken die op Palestijse burgers werd losgelaten Citaat:
De Palestijnse Slachtoffers voorstellen als daders om je Israel beter te doen lijken - > ik zal je niet tegenhouden om jezelf steeds meer te discrediteren en te ontmaskeren voor wat je echt bent.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 4 juni 2009 om 12:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
![]() Citaat:
maakt trouwens niks uit. Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() aha, de eerste keer dat je de waarheid post. Joden verdrijven idd de Palestijnen en zijn daar al mee bezig sinds 48.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Antwoord nu mijn vraag Dus voor jou is het normaal dat je israelische burgers dood? Citaat:
![]() Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, als we uw nogal simplistische redenering doortrekken dan hadden de geallieerden dus de grootste schuld aan WOII? Kan het gekker? Er is in het Palestijns-Israelisch conflict zeker meer dan genoeg schuld voor iedereen, maar de verantwoordelijkheid ligt in de eerste plaats bij de Palestijnse leiders (of wat daar voor door moet gaan), in de tweede plaats bij sommige Arabische regimes en in de derde plaats bij de Israelische extremisten die van een "Groot-Israel" dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het conflict tussen de Palestijnse en Israëlische macht is geen strijd tussen gelijken. De Palestijnen zijn zo goed als volledig onderworpen aan de Israëlische wil. Je gaat de gevangenen van de Duitse Ghettos ten tijde van WO2 toch ook niet vergelijken met degenen die een muur rond hen optrokken en konden bepalen hun bewegingsvrijheid, hun voedsel, hun water,... zelfs al kwamen die gevangenen af en toe in opstand. Deze vergelijking benadert nochtans eerder de werkelijkheid dan de vergelijking die u maakt met de geallieerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
De vergelijking van Gaza en de Westelijke Jordaanoever met de ghetto's in het door Nazi's bezette Polen is gewoon pervers. Graag ontving ik van u info over wanneer er treinen vanuit de bezette gebieden werden ingelegd om Palestijnen naar uitroeiingskampen te brengen en van waar in het buitenland Israel Palestijnen transporteerde naar Gaza en de West Bank om ze daar vast te houden tot ze konden vergast worden. Bij ontstentenis van dergelijke gegevens zult u moeten toegeven dat u zichzelf gewoon op één lijn plaatst met de gebruikelijke negationisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik trouwens vernemen van u waar ik ergens de holocaust ontken? Ik beschouw dit als een serieuze belediging. Ik heb nog nooit zo dicht erbij gestaan om op dat knopje te drukken op dit forum. Ik vermoed dat u hiervan geniet. Schaam u. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 juni 2009 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me de woorden van iemand mij dierbaar een tijd terug 'Ge moogt tegenwoordig zelfs niet niet meer tegen oorlog zijn'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik zal de eerste zijn om te erkennen dat er ook in de Israelische regering extremisten gezeten hebben en zitten. Maar het officiële Israelische beleid is altijd vrij pragmatisch geweest (met enkele notoire uitschuivers).
|
![]() |
![]() |