![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingsforum 2009 Alle discussies omtrent de verkiezingen, de uitslagen, de (houdingen van) partijen, mogelijke meerderheden, de coalitiebesprekingen, commentaren, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
anders zouden we nog altijd in de mideleeuwen zitten. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat volg ik niet helemaal. Kan je me even verduidelijken wat je bedoelt?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we zijn 2009, niet 1909 |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vrees dat je de mensheid een heel klein beetje overschat...
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders gesteld: wat is de rol van adel, kerk en burgerij vandaag?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 juni 2009 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() ik moet niet weten van stalinisme van de PVDA maar ze staan wel ergens voor. in tijden van vage partijen als tsjeven n-va , vld , LDD is dat al een verdienste op zich.
Al ben ik uiteraard radicaal tegen quasi onverholen communisme. Communisme is de meest moorddadige ideologie( nou ja islam ook maar dat bis niet zo systematisch) in de praktijk en werkt enkel in de theorie. Ze moeten volledig breken met communisme en stalinisme etc voor ze door het publiek gehoord kunnen worden. Maar partijen die nog echte breekpunten hebben die kan ik enkel waarderen. |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik moet zeggen die vraag overvalt mij een beetje, kan ze niet zo goed plaatsen. Maar ik zal beleefd blijven en ze antwoorden. De rol van de adel is gereduseert tot bijna niks kwa macht,en de rol van de kerk ook eigelijk. En de rol van de burgerij kijk ik heb niks zo zeer tegen de burgerij of de kerk of de adel op zich. Maar meer tegen het geconteerde kapitaal dat macht uitoefend voor zijn eigen belang. En ons systeem is daarop afgesteld,dat is geen democratie. ik ben niet zo naief te denken dat er betere systemen zijn enzo maar Sociale cohesie is beter dan polarisatie. want we leven vandaag in een gepolariseerde maatschappij waar grote bedrijven alles te zeggen hebben dankzij het liberalisme. Laatst gewijzigd door doubled : 6 juni 2009 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#93 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goede campagne, weinig inhoud.
Wie wil scoren door een kalf van een madam op de Europese lijst te zetten omdat die toevallig de zus is van de premier, is niet serieus bezig. In tijden dat de linksen zich zouden moeten verenigen gaat klein links zich van zijn kleinste kant tonen. Dus neen, geen zetel.
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Onzen Bert Bibber kan ik niet goed plaatsen, maar de macht van Frèreke des te meer, om maar te zwijgen van Bea die met Shell en bv de Bilderberggroep en vergelijkbare clubs tot afschuwelijk veel in staat is. Met inbegrip van het tot de bedelstaf veroordelen van een groot gedeelte van de Europese bevolking. Wait & see...(the economic crisis develop) Laatst gewijzigd door Felix (be) : 6 juni 2009 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Burger
|
![]() Ik hoop da ze een zetel halen!
#96 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cuba scoort alleszins veel beter op welvaart dan België, Amerika of Frankrijk. Dat zijn harde feiten.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo 'enige'?
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het communisme werkt heel misschien op papier maar in de realiteit draait het elke keer weer uit op een totale catastrofe. dat communisten hier al blij zijn dat cuba tot de koplopers vd 3e wereldlanden hoort en dat ze dit dan als argument aangrijpen om dit systeem hier in te voeren toont wel enige wereldvreemdheid. |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|