![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welja, wat wilt ge, als zoiets geplaatst wordt in "koetjes en kalfjes"?
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk meer van m'n melk door Lincoln , mss dermee da'k ni veel zin heb om der mee te lachen ... Xal mor effe politics een uurke afzetten , 'k wil het voor de anderen ni verbrodden ook ni ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dromen van het leven
http://www.youtube.com/watch?v=xNF7aHr5Csk |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar heeft ze zelf gekozen om uit het leven te stappen.
In dat geval is het niet meer dan euthanasie. Zij die daar open voor staan, moeten nu niet komen 'treuren'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus omdat iemand euthanasie pleegt, mag je niet treuren om het verlies???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag hopen van niet. Het is mijn muziek en wereldje niet, maar grappen over zelfmoord vind ik niet echt kunnen. Nu ja... tenzij een massamoordenaar zelfmoord pleegt. Maar hier is een depressie, een persoonlijk drama aan voorafgegaan. De media zullen weer loeien dat het de breuk in de relatie was maar wie weet echt wat het was?
Mijn medeleven aan degenen die achterblijven. Of het nu over een zangeres dan wel een bediende of secretaresse gaat, maakt niet uit. De familie lijdt en woorden schieten te kort. Ik was niet bepaald een liefhebber van haar muziek e.d., maar voor elke mens die zichzelf in gezonde toestand het leven beneemd ga je je wel afvragen wat een mens tot zoiets drijft. Nu ja... Mijn gedachten zijn meer bij haar familie en vrienden dan haar fans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet! Ik herinnerde me gewoon mijn jeugd toen ik heel vaak naar "Tien om te Zien" keek en dit was echt mijn favoriete liedje van Yasmine. Dit video werd blijkbaar vandaag gemaakt, als hommage voor Yasmine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind je reactie terecht. En vooral om de familie en vrienden. Ik ken dat mens amper maar ik ben zeker dat er nu een moeder zit te janken en een vader een muur wil inslaan uit pure onmacht (waardoor hij nog minder met zijn gevoelens omkan dan die moeder). Nu ja... het is maar een idee dat ik heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze dus zelf uit het leven gestapt is, zal dat haar wens geweest zijn. Zij die pleiten voor euthanasie, kunnen zich er 'goed' bij voelen. Of zou je willen dat ze nog langer 'ondragelijk' leed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak een onderscheid tussen euthanasie en zelfmoord. Ik ken het hele verhaal niet maar jij kan me dat verschil vast vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was geen fan van haar. Maar iemand die zelfmoord pleegt is steeds een tragisch geval. Je moet verdomd moedig zijn om dat te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die uit het leven stapt of dat wil doen is een ziek iemand dat geholpen moet worden. Maar onze maatschappij stuurt daar minder op aan. We erg lijdt, moet het recht krijgen om daar een eind aan te maken. Wel dat heeft ze wss gedaan. Moet je dan 'treuren'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rest geen woorden meer aan vuil maken. behalve dat je laag valt, prof.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moesten we haar helpen, door te dwingen verder te leven. ( om haar media-kwaliteiten) Of haar respecteren om uit het leven te stappen? ( om welke reden dan ook) Het was tenslotte haar eigen beslissing. ( Als het klopt wat men 'nu' weet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() zit zo geen helden van te maken van zelfmoordenaars.
soms vergt het meer moed om het niet te doen. want d�*t is kiezen voor de pijn en het lijden. d�*t zijn mensen die niet bang zijn van pijn en lijden. maar met de moed hebben om het niét te doen haal je het nieuws natuurlijk niet. |
![]() |
![]() |