Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2009, 17:23   #81
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hier geef ik het op en dan begin je te mekkeren dat ik de vraag niet wil geven
Het is niet de eerste keer dat wij elkaar niet begrijpen, we hebben het in het verleden er nog wel eens over gehad.

Deze keer heb je vier posts nodig gehad om me de vraag te stellen.

Alleszins, als mijn zoon iemand zijn voorrang probeert af te snijden en aldoende daar dan tegen rijdt, dan ga ik hem vragen om aub te stoppen met rijden als een gek. Niet alleen brengt hij zijn eigen leven in gevaar maar ook dat van anderen.

Het moedwillig proberen afsnijden van iemand die voorrang heeft op u zou niet alleen een verkeersovertreding moeten zijn maar ook bekeken moeten worden als misdaad, namelijk, moedwillige slagen en verwondingen.

En als een agent zoiets uitsteekt - zelfs zonder de bedreigingen en het machtsmisbruik zoals in mijn geval, die moet ontslagen worden want die is duidelijk niet geschikt voor zijn funktie.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 17:55   #82
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is niet de eerste keer dat wij elkaar niet begrijpen, we hebben het in het verleden er nog wel eens over gehad.

Alleszins, als mijn zoon iemand zijn voorrang probeert af te snijden en aldoende daar dan tegen rijdt, dan ga ik hem vragen om aub te stoppen met rijden als een gek. Niet alleen brengt hij zijn eigen leven in gevaar maar ook dat van anderen.

Het moedwillig proberen afsnijden van iemand die voorrang heeft op u zou niet alleen een verkeersovertreding moeten zijn maar ook bekeken moeten worden als misdaad, namelijk, moedwillige slagen en verwondingen.

En als een agent zoiets uitsteekt - zelfs zonder de bedreigingen en het machtsmisbruik zoals in mijn geval, die moet ontslagen worden want die is duidelijk niet geschikt voor zijn funktie.
Verkeerd begrijpen is iets anders dan de vraag gewoon negeren.
Niet nodig gehad. Gewoon om aan te tonen dat je de vraag ontwijkt en niet dat ik ze niet wilde stellen.

Waarom antwoord je nu nog niet op de vraag?

Als jou zoon agent wil worden en een persoon als jij rijd hem met opzet aan omwille van een voorrangsregel, wie is dan de slechte?
Je zit tegen mij te zagen dat je geen 3 kwartier gelul wil hebben en nu zit je zelf voor de zoveelste keer rond de pot te draaien.

Jij hebt het gedaan omdat je iets tegen flikken hebt, dit betekend daarom niet dat hij het met opzet deed, kan jou te laat gezien hebben...twijfelen en uiteindelijk doorrijden...zo heb ik ook al boetes gehad bij rode lichten...beginnen twijfelen om te stoppen of doorrijden...niet omdat ik met opzet door het rood reed.

Laatst gewijzigd door illwill : 15 december 2009 om 18:04.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 18:05   #83
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet nodig gehad. Gewoon om aan te tonen dat je de vraag ontwijkt en niet dat ik ze niet wilde stellen.

Waarom antwoord je nu nog niet op de vraag?

Als jou zoon agent wil worden en een persoon als jij rijd hem met opzet aan omwille van een voorrangsregel, wie is dan de slechte?

Jij hebt het gedaan omdat je iets tegen flikken hebt, dit betekend daarom niet dat hij het met opzet deed, kan jou te laat gezien hebben...twijfelen en uiteindelijk doorrijden...zo heb ik ook al boetes gehad bij rode lichten...beginnen twijfelen om te stoppen of doorrijden...niet omdat ik met opzet door het rood reed.
Je schijnt nog altijd niet te begrijpen dat de agent tegen mij reed. Als u van mij verwacht dat ik mensen op het voetpad doodrijd om die gek van een agent te ontwijken die moedwillig de wet naast zich neerlegt, dan bent u goed gek.
Oud 15 december 2009, 18:06   #84
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vind ik hilarisch, je zegt zelf dat je gas hebt bijgegeven...jij vind dat je dit wel zelf mag
Oud 15 december 2009, 18:08   #85
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je schijnt nog altijd niet te begrijpen dat de agent tegen mij reed. Als u van mij verwacht dat ik mensen op het voetpad doodrijd om die gek van een agent te ontwijken die moedwillig de wet naast zich neerlegt, dan bent u goed gek.
Zoals ik had verwacht...

Ok, dan niet é. Dat u voor de zoveelste keer niet durft te antwoorden op de vraag toont enkel aan dat u zelf goed genoeg weet, hier fout te zijn.

My point is made.
Oud 15 december 2009, 18:12   #86
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vind ik hilarisch, je zegt zelf dat je gas hebt bijgegeven...jij vind dat je dit wel zelf mag
Inderdaad, binnen de snelheidslimiet mag ik gas geven.

U schijnt daar een soort van mystieke schuldbekentenis in te zien die er - uiteraard, in de realiteit niet inzit.
Oud 15 december 2009, 18:20   #87
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

...op...de...nominatie...voor...de...ergste...zeik thread...van...2009...
Oud 15 december 2009, 18:31   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
...op...de...nominatie...voor...de...ergste...zeik thread...van...2009...
Bedankt!

Zonder uw bijdrage was het niet gelukt.
Oud 15 december 2009, 19:39   #89
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Gelle kunt toch een stukske zagen over oud en vergeten "nieuwsch", mekauen la puta...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 17:58   #90
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, binnen de snelheidslimiet mag ik gas geven.

U schijnt daar een soort van mystieke schuldbekentenis in te zien die er - uiteraard, in de realiteit niet inzit.
Zoals ik al zei, je mag geen gas bijgeven om met opzet iemand aan te rijden.

Zoals ik had verwacht...

Ok, dan niet é. Dat u voor de zoveelste keer niet durft te antwoorden op de vraag toont enkel aan dat u zelf goed genoeg weet, hier fout te zijn.

My point is made.
Oud 17 december 2009, 18:38   #91
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik al zei, je mag geen gas bijgeven om met opzet iemand aan te rijden.
Precies!

En dat is namelijk wat die flik gedaan heeft.

Ik dacht dat u het nooit ging begrijpen.
Oud 19 december 2009, 12:40   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Precies!

En dat is namelijk wat die flik gedaan heeft.

Ik dacht dat u het nooit ging begrijpen.
Nee, jij gaf gas om hem aan te rijden, hij gaf gas om u de pas af te snijden.
Groot verschil.

Ik dacht dat je het nooit ging begrijpen.
Oud 19 december 2009, 12:51   #93
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, jij gaf gas om hem aan te rijden, hij gaf gas om u de pas af te snijden.
Groot verschil.

Ik dacht dat je het nooit ging begrijpen.
Je weet het beter dan ik dus, je was er precies bij.

Ik denk dat ik je door heb, jij was die flik, daarom blijf je hier zo van uw voeten geven.

Ik gaf gas om me niet de pas te laten afsnijden en zo reed hij dus tegen mij. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Hij reed tegen mij, herhaal, hij reed tegen mij.

Als ik tegen hem reed dan had ik veroordeeld geweest, want dat wil zeggen dat hij voorrang had.

Niet dus, hij reed tegen mij. Je begrijpt de verkeerswetgeving toch? Heb je een rijbewijs?

Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2009 om 12:52.
Oud 19 december 2009, 12:54   #94
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je weet het beter dan ik dus, je was er precies bij.

Ik denk dat ik je door heb, jij was die flik, daarom blijf je hier zo van uw voeten geven.

Ik gaf gas om me niet de pas te laten afsnijden en zo reed hij dus tegen mij. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?

Hij reed tegen mij, herhaal, hij reed tegen mij.

Als ik tegen hem reed dan had ik veroordeeld geweest, want dat wil zeggen dat hij voorrang had.

Niet dus, hij reed tegen mij.
Dat je gas bijgaf heb je zelf gezegd

Nee, als jij had gezegd dat je gas bij gaf omdat je niet voor hem wilde onderdoen was jij veroordeeld hiervoor. Nu was het gewoon een voorrangsregel waardoor jij natuurlijk gelijk kreeg. Simpel.
Oud 19 december 2009, 13:03   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat je gas bijgaf heb je zelf gezegd
Ja, en dat blijf ik zeggen. Ik gaf gas bij omdat hij me niet zou afsnijden. Ik mag binnen de snelheidsbeperking zoveel gas bijgeven als ik wil, ik had daar voorrang.

Hij probeerde me dus af te snijden, een gevaarlijk maneuver waarvoor uw vriend, de corrupte flik, veroordeeld is.

En als hij dat morgen weer prbeert dan heeft hij weer prijs.
Oud 19 december 2009, 13:06   #96
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, en dat blijf ik zeggen. Ik gaf gas bij omdat hij me niet zou afsnijden. Ik mag binnen de snelheidsbeperking zoveel gas bijgeven als ik wil, ik had daar voorrang.

Hij probeerde me dus af te snijden, een gevaarlijk maneuver waarvoor uw vriend, de corrupte flik, veroordeeld is.

En als hij dat morgen weer prbeert dan heeft hij weer prijs.
Maar niet als dit met opzet is om iemand aan te rijden.
Dat was idd een fout maneuver van hem, maar daarom mag jij nog geen gas bijgeven om hem aan te rijden.

Is mijn vriend helemaal niet.

Idd, en jij bent niet veroordeeld omdat je het lef niet had om tegen de rechter te zeggen dat je met opzet gas bijgaf om hem aan te rijden omdat hij jou de pas wilde afsnijden.

Dat moet jij weten, tzal zoveel keer lukken tot er getuigen zijn die zeggen dat je gas bijgaf.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 13:07.
Oud 19 december 2009, 13:17   #97
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar niet als dit met opzet is om iemand aan te rijden.
Dat was idd een fout maneuver van hem, maar daarom mag jij nog geen gas bijgeven om hem aan te rijden.

Is mijn vriend helemaal niet.

Idd, en jij bent niet veroordeeld omdat je het lef niet had om tegen de rechter te zeggen dat je met opzet gas bijgaf om hem aan te rijden omdat hij jou de pas wilde afsnijden.

Dat moet jij weten, tzal zoveel keer lukken tot er getuigen zijn die zeggen dat je gas bijgaf.
Luister eens, vriend, het was midden in de dag in het midden van de Stad, er waren legio getuigen. Er waren mensen die mij hun kaartje gaven met de boodschap, ik heb het zien gebeuren, ik heb hem jou horen bedreigen, roep me maar op als getuige, zulk gedrag kan niet getollereerd worden, zeker niet van een flik.

Hij reed tegen mij...

...

Hij reed tegen mij...

...

HIJ REED TEGEN MIJ!
Oud 19 december 2009, 13:39   #98
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Luister eens, vriend, het was midden in de dag in het midden van de Stad, er waren legio getuigen. Er waren mensen die mij hun kaartje gaven met de boodschap, ik heb het zien gebeuren, ik heb hem jou horen bedreigen, roep me maar op als getuige, zulk gedrag kan niet getollereerd worden, zeker niet van een flik.

Hij reed tegen mij...

...

Hij reed tegen mij...

...

HIJ REED TEGEN MIJ!
Bedreigingen hebben niets met het ongeval te maken vriend.
Zulk gedrag kan idd niet maar mensen met opzet aanrijden kan helemaal niet. Als het met opzet was...welke reactie verwacht je dan? Sorry?
Dat hij tegen jou reed boeit me niet. Jij gaf met opzet gas bij en hierdoor is hij tegen jou gereden.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 13:40.
Oud 19 december 2009, 13:48   #99
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bedreigingen hebben niets met het ongeval te maken vriend.
Zulk gedrag kan idd niet maar mensen met opzet aanrijden kan helemaal niet. Als het met opzet was...welke reactie verwacht je dan? Sorry?
Dat hij tegen jou reed boeit me niet. Jij gaf met opzet gas bij en hierdoor is hij tegen jou gereden.
Allez, we zijn een stap verder geraakt alleszins, hij reed tegen mij, oef.

Wat vreemd blijft is dat alhoewel je nu eindelijk toegeeft dat de man tegen mij reed ik toch nog de schuldige ben...
Oud 19 december 2009, 13:58   #100
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, we zijn een stap verder geraakt alleszins, hij reed tegen mij, oef.

Wat vreemd blijft is dat alhoewel je nu eindelijk toegeeft dat de man tegen mij reed ik toch nog de schuldige ben...
We zijn helemaal geen stap verder, waar zeg ik dat hij niet tegen jou aanreed? Het boeit me niet! Ik zeg dat jij gas hebt bijgegeven terwijl je het had kunnen voorkomen...kortom, jij wil iemand letsel bezorgen omwille van een voorrangsregel en omdat het een flik was. En daar ben jij schuldig aan.

Ik zal mijn auto een keer met opzet dwars op de snelweg zetten zonder lichten...iedereen die erop rijd is toch in fout

Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 14:00.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be