![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze keer heb je vier posts nodig gehad om me de vraag te stellen. Alleszins, als mijn zoon iemand zijn voorrang probeert af te snijden en aldoende daar dan tegen rijdt, dan ga ik hem vragen om aub te stoppen met rijden als een gek. Niet alleen brengt hij zijn eigen leven in gevaar maar ook dat van anderen. Het moedwillig proberen afsnijden van iemand die voorrang heeft op u zou niet alleen een verkeersovertreding moeten zijn maar ook bekeken moeten worden als misdaad, namelijk, moedwillige slagen en verwondingen. En als een agent zoiets uitsteekt - zelfs zonder de bedreigingen en het machtsmisbruik zoals in mijn geval, die moet ontslagen worden want die is duidelijk niet geschikt voor zijn funktie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet nodig gehad. Gewoon om aan te tonen dat je de vraag ontwijkt en niet dat ik ze niet wilde stellen. Waarom antwoord je nu nog niet op de vraag? Als jou zoon agent wil worden en een persoon als jij rijd hem met opzet aan omwille van een voorrangsregel, wie is dan de slechte? Je zit tegen mij te zagen dat je geen 3 kwartier gelul wil hebben en nu zit je zelf voor de zoveelste keer rond de pot te draaien. ![]() Jij hebt het gedaan omdat je iets tegen flikken hebt, dit betekend daarom niet dat hij het met opzet deed, kan jou te laat gezien hebben...twijfelen en uiteindelijk doorrijden...zo heb ik ook al boetes gehad bij rode lichten...beginnen twijfelen om te stoppen of doorrijden...niet omdat ik met opzet door het rood reed.
Laatst gewijzigd door illwill : 15 december 2009 om 18:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, dan niet é. Dat u voor de zoveelste keer niet durft te antwoorden op de vraag toont enkel aan dat u zelf goed genoeg weet, hier fout te zijn. My point is made.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U schijnt daar een soort van mystieke schuldbekentenis in te zien die er - uiteraard, in de realiteit niet inzit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ...op...de...nominatie...voor...de...ergste...zeik thread...van...2009...
![]()
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelle kunt toch een stukske zagen over oud en vergeten "nieuwsch", mekauen la puta...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik had verwacht... Ok, dan niet é. Dat u voor de zoveelste keer niet durft te antwoorden op de vraag toont enkel aan dat u zelf goed genoeg weet, hier fout te zijn. My point is made.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot verschil. Ik dacht dat je het nooit ging begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik je door heb, jij was die flik, daarom blijf je hier zo van uw voeten geven. ![]() Ik gaf gas om me niet de pas te laten afsnijden en zo reed hij dus tegen mij. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Hij reed tegen mij, herhaal, hij reed tegen mij. Als ik tegen hem reed dan had ik veroordeeld geweest, want dat wil zeggen dat hij voorrang had. Niet dus, hij reed tegen mij. Je begrijpt de verkeerswetgeving toch? Heb je een rijbewijs? Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2009 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, als jij had gezegd dat je gas bij gaf omdat je niet voor hem wilde onderdoen was jij veroordeeld hiervoor. Nu was het gewoon een voorrangsregel waardoor jij natuurlijk gelijk kreeg. Simpel.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en dat blijf ik zeggen. Ik gaf gas bij omdat hij me niet zou afsnijden. Ik mag binnen de snelheidsbeperking zoveel gas bijgeven als ik wil, ik had daar voorrang.
Hij probeerde me dus af te snijden, een gevaarlijk maneuver waarvoor uw vriend, de corrupte flik, veroordeeld is. En als hij dat morgen weer prbeert dan heeft hij weer prijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was idd een fout maneuver van hem, maar daarom mag jij nog geen gas bijgeven om hem aan te rijden. Is mijn vriend helemaal niet. Idd, en jij bent niet veroordeeld omdat je het lef niet had om tegen de rechter te zeggen dat je met opzet gas bijgaf om hem aan te rijden omdat hij jou de pas wilde afsnijden. Dat moet jij weten, tzal zoveel keer lukken tot er getuigen zijn die zeggen dat je gas bijgaf.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 13:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij reed tegen mij... ... Hij reed tegen mij... ... HIJ REED TEGEN MIJ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulk gedrag kan idd niet maar mensen met opzet aanrijden kan helemaal niet. Als het met opzet was...welke reactie verwacht je dan? Sorry? ![]() Dat hij tegen jou reed boeit me niet. Jij gaf met opzet gas bij en hierdoor is hij tegen jou gereden.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 13:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vreemd blijft is dat alhoewel je nu eindelijk toegeeft dat de man tegen mij reed ik toch nog de schuldige ben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn auto een keer met opzet dwars op de snelweg zetten zonder lichten...iedereen die erop rijd is toch in fout ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 14:00. |
||
![]() |
![]() |