![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Anywayz: Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...m-mosques.html
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Die bombardementen schiepen de chaos waardoor de plundering mogelijk werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alleen kapitalistische democraten, maar eigenlijk samen met neo-kruisvaarders. En geen plundering.
Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2009 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Het is hier en daar bovengekomen in de aanloop naar de OS in Bejing: toen is het westen begonnen met discrete steun aan nationalistische bewegingen in Chinese grensgebieden. Voor Tibet was 't al lang bezig, toen werd het uitgebreid naar de Uighuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Hussein dan de plunderaar van het museum? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht wel dat jij de schuld bij ons zou leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.southasiaanalysis.org/papers5/paper499.html Laatst gewijzigd door filosoof : 10 juli 2009 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OIL OIL Laatst gewijzigd door filosoof : 10 juli 2009 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In bovenstaande reactie had u het over "nationalisme". Deze twee gaan niet samen want het nationalisme is strikt verboden in de islam. Maar ik geloof ook dat er een verdeel-en-heerspolitiek in het spel zit. Ik steun Oost-Turkestan, maar ik ben tegen separatisme in China. Er leven meer dan 200 miljoen moslims in China en deze samen met anderen moeten een sterke China nastreven. Hoe sterker China wordt, hoe minder miserie in deze wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 juli 2009 om 14:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nog iets, de 150 of meer slachtoffers van de laatste conflict daar zijn, voor zeker, geen nationalisten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.kalifaat.org/ http://nl.wikipedia.org/wiki/Turan Normaal gezien zou ik moeten sympathiseren met de Oeigoeren maar zij zijn godsdienstigen en zelfs godsdienstfanaten; bovendien (uiteraard daaraan gerelateerd) een volk met vèr achtergebleven en hoogstwaarschijnlijk oncorrigeerbare beschaving, getuige het gedrag van dit tuig in welwillende gastheerlanden als o.a mijn Nederlandje. http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=2088&Itemid=1
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Blijft: allebei zeer lelijk plus, 3e kwaad: islam; 4e kwaad: Turan. Extra hinderlijk: ALLEN misbruiken Nederland, hoe dan ook.
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Willem,
Oeigoeren zijn geen moslimfanaten. Turken veroorzaken bijna nergens problemen in de gebieden waar ze wonen. in Polen wonen al 600 jaar Turkste Tataren zonder enige problemen. Ze zijn er goed geintegreerd. In Rusland wonen er sinds de 13e eeuw Tataren en ze kunnen goed opschieten met de Russen. In Rusland wonen nog steeds miljoenen Turken. In Centraal Azie leven miljoenen Turken en Russen samen. In Iran wonen 20 miljoen Azeri Turken. Nergens zijn er problemen behalve in China, waar de Oeigoeren een minderheid in eigen land zijn geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Het standpunt van Turkse autoriteiten verdient echt respect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 juli 2009 om 14:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook - ik vind het ook zo bijzonder lovenswaardig dat Turkije de vluchtelingen uit Xinjiang zal opnemen indien nodig, indien het geweld aanhoudt zullen er toch velen proberen te vluchten en politiek asiel gaan aanvragen - of zal Europa die vluchtelingen alweer mogen opvangen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Als er ook maar iets deugde aan moslimse en/of Turkse gebieden dan zaten jullie ginds en niet hier. Het internet barst van de berichten over "incidenten" die je met heel eenvoudige zoekwoorden in massa optovert. Een voorbeeldje: http://www.metaseek.nl/search/web/1/turk+moord Nog minstens de eerstvolgende 4 generaties doen jullie er echt beter aan je hier héél kalm te houden en zo weinig mogelijk op te vallen.
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Ik heb geen pausen nodig en eigenlijk zelfs geen wikipedia om de waarheid te weten; het Nederlands Nieuws volgen en af en toe wat rondwandelen in de grootste steden geeft duidelijkheid. Nog daarbij lees ik ook de koran.