![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Marokkaanse taxichauffeur Sywen, geen afleidingsmanoeuvres gebruiken!
Ik had het er trouwens ook al over een paar posts geleden, maar die groen vlag haakte af!!! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
van die taxichauffeur weet ik niets. werd die ook in de getuigenbank vermoord voor het oog van de rechter en het gerecht?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 juli 2009 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze zijn beiden dood en kunnen beiden NOOIT meer terugkomen, NOOIT meer een nieuwe morgen zien, NOOIT NIKS MEER - BEIDEN afschuwelijk!!!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Is die zaak wel of niet uitgebreid in de media aan bod gekomen, ja of nee?
U wilt er een -in dit geval terechte- racistische draai aan geven. Mij best. Maar van doofpotterij is er nauwelijks enige sprake. Weet u wat wél doofpotterij is? Dat zijn die talloze dagelijkse berichten in de afdeling 'fait divers' in uw krant waar reeds jarenlang systematisch roofovervallen, aanrandingen, inbraken, diefstallen, straatterreur en geweld begaan door allochtonen, de daders steevast 'jongeren' of iets dergelijks worden genoemd. DAT is bewuste en systematische doofpotterij. Maar over die doofpotterij horen we u uiteraard niet zeveren en zagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik heb zelf al die link gegeven: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=32 mea mea culpa dat ik een klein detail dat ik dacht dat uit die tekst kwam ook meegegeven heb. en is het een leugen??? bewijs het, geef mij het tegendeel. Als je zo overtuigd bent dat het een leugen is, dan moet je dat wel kunnen hé? Ik blijf erbij dat ik dat heb gehoord. jij noemt het liegen en verdraaien?? kinderachtig. hoeveel posts ga je daar nu nog blijven over zagen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 juli 2009 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() dankzij het protest nu wel.
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS toevallig is "The Guardian" een linkse krant.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
PS The Guardian is een Engelse broadsheet en geen tabloid. kan ik eraan doen dat de kwaliteitsbladen meer kwaliteit bieden dan de sensatiepers. En de rechtse kranten willen zo'n verhaal natuurlijk niet brengen (daarom ook protest!). bv, de Times en de Telegraph zwijgen in alle talen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 juli 2009 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat het niet afdoende in het nieuws is geweest?
De moorden op tientallen toeristen in Egypte door het molsim broederschap uit haat gepleegd werden indertijd ook niet gebruikt om te spuwen op de Egyptenaren. Ze werden nota bene in Egypte zelf zo snel als mogelijk in de doofpot gestopt. Graag wat objectiviteit in de berichtgeving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dus volgens u is het in koele bloede vermoorden van een onschuldige, zwangere moslimvrouw een 'gezonde afkeer' hebben? Ik heb ook een gezonde afkeer van 'extreem rechts', maar dat betekent nog niet dat ik iemand uit dat spectrum te lijf ga gaan met een mes... ![]() Btw: een man die zulk een vreselijke moord pleegt, kan je bezwaarlijk 'gezond' noemen... . Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 8 juli 2009 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als u het toch op het beleid wil steken, hoe verklaart u dan dat al die andere miljoenen mensen niet overgaan tot zulk een verderfelijke daad? Mss omdat slechts een kleine meerderheid zich laat indoctrineren door het 'extreem-rechtse' gedachtengoed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het was geen bewering, maar een simpele vraag. De pot en de ketel... ![]() "Zoals gezegd gaat die opgedrongen multiculturele kruik te water tot ze barst. Dat is bij deze dader dus het geval geweest. Heel erg triest." Dat is een mogelijkheid, maar die lijkt mij zeer onwaarschijnelijk. "Het verschil tussen u en mij is dat ik logisch nadenk in plaats van zoals u braaf alle multikulpropaganda na te praten." Dat "verschil" komt nochthans niet tot uiting in deze discussie. "Het enige belachelijke wat u hier aantoont, is uw totale onvermogen tot logisch redeneren. Niet dat dat iets nieuws is precies, maar toch." Dat is net hetgeen dat is doe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De multiculturele samenleving bestaat trouwens al zolang als de mens kan reizen. Ik vind helemaal niet dat de multiculturele samenleving mislukt is. Dat er problemen zijn ontken ik niet, maar mislukt, neen dat niet. Er nog altijd heel veel mensen die wel kunnen samenleven met mensen van andere culturen. Degene die dat niet kunnen/willen zijn vaak wereldvreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Wat doet u denken dat ze onaangepast was? Kende u haar persoonlijk? Wel wreed dat het een persoonlijke kennis van u was, en dat u geen greintje medeleven hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |