![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij wil over iets meepraten waar je geen enkel benul van hebt! Je maakt u hopeloos belachelijk , wat moeten die "stomme hoepels" dan doen volgens u , met hun balpen gooien? Met zen allen naar de helikopter lopen waar ze zwaar gewapend inzitten? Wat beeld u zich nu wel in "mislukte rambo"?!
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen exact cijfer over maar ik denk dat genoeg chaingangers ontsnapt zijn. Over dat kostenplaatje dan nog maar gezwegen... Allez, stel je dat maar eens voor dat dat hartje Vlaanderenland zouden moeten organiseren en dan maar sakkeren op de nog langere files ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat Brugse 4 sterren complex is een moderne afdeling met operatiekamer en alles erop en eraan...ze moeten dus NIET weg naar een AZ of iets dergelijks... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij er benul van ??? Die hoepels moesten serieus bewapend zijn. CD&V prutser declercq is hier nu voor verantwoordelijk. De helikopter mocht de k�*ns niet krijgen om er te landen !!! Niet naar de heli lopen: er van op afstand op schieten. Moeilijk hé !? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Bashri, Ait Out, Erdal, Kaplan Murat, Hoxha, Azzouzi, Ben Allal, Sekkaki, .... : bandieten
versus Melchior Wathelet (Sr) - De Clerck (I + II) - Van Parijs - Onkelinx - Van Deursen : advokaten. Moet er nog een tekeningske bij ? Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 23 juli 2009 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wie daar over beslist maar die mogen ze wel eens op het matje roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Staatssecretaris
|
![]() Zojuist het verslag gezien op het VRT-nieuws: precies de Muphet-show: eerst ne wazige cipier die precies nog maar net wakker is die zegt dat em niks heeft gemerkt en dat hij dit al langer had zien aankomen... daarna een enthousiaste vrouwelijke cipier, prototype van een dom blondje, die het volgende wist te vertellen:"alles gaat goed hier! alles is onder controle!". Als kers op de taart bleek dat minister Declerk vandaag nog op visite was in dat gevang en natuurlijk weer zegt dat hij er niks kon aan doen. Geert Hoste zal er een vette kluif aan hebben.
Nu blijkt dat de ontsnapten (hun nationaliteit lag ook weer voor de hand) zowat de grootste topgangsters van België zijn. Elk slachtoffer dat zij vanaf nu maken kan volledig op conto van het wanbeleid van justitie worden geschreven. "Maar ja, we deden niks om die ontsnapping te voorkomen want stel u voor dat daar onschuldigen bij betrokken zouden geraken." ![]() Nu zijn er zeker onschuldigen bij betrokken, en nog geen klein beetje, of denken ze nu echt dat die kerels hun leven gaan beteren en voorbeeldige burgers worden.
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat is de directeur generaal , op advies van psychologen en sociaal assistenten....
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De parapluus zullen morgen wel opengaan, wees gerust ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht dit nu gebeurd zijn in een actiefilm dan zou ik het al ongeloofwaardig vinden dat een topgangster zo eenvoudig kan ontsnappen. Maar hier in België kijk ik, tot mijn eigen verbazing, al niet meer op van dit nieuws.
|
![]() |
![]() |