![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zal u naar deze nieuwe show kijken? | |||
Ik ben gefrustreerd en zal kijken. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 16,67% |
Ik ben niet gefrustreerd en zal kijken. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 26,67% |
Ik ben gefrustreerd en zal niet kijken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
Ik ben niet gefrustreerd en zal niet kijken. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 23,33% |
Ik weet het allemaal niet zo goed. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 30,00% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Dadt is Kallikles zijn schult
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je maakt weer de klassieke fout, nietwaar? Het moet zijn:
Dat eens Kallikles zijn schuld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. Ik zal het nooit meer doen. beloofd, Andy
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 7 augustus 2009 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
een schampere lach is uw deel. hahaha. dwazerik.
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is waar. Laat ons concluderen dat het bezit van een diploma niks bewijst tout court, net zomin als het niet-bezit ervan in feite iets bewijst.
![]() |
![]() |
#88 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt ja. Heel dit forum is vol frustratie en nijd. Maar dat is ook de reden voor deze draad...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Maximus Aurelius zit in deze draad ongelooflijke onzin te verpatsen.
Natuurlijk is dat de schuld van Kallikles. Moest hij deze draad niet hebben opgestart, zou er niet zoveel geconcentreerde onzin te vinden zijn op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voordeel is dat de onzin daardoor geconcentreerd is. Vraag is hoe ik hiervoor enige schuld op K kan afschuiven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, misschien ben je wel gefrustreerd omdat al die onzin nu niet in andere draden heeft gestaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Wow!
This man's got an ego, his knowlegde can't cash! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is deze draad voor u! ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ja, laten we het nog op mij steken ook... ![]()
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je probeert hier de show te stelen?
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je rosse haren worden almaar wilder...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() helicopter met K dan
Laatst gewijzigd door Knipp : 18 augustus 2009 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|