![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() moslims en de islam.
Het is een onderwerp dat vandaag dikwijls over de lippen van menig mensen vloeit. Het is zover gekomen dat je een voor of tegenstander van moslims bent. Een tussen gebied is er niet meer en dit is kenmerkend wanneer er in de samenlevingen duidelijke problemen zijn tussen bevolkingsgroepen. Het grote probleem zijn niet de moslims maar onze eigen politiekers die wij democratisch verkiezen. Multi cultureel zijn word momenteel gezien als de enige rechtvaardige vorm van denken en dit wil dus ook zeggen dat je je eigen identiteit naar achteren moet schuiven voor de inwijkelingen. Elke vorm van nationalisme zal verheveld worden naar fascisme, hiermee word bewezen dat WO 2 en met name hitler zijn erfenis tot op de dag nazinderen in het moderne europa. Zelfs een religie en haar manier van leven die helemaal haaks staat op onze westerse manier van leven dient geresecteerd te worden en aanvaard te worden en in vele gevallen overgenomen te worden. Dat dit voor vele spanningen zorgt in onze europese samenlevingen is een feit. Een ander feit is dat heel wat moslim vrouwen echte kweek konijnen zijn als ik het zo mag zeggen en door onze kinderblijslag is dit een leuke manier om deze religie goed te financieren maar het zorgt er vooral voor dat binnen enkele decennia's moslims in de meerderheid zullen zijn in europese grootsteden en middelsteden. Voeg dan nog een economische crisis toe en wat ex joegoslavie heeft gehad zal in heel europa voorvallen. een echte burgeroorlog tegen moslims is echt niet meer onlogisch en ondenkbaar in een nabije toekomst. maar een burgeroorlog is eentje met de nodige genocides, massaverkrachtingen, holocausten en zo voorts. Maar in ieder geval is er 1 sprankeltje hoop, het oude nationalisme is niet dood momenteel, integendeel het roert zich op de achtergrond en houd zich heel gedeisd (moet ook want elke vorm van extreem nationalisme word bestraft) steeds meer mensen worden rechtser en extremer en het enige wat dit proces tegenhoud is de welvaart in het westen. de mensen klampen zich vast aan de huidige welvaart maar de problemen met andere religies en vreemdelingen komen steeds dichter bij huis voor en in de dorpen op het platteland. vroeger was het een ver van mijn bed show en kenden we enkel wat problemen in de gekende wijken in brussel en antwerpen en zo maar dit probleem is gigantisch groot geworden. daarbij komt nog eens dat heel wat moslims geen werk hebben en vooral jongeren die op hun beurt in de criminaliteit rollen en aan bendevorming doen. maar we zullen wel zien waar het eindigd maar ik denk dat heel wat autochtoonse forum gebruikers liever in een strijd ten onder gaan dan zich te onderwerpen aan de islam om te overleven of zijn er echt zoveel lafaards? |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() Diegenen die "dat" ooit hier geïmporteerd hebben mogen zich echt wel omdraaien in hun graf.
En "ze" gaan onze pensioenen betalen ... laat me niet lachen ... de sociale zekerheid uithollen tot er niks meer overblijft lijkt me een realistischer scenario. En dan zwijg ik nog over de overlast en "hun" aandeel in de criminaliteit (Sekakki & co ... anyone ?). Mijnheer Stalin, Mijnheer Hitler, Mijnheer blablabla ... aub, verlos ons van het kwade.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet wanneer het gebaseerd is op geloof.
Bovendien, wanneer iedereen het recht moet hebben om die kleding te dragen die hij wil moet iedereen ook het recht krijgen die kleding niet te dragen die hij niet wil dragen. Laatst gewijzigd door Garry : 1 augustus 2009 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem jij dat dan maar met kannonen op muggen schieten. Het is eerder met een katapult met zilverpapieren propjes op een olifant schieten, wat ze hier doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat staan die hulpwerkwoorden daar betekenisloos te zijn? Heb ik gezegd dat ik nu de hoofddoek voor �*lle vrouwen wil verbieden? Van met kanonnen op muggen schieten kent u anders ook wel wat, m'n beste johan. Waarom geen wet stemmen om die stomme volwassenen - en zo zijn er véél, vraag het maar aan de jeugd - die hun kinderen van hun nachtrust beroven te straffen? Er zijn ook kinderlozen die graag eens een pint gaan pakken, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vrijheid van geloof moet gezien worden binnen de regels van de wet hé snuggere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
B Als je de onderdrukking wil aanpakken, pak die dan aan. Heb jij al eens een hoofddoek iemand zien onderdrukken? Ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vind NIET dat we dingen door de vingers moeten zien "uit respect voor hun geloof". Maar zolang iemand binnen de regels van het aanvaardbare blijft, moet hij doen en kunnen wat hij wil. Kijk, als jij morgen een godsdienst uitvindt waarbij ge ne palmboom op uwe kop wilt zetten, moogde gij van mij waar ge maar wilt uwe palmboom opzetten. Maar als ik achter u in de cinema zit, ben ik benadeeld, en zal ik u vragen om uwe palmboom af te zetten. Stel dat ge zo wa volgelingen vindt, en uw palmboom groepke begint te groeien, maar op een gegeven moment beginnen bepaalde leden maffe illegale dingen te doen, pakt overal dieren neerschieten en bomen gaan omhakken, dan zal dieje palmboom een symbool worden van "natuurvernietiging". Ik verwacht dan van de beleidsmakers dat ze die excessen aanpakken. Ik verwacht niet dat ze de palmbomen op uwe kop - het grote symbool van natuurvernietiging - gaan verbieden, dat is zinloos - maar dat ze de natuurvernietiging zelf aanpakken. Vwala, vervang nu "palmbomen" door "hoofddoeken" en "natuurvernietiging" door "onderdrukking van vrouwen" en ge kent mijn standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja maar we hebben het hier over het hoofddoekenverbod. Jij komt met iets over kinderen die te warm ingepakt zijn. Natuurlijk is dat niet goed en moet daar iets aan gedaan worden. Maar dan spreek je niet meer over een hoofddoekenverbod, maar over de plicht van ouders om goed voor hun kinderen te zorgen. Da's veel breder dan alleen hoofddoeken. En natuurlijk moet daar op toegezien worden, en natuurlijk moeten ouders die hun kinderen te warm inpakken er op aangesproken worden, het welzijn van een kind (en eigenlijk van om het even wie) moet boven elke godsdiensbeleving staan. Maar, in het merendeel van de gevallen benadelen hoofddoeken niemand. Ik kan het weten, ik zie elke dag hoofddoeken, en die doen niks fout ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder hoofddeksel op de pasfoto is zonder hoofddeksel voor iedereen he en niet uitgezonderd voor middeleeuwse islamitische kapnonnen he . Laatst gewijzigd door Garry : 1 augustus 2009 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 1 augustus 2009 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, maar dat is misschien minder aanvaarbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er bij ons, zeker 's winters, toch minstens af en toe erg goede redenen zijn om daar geen religieus voorschrift van te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het om, palmbomen of kokosnoten doen er niet toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch geloof. Geloof is een lijdensweg bewandelen he. Ieder draagt zijn kruis. Te voet heen en weer naar Sjerpenheuvel is ook geen lolletje,vooral als je poten vol met belijnen staan.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 augustus 2009 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afschaffen die brol. Ik herinner mij nog goed dat wij eerst naast de bank rechtop moesten staan bidden alvorens te gaan zitten en dat de les begon. Op wat trekt al die zever nu eigenlijk. Bidden dat is voor in de kerk en dat clubhuis moeten ze ook maar onderhouden met de inkomsten die ze zelf delven uit hun leden. Ik zie niet in waarom ik als atheïst mee moet betalen voor al die clubhuizen van die naïevelingen. |
|
![]() |
![]() |