![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stormfront(aanhangers) streng bestraffen? | |||
Sieg Heil! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
Laat het gewoon zoals het is |
![]() ![]() ![]() |
41 | 61,19% |
Zulk site's zouden beter van het net halen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Zulk site's van het net halen + oprichters bestraffen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
Zulk site's van het net halen en de leden via hun IP-adressen bestraffen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Don't Care |
![]() ![]() ![]() |
16 | 23,88% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() Ik zou graag eens stagediven op zo'n oy-optreden, volgens mij glij je helemaal over de koppen tot achteraan de zaal.
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Discriminatie en antisemitisme zijn verboden en op stormfront komt dat de spuigaten uit: Verbieden dus. Dat Neonazi's als ERLICH en andere dat ondemocratisch vinden is hypocriet, omdat in een fascistische dictatuur er op elk gebied geen vrijheid is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel maar eens welke leugens en opgedwongen waarheden je bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Doel je op de antisemitische post van Barfo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus meneer denkt dat Joden de wereld beheersen, omdat er aantal Joden aan de top van grote bedrijven staan. Misschien had je in de jaren'30 moeten leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 augustus 2009 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik snap je punt, maar voor mij geldt dat dergelijke haatzaaiende, discriminerende, racistische en antisemitische berichten, zoals de topicstarter citeerde, ontoelaatbaar zijn. Voor mij houdt daar de vrijheid van meningsuiting op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar...u hebt het alleszins verleerd.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee vreemde honden maken natuurlijk bastaards. Lief maar niks.
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Niet vergeten, door twee verschillende rassen te kruisen krijg je eerst kruisingen, verder gekweekt worden ze dan weer een nieuw ras. De grootste bedreiging voor alle (honden)rassen is net het TE zuiver willen hebben. Hoe zuiverder het ras, hoe kleiner de genenpool, hoe kleiner deze pool, hoe sneller de degeneratie.
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() "MEER DAN HONDERD EXTREEMRECHTSE EN NAZISTISCHE OP NEDERLAND GERICHTE WEBSITES
Het Meldpunt dicriminatie internet (MDI) gebruikte voor de selectie van websites kenmerken als: racisme, antisemitisme, homohaat, haat tegen moslims, haat tegen allochtonen, ultra-nationalisme, verwerpen van democratische grondbeginselen en een positieve associatie met het Derde Rijk. ... Van de nazistische websites heeft drie kwart (41 websites) een strafbare inhoud. Vooral met uitlatingen over Joden en moslims. ... Bij de klassiek extreemrechtse websites worden bij vijftien percent (9 websites) strafbare uitingen gedaan. ... Uit onderzoek blijkt dat online communicatie een zichtbaar effect heeft op offline gebeurtenissen. Jonge rechtsextremisten, die offline strafbare verhandelingen verrichten, blijken vaak (mede) door online activiteiten te radicaliseren. “De combinatie van het grote aantal strafbare uitingen, de anonimiteit op het internet en het effect van websites op offline gebeurtenissen is zorgwekkend”, besluit het MDI. Onderzoek naar de polarisering onder jongeren door de Regiopolitie Groningen bevestigt deze conclusie. ... Het bekendste is het Stormfront-forum, opgericht door de voormalige Ku Klux Klan-leiders Don Black en David Duke. Twee jaar nadat zij in 1998 met hun forum starten werd een Nederlandstalige sectie toegevoegd, een sectie waar gemiddeld een drieduizend berichten per maand gepubliceerd worden en waarnaar op quasi elk ogenblik van de dag een honderdtal mensen surfen. Op het ogenblik dat we dit artikel schrijven, zijn er 113 de Nederlandstalige sectie van het Stormfront-forum aan het bekijken. Veel van de berichten op het Stormfront-forum zijn uitermate kwetsend, opruiend en strafbaar. In maart 2007 werden huiszoekingen verricht bij verschillende Stormfront-moderatoren, en een half jaar later is hetzelfde gebeurd bij twee individuele gebruikers die veelvuldig strafbare uitingen plaatsten. Het vervolg hiervan is evenwel niet bekend. ...." http://aff.skynetblogs.be/post/72072...-en-nazistisch |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zomaar over en weer wippen voor het plezier zal het vaderland geen nieuwe rassen opleveren. Trouwens opvallend dat de mens voor honden en katten wel rassen erkend maar voor mensen niet.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bloedlijn van prijsbeesten zijn zo doorgefokt in hun nazaten dat er inteelt is gekomen. Centenkwestie dus in stamboom kweek. In normale situaties zou dat fenomeen zich niet voorgedaan hebben maar het ras versterk hebben.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ogen open....en...yes! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oplossing : zet de allochtonen buiten als je van de neonazis vanaf wil zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |