Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Stormfront(aanhangers) streng bestraffen?
Sieg Heil! 2 2,99%
Laat het gewoon zoals het is 41 61,19%
Zulk site's zouden beter van het net halen 1 1,49%
Zulk site's van het net halen + oprichters bestraffen 3 4,48%
Zulk site's van het net halen en de leden via hun IP-adressen bestraffen. 4 5,97%
Don't Care 16 23,88%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2009, 16:34   #81
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
O, zo'n pasje.
Dat wordt in elk land ter wereld aan zijn burgers uitgereikt, niks om over fier te zijn.
Velen zouden een moord plegen voor één van onze "pasjes".
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 07:37   #82
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Velen zouden een moord plegen voor één van onze "pasjes".
Ja en?
Mijn enige verdienste was hier geboren te zijn.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2009, 08:44   #83
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik wist dat Stormfront niet zo'n koosjer organisatie was. Maar zelf eens een kijkje genomen in het hol van de leeuw: Waar de koppen van de leden gladder zijn een mel die ingewreven is met glijmiddel
Ik zou graag eens stagediven op zo'n oy-optreden, volgens mij glij je helemaal over de koppen tot achteraan de zaal.
Oud 10 augustus 2009, 22:49   #84
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Discriminatie en antisemitisme zijn verboden en op stormfront komt dat de spuigaten uit: Verbieden dus. Dat Neonazi's als ERLICH en andere dat ondemocratisch vinden is hypocriet, omdat in een fascistische dictatuur er op elk gebied geen vrijheid is.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 22:53   #85
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Ik ben 60 jaar leugens en opgedrongen waarheden kotsbeu, ja.

Goed zo, notaris.
Vertel maar eens welke leugens en opgedwongen waarheden je bedoelt.
Oud 10 augustus 2009, 22:56   #86
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Discriminatie en antisemitisme zijn verboden en op stormfront komt dat de spuigaten uit: Verbieden dus. Dat Neonazi's als ERLICH en andere dat ondemocratisch vinden is hypocriet, omdat in een fascistische dictatuur er op elk gebied geen vrijheid is.
Als jij een mening verbiedt, verdwijnt die.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 23:05   #87
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Als jij een mening verbiedt, verdwijnt die.
Doel je op de antisemitische post van Barfo?
Oud 10 augustus 2009, 23:08   #88
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Doel je op de antisemitische post van Barfo?
Op alles. Vooral op Stormfront eigenlijk. Verbied die site en je werkt die mensen enkel in de hand.

Ik had vroeger zo'n leuk citaatje in mijn handtekening. Denk daar maar eens aan.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 23:12   #89
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Op alles. Vooral op Stormfront eigenlijk. Verbied die site en je werkt die mensen enkel in de hand.

Ik had vroeger zo'n leuk citaatje in mijn handtekening. Denk daar maar eens aan.
Het ergste is misschien nog dat zij zich dan kunnen opwerpen als martelaren van de vrije meningsuiting.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 23:13   #90
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Wie het kapitalisme niet kent, zwijgt ook best over Joden. Dat geldt voor iedereen, Stormfronter of niet.
Dus meneer denkt dat Joden de wereld beheersen, omdat er aantal Joden aan de top van grote bedrijven staan. Misschien had je in de jaren'30 moeten leven?
Oud 10 augustus 2009, 23:14   #91
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik wist dat Stormfront niet zo'n koosjer organisatie was. Maar zelf eens een kijkje genomen in het hol van de leeuw: Waar de koppen van de leden gladder zijn een mel die ingewreven is met glijmiddel en de rechterarmen sneller de hoogte in gaan dan de apollo 17.

Maar dat de leden dan nog eens debielen zijn met een IQ lager dan dat van een graskarper haben ich es nicht gewußt.

Het is niet triestig, het is zelf grappig om dat forum eens te doorlezen.

Een 'best off' mijn ontdekkingsreis

Een enquete deze keer.
De populairste opties zijn de 2 bovenste:

Titel van dit topic: HPV-vaccinatie voor 12-jarige meisjes wordt gedaan om voortplanting te stagneren: Baarmoederhalskanker als excuus

Bende zieke debielen als je het mij af vraagt.
Kan er iets ondernomen worden om zulke organisaties van het net te halen? zoja, waarom gebeurd dat dan niet?
Lijkt op forum.politics.be voor Halbstarken. Kijk hier maar eens rond.

Laatst gewijzigd door filosoof : 10 augustus 2009 om 23:14.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 23:18   #92
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik snap je punt, maar voor mij geldt dat dergelijke haatzaaiende, discriminerende, racistische en antisemitische berichten, zoals de topicstarter citeerde, ontoelaatbaar zijn. Voor mij houdt daar de vrijheid van meningsuiting op.
Oud 10 augustus 2009, 23:53   #93
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woetse Bekijk bericht
Olé, stereotiep denken en angst. Een beetje rationeel zijn vraagt te veel moeite precies.
Blijkbaar...u hebt het alleszins verleerd.
Oud 10 augustus 2009, 23:55   #94
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
O, zo'n pasje.
Dat wordt in elk land ter wereld aan zijn burgers uitgereikt, niks om over fier te zijn.
Het gaat niet over een pasje maar over verleden, heden en toekomst.

Twee vreemde honden maken natuurlijk bastaards. Lief maar niks.
Oud 11 augustus 2009, 09:08   #95
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Twee vreemde honden maken natuurlijk bastaards. Lief maar niks.
Gij hebt iets met honden he
Niet vergeten, door twee verschillende rassen te kruisen krijg je eerst kruisingen, verder gekweekt worden ze dan weer een nieuw ras.
De grootste bedreiging voor alle (honden)rassen is net het TE zuiver willen hebben.
Hoe zuiverder het ras, hoe kleiner de genenpool, hoe kleiner deze pool, hoe sneller de degeneratie.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 15:19   #96
artisjok
Banneling

Standaard

"MEER DAN HONDERD EXTREEMRECHTSE EN NAZISTISCHE OP NEDERLAND GERICHTE WEBSITES
Het Meldpunt dicriminatie internet (MDI) gebruikte voor de selectie van websites kenmerken als: racisme, antisemitisme, homohaat, haat tegen moslims, haat tegen allochtonen, ultra-nationalisme, verwerpen van democratische grondbeginselen en een positieve associatie met het Derde Rijk.
...
Van de nazistische websites heeft drie kwart (41 websites) een strafbare inhoud. Vooral met uitlatingen over Joden en moslims.
...
Bij de klassiek extreemrechtse websites worden bij vijftien percent (9 websites) strafbare uitingen gedaan.
...
Uit onderzoek blijkt dat online communicatie een zichtbaar effect heeft op offline gebeurtenissen. Jonge rechtsextremisten, die offline strafbare verhandelingen verrichten, blijken vaak (mede) door online activiteiten te radicaliseren. “De combinatie van het grote aantal strafbare uitingen, de anonimiteit op het internet en het effect van websites op offline gebeurtenissen is zorgwekkend”, besluit het MDI. Onderzoek naar de polarisering onder jongeren door de Regiopolitie Groningen bevestigt deze conclusie.
...
Het bekendste is het Stormfront-forum, opgericht door de voormalige Ku Klux Klan-leiders Don Black en David Duke. Twee jaar nadat zij in 1998 met hun forum starten werd een Nederlandstalige sectie toegevoegd, een sectie waar gemiddeld een drieduizend berichten per maand gepubliceerd worden en waarnaar op quasi elk ogenblik van de dag een honderdtal mensen surfen. Op het ogenblik dat we dit artikel schrijven, zijn er 113 de Nederlandstalige sectie van het Stormfront-forum aan het bekijken. Veel van de berichten op het Stormfront-forum zijn uitermate kwetsend, opruiend en strafbaar. In maart 2007 werden huiszoekingen verricht bij verschillende Stormfront-moderatoren, en een half jaar later is hetzelfde gebeurd bij twee individuele gebruikers die veelvuldig strafbare uitingen plaatsten. Het vervolg hiervan is evenwel niet bekend.
...."
http://aff.skynetblogs.be/post/72072...-en-nazistisch
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 18:53   #97
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Gij hebt iets met honden he
Niet vergeten, door twee verschillende rassen te kruisen krijg je eerst kruisingen, verder gekweekt worden ze dan weer een nieuw ras.
De grootste bedreiging voor alle (honden)rassen is net het TE zuiver willen hebben.
Hoe zuiverder het ras, hoe kleiner de genenpool, hoe kleiner deze pool, hoe sneller de degeneratie.
Alvorens een nieuw ras erkend is, zijn er veel kruisingen geweest en die zullen netjes moeten opgetekend zijn tussen welke bloedlijnen dat waren. Er moeten minstens 50 opgetekende nakomelingen zijn met dezelfde kenmerken daarvoor.
Zomaar over en weer wippen voor het plezier zal het vaderland geen nieuwe rassen opleveren.

Trouwens opvallend dat de mens voor honden en katten wel rassen erkend maar voor mensen niet.
Oud 12 augustus 2009, 22:42   #98
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
.
Dat is vooral door inteelt te doen; kwestie van broodfok.
De bloedlijn van prijsbeesten zijn zo doorgefokt in hun nazaten dat er inteelt is gekomen. Centenkwestie dus in stamboom kweek.
In normale situaties zou dat fenomeen zich niet voorgedaan hebben maar het ras versterk hebben.
Oud 12 augustus 2009, 22:50   #99
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...maar voor mij geldt dat dergelijke haatzaaiende, discriminerende, racistische en antisemitische berichten, zoals de topicstarter citeerde, ontoelaatbaar zijn. Voor mij houdt daar de vrijheid van meningsuiting op.
Hmmm. Ogen dicht....en laat me raden...deze poster heeft het woord "liberaal" in zijn nick.

Ogen open....en...yes!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 23:13   #100
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
"MEER DAN HONDERD EXTREEMRECHTSE EN NAZISTISCHE OP NEDERLAND GERICHTE WEBSITES
Het Meldpunt dicriminatie internet (MDI) gebruikte voor de selectie van websites kenmerken als: racisme, antisemitisme, homohaat, haat tegen moslims, haat tegen allochtonen, ultra-nationalisme, verwerpen van democratische grondbeginselen en een positieve associatie met het Derde Rijk.
...
Van de nazistische websites heeft drie kwart (41 websites) een strafbare inhoud. Vooral met uitlatingen over Joden en moslims.
...
Bij de klassiek extreemrechtse websites worden bij vijftien percent (9 websites) strafbare uitingen gedaan.
...
Uit onderzoek blijkt dat online communicatie een zichtbaar effect heeft op offline gebeurtenissen. Jonge rechtsextremisten, die offline strafbare verhandelingen verrichten, blijken vaak (mede) door online activiteiten te radicaliseren. “De combinatie van het grote aantal strafbare uitingen, de anonimiteit op het internet en het effect van websites op offline gebeurtenissen is zorgwekkend”, besluit het MDI. Onderzoek naar de polarisering onder jongeren door de Regiopolitie Groningen bevestigt deze conclusie.
...
Het bekendste is het Stormfront-forum, opgericht door de voormalige Ku Klux Klan-leiders Don Black en David Duke. Twee jaar nadat zij in 1998 met hun forum starten werd een Nederlandstalige sectie toegevoegd, een sectie waar gemiddeld een drieduizend berichten per maand gepubliceerd worden en waarnaar op quasi elk ogenblik van de dag een honderdtal mensen surfen. Op het ogenblik dat we dit artikel schrijven, zijn er 113 de Nederlandstalige sectie van het Stormfront-forum aan het bekijken. Veel van de berichten op het Stormfront-forum zijn uitermate kwetsend, opruiend en strafbaar. In maart 2007 werden huiszoekingen verricht bij verschillende Stormfront-moderatoren, en een half jaar later is hetzelfde gebeurd bij twee individuele gebruikers die veelvuldig strafbare uitingen plaatsten. Het vervolg hiervan is evenwel niet bekend.
...."
http://aff.skynetblogs.be/post/72072...-en-nazistisch
Moesten er hier niet zo veel allochtonen rondlopen zouden zulke sites amper bestaan. Idem voor politieke partijen in die stijl.
Oplossing : zet de allochtonen buiten als je van de neonazis vanaf wil zijn.
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be