![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Integendeel zou ik zeggen.....de kleine lettertjes zijn blijkbaar heel erg goed geschreven en de partners raken er niet aan onderuit......doen wat er staat,of desgevallend ;betalen,of geen geld krijgen ! "wegwuiven" lukt niet Laatst gewijzigd door kelt : 28 augustus 2009 om 13:44. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
( het gaat dus om GELD Laatst gewijzigd door kelt : 28 augustus 2009 om 13:49. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik vind dat eerlijk gezegd zo erg niet.
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
maar indien dat zou gebeuren, ga ik gegarandeerd in het Belgisch gewapend verzet. Vlaanderen onafhankelijk ja! Samen met Hollanders? Nooit! |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Burgemeester
|
Tjaa ... er zijn altijd vreemde snuiters. Ik snap sowieso niet waarom zoveel Vlamingen er zoveel commotie om maken hoor. Die verdieping komt er heus wel, wij moeten alleen als onafhankelijke staat operen en niet als een federaal onderdeel van den Belziek.
|
|
|
#86 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het zou mooi zien indien jullie allemaal een schupje pakten en als daad van goede wil zelf de Schelde enkele centimeter uitdiepten. Met wat geluk zijn we bereid de 300 miljoen over jullie te verdelen.
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo "wij vlamingen"? Je spreekt alvast NIET in mijn naam.
|
|
|
|
#88 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
In die hele Westerschelde-saga sta ik op dezelfde lijn als jij, hoor, Pelgrim
|
|