![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Totaal ongevaarlijk want dan hebt ge: Ten eerste meer berichten hebben als Dronkoers, ten twede een profiel zoals F_V wie wil dat nu? Ten derde de stijl (want daar gaan ze hier nogal is op af), totaal verschillend. Dus ons Rafke hier zal geen tekstje van u en een tekstje van mij onder elkaar kunnen quoten en dan zeggen: Mooodjeeeeees, ziedewel! Dubbelnick, help! Moord! Brand!.
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus, idd, hoe klein kan je zijn als je het nu weer anders / negatief moet voorstellen, zeker als mijn voorstel in die post positief bedoeld was om kwaad bloed te vergeten. Eigenaardig allemaal voor iemand met zo'n hoog IQ ![]() .
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eindelijk!
Welkom terug, Jazeker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb je dan al zóveel strafpunten?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 augustus 2009 om 04:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijnheer reageert alleen nog op de eerste twee posten. Ik weet dus nu al dat al mijn proza hier gewoon genegeerd gaat worden... Schoon. Citaat:
Ge hebt mijne repliek nog niet gelezen (ahnee, want ik ben 'em nog aant typen) en ik word al uitgescholden voor aandachtshoer. Of allez, aandachts-mens... Wees nu eerlijk. Aandachts-mens. Astemblieft seg. Gij hebt precies wel streken gekregen door dien ban eh? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je vindt het hatelijk om te weten hoe verleidelijk dubbelnicks kunnen zijn. Eigenlijk had je dus liever niet geweten hoe verleidelijk ze zijn. En had je er dus liever gewoon mee verder gedaan. Dus heel dat mea-vulva gedoe van daarjuist in de mis was allemaal facade? Ik heb u wel door hoor manneke! Citaat:
Just is just. (Toch zeker als ik terzelfdertijd ne jetlag de nek probeer om te wringen.) Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, ik ben ook terug.
Wel niet van nen ban (daar ben ik te intelligent voor) maar van verlof. Ma soit, trug is trug. Krijg ik nu ook niet zone welkomtrug-draad? En waarom niet? En wat heeft dat ermee te maken? (Trouwens, die twee laatste zinnetjes zijn al antwoorden op voorhand want ik ben nu wel effe weg.)
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: