![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankfurt is een boeiende stad. Alleen spijtig van de junks aan 't Hauptbahnhof. De benepen mentaliteit van heel wat Bruxellois hangt mij ook de keel uit. Wat een eigendunk, zeg. En ja, die Walvis, daar loop ik toch ook liever in een wijde bocht om heen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Shapiro & Stiglitz hebben dit mechanisme beschreven in het artikel "Equilibrium Unemployment as a Worker Discipline Device": http://econ161.berkeley.edu/teaching...o_Stiglitz.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Dat verhaal heb ik nog al gehoord, maar staat in dat artikel allicht wat beter geëxpliciteerd dan in verschillende posts hier en op andere fora.
Bedankt voor de link, ik lees het later zeker eens (iets te druk nu). Geestig trouwens dat je hier anderhalf jaar later toch nog op antwoordt. ![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien had ik de vraag toen niet gezien ofzo. Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 januari 2011 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |