![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft iedereen recht op vrijwillige arbeid? | |||
Volkomen juist én gewenst |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
volkomen onjuist en ongewenst |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
onvolkomen vraagstelling |
![]() ![]() ![]() |
8 | 38,10% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar de doorsnee verwende luiaard die verwacht dat "anderen" hun dagelijkse ding moeten doen. Zoals een niet nader genoemde die verwacht dat de bib alle dagen open is om hem zijn verder totaal nutteloze post te laten posten op het internet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 augustus 2009 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij valt het op dat degenen die wonen waar nog ruimte is om te leven van wat de natuur gratis geeft staan te drummen om hier in slavernij te komen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij valt het vooral op dat veel van die aandrummende "niet slaaf-aardaandeel gebruikers" snel vervallen tot een gemakzuchtig stel "aardaandeel opeisers".
![]() |
![]() |
#85 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naast de kwestie maar dat wist je zelf ook al.
Welke mensen? Citaat:
En mijn plekje in de City of London dat ik aanvankelijk zelf mocht kiezen? ![]() Nogmaals, het mag braakliggend zijn hoor. Ik zal zelf wel voor de verbeteringen zorgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mare, je mag niks van de arbeid-slaven- of puur vrijwillige arbeid verwijderen, belasten of op enige andere wijze de integriteit van anders mans werk aantasten. Grootmoedig dat ik ben, ik zal je die lap grond toekennen in het vruchtbare en zachtglooiende landschap rond Stonehenge. Hier zijn je 2 handen,je kennis en je charisma. Leef je leven. Niemand gaat je lastig vallen. Citaat:
Och ja, niemand mag meer hebben dan een ander, dus die extra lichaamskracht die ik door mijn genetica en goeie jeugd heb gekregen moet ik afgeven zeker? Of het feit dat ik door educatie en ervaring een redelijke metaalbewerker ben, ook inleveren zeker, of is dat ook een stukje van je aard-aandeel? Het feit dat iemand iets kan wat nodig blijkt, en jij niet kan, moet dan maar gegeven worden? Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 augustus 2009 om 19:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Een stukje Sahara ook goed?
![]() |
#89 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste wordt mijn aarde aandeel als dividend uitgekeerd in de gangbare munteenheid waarover ik dan kan beschikken om eventueel het rustoord te betalen. Ik kon ook met mijn dividend het recht kopen op een fysiek stukje aardoppervlakte en dat vervolgens bewerken tijdens mijn jongere dagen. Wanneer ik dan te oud geworden ben kan ik mijn deeltje ter beschikking stellen van de jongere generatie in ruil voor verzorging. Mogelijkheden zat Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja ja , en als iemand gelooft dat hij Napoleon is dan is hij Napoleon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens de cirkel is rond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Dat is nu niet anders, zelfs in deze "beschaafde" maatschappij. Ik vind je verweer erg zwak worden eigelijk Citaat:
Citaat:
En dat ik gebruik maak is mijn volste recht. Trouwens zelf ben ik ook een slaaf maar ik ben niet te beroerd om dat zelf toe te geven. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee, de markt mijn beste.
De waarde van aandelen van een of ander bedrijf worden toch ook door de markt bepaald niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() enkel op voorwaarde dat er petrol te vinden is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De bevolking steeg -omdat- men niet langer rondtrok. Een nomadenvrouw kan maar 1 kind dragen, de andere borelingen werden achtergelaten. Sedentaire volkeren hebben dat probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vond er niks van, aangezien het recht niet bestond. Je hebt moeite met denkkaderinleving, jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil met de stamhoofden? Dat de feodale heren kastelen hadden?
Citaat:
Je mag het altijd proberen hard te maken. Mare, hoe vind je dat eerlijk tegenover de persoon die eindigd met dat stukje sahara? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |