![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religie heeft er wel enigszins mee te maken (de Italiaanse maffia is ook zogezegd zeer katholiek, de Albanese idem met haar kanun of nu de rabbi's annex (organen)zwendelaars in NY, zelfs de Rothschilds waren ooit een rabbijnengeslacht). Het is wel steeds een religie waarvan de morele regels alleen voor de eigen groep beperkt blijft (de anderen mogen wel vermoord, verkracht, bestolen en bedrogen worden). De maffia's zijn blij met het ultra-blauwe en antisociale open-grenzen-beleid van de "open" maatschappij. Leve de maffia-maatschappij, de gettovorming, het einde van de natiestaat, de sociale solidariteit en samenhang... eindelijk de Vrijheid! Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 september 2009 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() De twee kampen in de discussie zien niet in dat ze elk maar één kant van de medaille bekritiseren. De democratie leert hen natuurlijk van steeds weer kamp te kiezen tegen elkaar om een probleem zogezegd op te lossen, terwijl er voor beiden eigenlijk maar één kamp te kiezen valt: tegen de huidige democratie (maar die optie gaat de "democratie" wijselijk niet zelf suggereren).
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 september 2009 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval klopt het. Zoals ik eerder zei zie ik die rellen als proto-onafhankelijkheidsverklaringen. Gezien de andersburgerlijkheid van de persoon waarop ik reageerde veronderstelde ik dat hij een veel directere invloed van drugs en druggebruikers bedoelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat, of er is ook nog een andere, een heel andere oplossing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat Palestijnen, Serviërs en Slavische volkeren nog ballen aan hun lijf hebben (het klinkt oneerbiedig, maar ik heb veel respect voor die eigenschappen in een volk). Kijk naar Jovanovic van Standard, pas vader geworden na de onafhankelijkheid van Kosovo, die in het gezicht van onze leugenpers zei dat hij nog meer zoons op de wereld zou zetten ... om Kosovo vrij te vechten. Met veel plezier zie ik hem ook altijd die omhooggevallen Witsel aan de kant schuiven bij strafschoppen. Daar is "racisme" geen uitvlucht. Hij doet het gewoon. Bij die volkeren wordt de virtus (mannenmoed) nog beloond, hier zijn onderdanigheid en lijdzaamheid de officiële ideologie. Sportlui mogen zich dan na een ijdel bestaan van kritiekloos winstbejag baron-van-niets noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Adrian Healy proclameert hier al de stadstaat Antwerpen, terwijl er nu al 54% vreemdelingen in de Antwerpse scholen zitten. De liefde voor de vrijheid maakt blind voor de macht... Nu ja, toch wens ik hem veel succes. Ik raad hem alleen om dan toch een clan of groep te stichten (de reden waarom anarchisten in de geschiedenis nooit iets constructiefs gedaan hebben is precies hun veronachtzaming van organisatie en hiërarchie).
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 september 2009 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet je anders niet denken van de (overigens autochtone) jongeren in Berlijn op 1 mei?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik als Nietzscheaan geen problemen met migratie. Integendeel, Nietzsche zegt ergens dat je een zee moet zijn (de Uebermensch) om een vuile stroom (de Mens) in je op te nemen, zonder onrein te worden. Op dezelfde manier is het een teken van vitaliteit en kracht van een volk dat zij zonder xenofobie vele immigranten kunnen opnemen en hen het burgerschap toekennen. De Romeinen en alle grote, imperium stichtende volkeren deden dit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 september 2009 om 23:23. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Is de situatie in Molenbeek "corrigeerbaar" naar burgerlijke normen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit is dat vreemdelingen grotere families hebben, zodanig dat als je één vinger uitsteekt naar een familielid er na enkele telefoontjes al binnen de kortste keren een hele bende kan worden verzameld. Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 september 2009 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat vind je vooral in het centrum van Brussel, minder in Molenbeek.
Maar ernstig: misschien ben ik blind, of misschien heeft iedereen schrik van mij, maar ik heb nog weinig gemerkt van problemen in Molenbeek. In het centrum van Brussel en in Sint-Joost wel, maar nooit in Molenbeek. In mijn wijk is het heel bon enfant. Het ziet er wel een beetje een overgeplant Marokkaans dorp uit, maar de mensen zijn rustig en beleefd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 6 september 2009 om 23:42. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 6 september 2009 om 23:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Ik zou het Amerikaans systeem niet kosmopolitisch noemen. Een goed imperium is een cultureel syncretisme van de deelculturen. Het Amerikaans systeem breekt enkel alles neer en vervangt het met haar waterige, toegankelijke consumptiecultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Amerikaans-Zionistische invulling van het kosmopolitisme is een totale pervertering van de kosmopolitische gedachte.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat: