![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is het een veralgemende site , ge kunt ook al geslachtsziektes oplopen door te kussen. Ik beperk mij tot geslachtsziektes die door echte penetratieseks ontstaan . HIV besmettingen in Belgie , meer dan 50 % homo . Gonorroe besmettingen in Belgie , 60 % homo . Syfilis in Belgie , 80 % homo .
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(en vooraleer je met het voor de hand liggende "ook homo zeker" afkomt: nee, toch niet) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn er percentsgewijze minder homos in de USA dan? Citaat:
alleen Belgische homo's? Dat wist ik niet. Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2009 om 15:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Staatssecretaris
|
![]() Het enige wat eruitkomt is ziekte, ziekte, ziekte terwijl ge over een levensprincipe bezig zijt. Geloof me: heel zelfdestructief!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt gewoon keigroot op dat heterojongens een even grote sekslust hebben dan holebijongens. Er is hier al meerdere malen het tegendeel bewezen; homo's denken alleen aan seks, en hetero's zijn brave/deftige jongens voor wie seks een bijzaak is. Misschien kennen de hetero's zichzelf niet? Test het mss bij jezelf uit, beste IronChef. Als er een blonde met grote tetten passeerd: Wat is het eerste waar je naar kijkt en waar je aan denkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat er hem om hoeveel % die ziektes heeft opgelopen door seks en daar filter je de homo's uit ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier duidelijk over echte seks , als je dan afkomt met die trut van , jamaar heel veel meisjes hebben de kusjesziekte dan wijzig je het wezen en de omstandigheden van mijn betoog en heb je een bepaalde psychose ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar zelfs moest je die cijfers hebben, dan moet je eerst wel wat statistiek snappen ipv een eindje in het rond te zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het wezen en de omstandigheden van je betoog vallen of staan dus met de ingebouwde beperkingen? Noem die "beperkingen" dan gerust "oogkleppen". ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2009 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hier al een haarduidelijke link gegeven die stelt dat meer homo's dan hetero's aids hebben. Wat betreft syfilis en gonorroe , iedereen heeft een zoekmachine , internet zit vergeven van de links die aantonen dat dit vooral homomannen treft. Man man man , eerst trachten ze de discussie te laten verzanden door over niet terzake doende muggen te wortelen , dan vechten ze bewijsmateriaal aan en straks gaan ze heel den boel in het belachelijke trachten te trekken ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Probeer het nog eens ![]() Citaat:
![]() "Zoek het zelf maar op" is zoveel als de handdoek in de ring smijten. Feel free dus om je eigen statement eens waar te gaan maken en links te posten over percentages van ziektes, opgelopen door seks. Citaat:
![]() ![]() Wedden dat je dat niet zal doen? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Volwassen redeneren wil zeggen dat je de relevante elementen naar voor schuift en de niet-relavante achterwege laat . Ik heb het hier over seks in de zin van penetratie . Sfax komt hier memmen dat je die ziektes ook kunt krijgen zonder seks. Filosoof komt hier wortelen over pubers die eens een zoentje geven en dan de kusjesziekte krijgen ![]() Dergelijke opmerkingen zijn hier niet relevant , of ze worden bewust gemaakt om de discussie te laten verzanden in muggenzifterij , of , erger , jullie kunnen de juiste elementen niet aan elkaar vastknopen , en ja , dan is het autisme , en je weet wat de ergste straf van God is ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De homo's geven het zelf toe , 80 % syfilis bij homo's , 60 % gonorroe bij homo's . http://www.gaybelgium.be/content/EKK...irsdTvuX.shtml
De evolutietheorie is zo simpel dat elke gedegenereerde mongool hem kan begrijpen Laatst gewijzigd door The Syndrome : 2 september 2009 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() kans bij een populatie met 10 = 1-9/10*8/9 = 20% kans bij een populatie met 100 = 1-90/100*89/99 = 19,09% kans bij een populatie met 1000 = 1-900/1000*899/999 = 19,01% maar allez u eind conclusie klopte toch al, die 12 jaar verplicht onderwijs zijn toch niet helemaal verloren gegaan. |
|
![]() |
![]() |