Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2009, 23:34   #81
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mountain Dew Bekijk bericht
Engeland is een deel van het Britse rijk. Engeland is zowat de economische motor van het Britse rijk, na Schotland trouwens.
Ja, het Britse rijk heeft ooit 1/4 van de wereld gekoloniseerd. En nog steeds streven de Rhodesianen, al sinds hun ontstaan op de hand van de Anglo-Jewry, naar wereldheerschappij via vehikels als de CFR en de Trilaterale.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 23:37   #82
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Ja, het Britse rijk heeft ooit 1/4 van de wereld gekoloniseerd. En nog steeds streven de Rhodesianen, al sinds hun ontstaan op de hand van de Anglo-Jewry, naar wereldheerschappij via vehikels als de CFR en de Trilaterale.
Liever dan de ''Anglo-Jewry'' zoals jij je noemt als de Duits-Islamitische allianz van de Handschar division en consorten. Duitsland is een muis, in vergelijking met de macht van het Britse Rijk, gevolgd door de Hollanders.
Mountain Dew is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 23:44   #83
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Liever dan de ''Anglo-Jewry'' zoals jij je noemt als de Duits-Islamitische allianz van de Handschar division en consorten. Duitsland is een muis, in vergelijking met de macht van het Britse Rijk, gevolgd door de Hollanders.
Tis daarom dat ge ze zonder de Amerikan niet afkon in WW1 en WW2....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 23:47   #84
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Tis daarom dat ge ze zonder de Amerikan niet afkon in WW1 en WW2....
Het is de Amerikaan niet de ''Amerikan''. Moffen zijn over het algemeen ook vuile vetzakken, ze stinken uren in de wind naar urine, zweet en bier en vergeten zich af en toe ook nog eens te wassen. Al eens naar de Ludolfs gezien op National Geographic??? Says more then words, mate....

Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 6 september 2009 om 23:48.
Oud 6 september 2009, 23:51   #85
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Behoor jij misschien tot die exclusieve elite? Waarom denk je dat ik een onderscheid maak tussen Engels nationalisme en Brits imperialisme? Ik veroordeel geen volkeren, maar uit zelfverdediging ben ik er wel voor dat de tentakels van machtige vreemdelingen over mijn volk worden "afgehakt".

Liever een Venezolaanse "boosaap", dan een Anglo-Joodse "haakneus" dus.
Oud 6 september 2009, 23:52   #86
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is de Amerikaan niet de ''Amerikan''. Moffen zijn over het algemeen ook vuile vetzakken, ze stinken uren in de wind naar urine, zweet en bier en vergeten zich af en toe ook nog eens te wassen. Al eens naar de Ludolfs gezien op National Geographic??? Says more then words, mate....
Antigermanisme en anti-Duits racisme.
Oud 6 september 2009, 23:55   #87
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moffen zijn over het algemeen ook vuile vetzakken, ze stinken uren in de wind naar urine, zweet en bier en vergeten zich af en toe ook nog eens te wassen.
Over 'moffen' zijn dergelijke opmerkingen blijkbaar toegelaten of ze nu waar zijn of niet.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 23:55   #88
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Behoor jij misschien tot die exclusieve elite? Waarom denk je dat ik een onderscheid maak tussen Engels nationalisme en Brits imperialisme? Ik veroordeel geen volkeren, maar uit zelfverdediging ben ik er wel voor dat de tentakels van machtige vreemdelingen over mijn volk worden "afgehakt".

Liever een Venezolaanse "boosaap", dan een Anglo-Joodse "haakneus" dus.
Ik behoor tot geen enkele elite. Gewoon de Britse man in de straat. En jaja voor neonazi,s zijn zelfs allianties met communisten toegelaten zolang het maar tegen de Joden is. We zullen switchen mate. Laat alle fundi-paki,s en hun baardmannen maar naar Vlaanderen en Duitsland komen en transfereer alle Joden maar maar hier in de UK. That,s a good deal and I like it.....
Oud 6 september 2009, 23:56   #89
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
...... racisme.
zei de man die het had over AngloJoodse haakneuzen.....

Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 6 september 2009 om 23:58.
Oud 6 september 2009, 23:59   #90
Mountain Dew
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Over 'moffen' zijn dergelijke opmerkingen blijkbaar toegelaten of ze nu waar zijn of niet.
De gemiddelde mof tussen de 35 en 50 jaar weegt tussen de 185lbs en de 235lbs. Naar mijn mening is dat behoorlijk. Voor de metric fans hier deel door 2 en je weet het aantal kilo,s.
Oud 7 september 2009, 00:20   #91
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
zei de man die het had over AngloJoodse haakneuzen.....
Let op de aanhalingstekens.
Oud 7 september 2009, 00:24   #92
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot geen enkele elite. Gewoon de Britse man in de straat. En jaja voor neonazi,s zijn zelfs allianties met communisten toegelaten zolang het maar tegen de Joden is. We zullen switchen mate. Laat alle fundi-paki,s en hun baardmannen maar naar Vlaanderen en Duitsland komen en transfereer alle Joden maar maar hier in de UK. That,s a good deal and I like it.....
Tiens, wie is verantwoordelijk voor de aanwezigheid van Paki's en andere kleurlingen? Als het niet de Britse elite is, dan weet ik het ook niet.

Trouwens, die komen toch uit het "Rijk" (Gemenebest), waarbij die gewone autochtoon uit het moederland zoveel baat zou hebben? Het hele volk heeft schuld aan de kolonisering, zegt pseudo-links nu, terwijl het alleen de elite vrijpleit op die manier. De schuld van de kapitalisten worden blijkbaar altijd op het hele volk afgewenteld.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 7 september 2009 om 00:27.
Oud 7 september 2009, 00:28   #93
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Inderdaad.
Oud 7 september 2009, 00:31   #94
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Het betreft hier een Mountain Jew.
Ze zijn een soort sigil voor hem, veel nationalisten proberen zo hun zwakte (gevolg van onwetendheid) te compenseren.
Oud 7 september 2009, 09:12   #95
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Het is juist door figuren als jij dat het een moeilijk thema is in Duitsland.
Denk dat dit eerder komt door hetgeen men best kan omschrijven als 'lijkenpikkers' u zeker niet onbekend.
Die het graag als moeilijk thema in Duitsland willen behouden.

Indien men zo begaan is met de slachtoffers van WO2, waarom dan niet met alle slachtoffers, waarom altijd maar lullen en verder lullen over de 6.000.000. Er zijn getallen gaande van 42.000.000 tot 50.000.000 slachtoffers. Hoe zou het komen dat pc personen weining of geen aandacht hebben voor deze in het één geval 36.000.000 of in het andere 44.000.000 slachtoffers die overblijven na aftrek van de 6.000.000. Waarschijnlijk zijn deze niet bruikbaar in bepaalde kringen en door bepaale personen zoals u waarschijnlijk zeer goed weet nietwaar.

Zoals men bv. heeft, de zogenaamde historici die er moeten voor zorgen dat Duitsland gebukt blijft gaan onder een gevoel van schuld. Waarom, waarschijnlijk omdat bepaalde er nu eenmaal hun voordeel politiek en andere dan weer financieel mee deden/doen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 09:44   #96
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Moest men dit over een ander volk plaatsen, de pc'ers liepen hier storm met het woord 'racisme'.

Anderzijds, zal dit waarschijnlijk een uitlating zijn van een overjaarse puber 'hooligan' die hier een voorbeeld geeft van hoe hij en vrienden eruit ziet na een stapje in de wereld te hebben gezet.

Oud 7 september 2009, 09:49   #97
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Er zijn idd door WOII Duitsers onheus behandelt. Als Hitler die oorlog niet was begonnen was ook dat niet gebeurd.
Verder kun je het ene kwaad niet met het andere vergelijken en zeker niet goedpraten.
Ik moet wel toegeven dat Duitsland na WO I ernstig is benadeeld, een fout die de gealliëerden na WO II gelukkig inzagen en Duitsland juist alle hulp aanboden om het verwoeste Duitsland weer op te bouwen.
Hadden de geallieerde Duitsland na WO1 niet leeg geplunderd, zou er een WO2 zijn gekomen? Zou een AH en het NS de bovenhand hebben gehaald in Duitsland?

Oud 7 september 2009, 09:55   #98
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik behoor tot geen enkele elite. Gewoon de Britse man in de straat.
Ik kan me vergissen maar volgens mij spreken de Britten geen Nederlands en hebben zij ook geen enkele reden om die taal te leren.

Jij kan dus onmogelijk een echte Brit zijn. Bijgevolg ben je een immigrant of afstammeling van immigranten.

Je doet wel heel hard je best om te integreren, dat wel.

Laatst gewijzigd door IronChef : 7 september 2009 om 09:56.
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2009, 09:58   #99
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Pas op met wat je schrijft. ERLICH is extreem rechts en je dikgedrukte zin is eerder niet waar dan waar en daardoor koren op de molen voor hem.
En wat bent u, een schaap dat angst heeft om in z'n kont te laten bijten wanneer het buiten de gewenste omheining komt? Ligt daar de reden dat u andere altijd na brabbelt maar nooit verder komt of wilt komen.

Het is toch raar nietwaar, wanneer iemand vragen stelt, wanneer iemand dieper op bepaalde zaken ingaat dan hetgeen wordt verwacht, is men extreem rechts, revisionist en in sommige gevallen negationist.

Zou zeggen, sta eens even stil bij uzelf inplaats van bij andere.

Oud 7 september 2009, 10:32   #100
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ik kan me vergissen maar volgens mij spreken de Britten geen Nederlands en hebben zij ook geen enkele reden om die taal te leren.

Jij kan dus onmogelijk een echte Brit zijn. Bijgevolg ben je een immigrant of afstammeling van immigranten.

Je doet wel heel hard je best om te integreren, dat wel.
De indianen wel voor een gedeelte:

http://www.nos.nl/nosjournaal/artike...ederlands.html
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be