Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 september 2009, 18:16   #81
Graziëlla
Schepen

Graziëlla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Onbegrijpelijk dat een speler zoals axel witsel er vanaf komt met 11 speeldagen schorsing!

Persoonlijk vind ik voor zulke feiten dat dit soort spelers hun voetbal loopbaan voorbij moet zijn door een levenslange schorsing.

Dit was een echte aanslag op die andere speler zijn been, ongehoord en niet goed te keuren

voor mij part mag er nog een gerechtelijke procedure en straf bijkomen.

Het voetbal lijd al jaren en agressiviteit en zeker bij de jeugd en de lagere klassen is voetbal niet meer een spel maar iets waar men zijn frustraties zowel op het veld als langs het veld kan kwijtspelen.

Hoe sommige ouders roepen en tieren langs het veld op hun kleine of op andere spelertjes tart elke verbeelding.

Het sommige tiener spelers het plezant vinden om rood of geel te halen en hoe agressiviteit er al van bij de duiveltjes word ingepompt.

ik heb mijn hele leven tot nu toe gevoetbalt en mijn persoonlijke mening is dat men veel strenger moet zijn op tackels en agressiviteit op het veld
eventueel het veld voetbal hervormen en een aantal regels van de zaalvoetbal mee opnemen om zo conflict situaties te verminderen

natuurlijk blijft het een contact sport en ongevallen zijn onvermijdelijk hierin maar wat diene witsel doet is nooit goed te keuren, als club zou ik zulke spelers eruitgooien en als voetbal bond zou ik een levenslange schorsing geven

En laten we niet vergeten hoeveel voetbal agressie ons jaarlijks kost aan ziekteverzuim en ziekteverzekering? hoeveel blijven er s'maandags niet thuis omdat ze gekwetst zijn door agressiviteit op het veld
Levenslange schorsing en alle medische kosten betalen!!!!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be