![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, totalitairen zijn altijd op zoek naar de onderwerping respectievelijk de vernietiging van de samenleving in de staat waarin die nu verkeerd. Ze zijn het vaker eens dan oneens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Het liberalisme waar U mee dweept is daar dan toch wel de kampioen in. Alles moet onderworpen worden aan de steriele logica van wat eufemistisch en foutief "de vrije markt" wordt genoemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij zal je nooit horen roepen vóór 'apartheid', ik heb nooit gepleit voor 'apartheid'.
Bij mijn weten wordt in het westen (bij ons) óók niet gepleit voor apartheid.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af hoeveel van onze multiculturalisten hier blij om zijn. Dit is toch wel het bewijs dat hun systeempje niet aan het slagen is, het gaat zelfs volledig de andere kant op.
Wie segregatie wil kan het krijgen natuurlijk. Maar kom dan niet klagen als een werknemer je niet in dienst neemt met zo een curriculum. En dan zal het natuurlijk weer racisme zijn. Weet je wat we kunnen doen? Nog een hoop vreemdeling regulariseren. Dat zou nog eens veel oplossen... *zucht* |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt er alleen vanaf wat ge onder democratisering en modernisering verstaat. Eigenlijk hou ik wel van een beetje concurentie, en sta daarom, niet op voorhand, weigerachtig tegen het plan. Voor mij zal het er alleen vanaf hangen, welke kwaliteit van studenten ze zullen afleveren. Of nog beter, wat de kansen van de studenten op de arbeidsmarkt zullen zijn. Slechter dan nu, kan gewoon niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest, weet ik het eigenlijk niet. In elk geval heb ik nooit den indruk gehad dat het katholiek onderwijs van een minderwaardige kwaliteit was. Komt daarbij dat in Belgie, iedereen het recht heeft om een school op te richten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België - Finland : de exorbitante prijs van het schoolliberalisme. http://www.skolo.org/spip.php?article499 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb wel mijn bedenkingen over zaken, waarover de staat het monopolie heeft. In Belgie althans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwerpen heeft een totaal hoofddoeken verbod voor alle scholen ingesteld. Dat wil dus zeggen dat eender welke school op Antwerps grondgebied gebonden is aan dit verbod. Het oprichten van eigen scholen voor moslima's verandert dus niet aan dit verbod, want als die scholen zich op Antwerpse bodem bevinden, zijn zij ook gebonden aan dit verbod en lost de oprichting van die scholen dus niets op voor de extreme moslims. De vraag is dus, hoe gaan de moslims dit verbod trachten te omzeilen? Want het is een verbod voor ALLE SCHOLEN, eender van welk schoolnetwerk zij afhangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Einde van het dragen van een hoofddoek is een feit! Het opstarten van "moslimscholen" wordt verboden in vlaanderen en hun opleidingen worden niet erkend! De volgende stap (ook van het Vlaams Belang) is dat het hoofddoek ook verboden wordt op alle openbare plaatsen in de maatschappij! Als dit gebeurt is kunnen we ook een algemeen verbod plaatsen op andere (barbaarse) toestanden bij moslims zoals de ongelijkheid van de vrouw en man en besnijdenissen.
Pas je aan onze normen en waarden aan,dan in je in Vlaanderen welkom als gast. Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 13 september 2009 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog nooit gereageerd op typefouten.
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je stelt me teleur.
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |