![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: A1mnestie voor Floppy? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
19 | 42,22% |
Ja maar enkel met als avatar H.K.H. Fabiola |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 44,44% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Floppy's humor begon te vervelen. Maar ik weet niet waarom hij geband is. Ik denk niet wegens wansmaak? ![]() Er zijn hier echter andere posters die iedere thread vervuilen en naar zich toetrekken of die zelfs tijdenlang andere posters steevast op de hielen zitten en overal achtervolgen, zodanig dat je van cyberstalking kan spreken. Daar wordt niets aan gedaan. Deze mensen hebben veelal niet eens één enkele waarschuwing gekregen. En dan zijn er nog mensen die, onafhankelijk van hoe vaak ze hun haat tegenover een bepaalde groep uiten en herhalen, ook al heeft dat totaal geen relevantie in een bepaald topic. Dan hebben we het nog niet over mensen die niet in staat lijken te zijn om in topics de niet-persoonlijke toer op te gaan. Deze verdienen als je het mij vraagt veel eerder een berisping en een ban met een terugkomst onder voorwaarden (nl stoppen van het ongewenste gedrag), dan een Floppy die de meer ernstige delen van het forum volgens mij weinig schade berokkende, itt sommige posters bedoeld in bovenstaande? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik voel mij aangesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt dan ook al 15 banpunten
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Oei, dat wordt oppassen als je niet gepermband wil worden.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm, dan wordt het tijd om een dubbelnick te gaan zoeken
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tincondoom
kopercondoom textielcondoom PVCcondoom paardehaarcondoom Flanelpreservatief Flanelrubbertje Flanelkapoot Flanelzakske Flanelvrouwencondoom
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Ik snap dat hele ban-gedoe niet echt. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting. Alles zou bespreekbaar moeten zijn en bijdragen aan de debatcultuur. Hoe kan je nu strafbaar zijn voor een mening ? Mijn vreemdelingenstandpunt is bijvoorbeeld welbekend... Zoals ook mijn persoonlijke mening over Israel. Andere mensen zijn het over beide topics oneens met mij, maar dat opent net de deuren tot gesprek.
Ik zie hier op dit forum mensen ook lelijk tekeer gaan tegen bepaalde onderwerpen, en zij worden ongemoeid gelaten omdat hun mening toevallig overeenkomt met Zij Die Het Voor Het Zeggen Hebben. De vrijheid van meningsuiting is essentieel voor onze vorm van samenleving, en het beknotten van die vrijheid is een pad dat ons leidt naar een grauwe dictatuur van de thought police waar Orwell ons al voor waarschuwde in zijn meesterstuk 1984. Je mag alles zeggen, zolang het maar strookt met de ideologie van zij die de macht hebben. Arm Belgie.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() floppy wil hier niet meer komen. Floppy heeft een betere thuis gevonden. Als alleen Herr Kontritter mij daar met rust wil laten, is alles OK
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je nog steeds dat hij zijn forumrechten moet terugkrijgen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() In principe, ja.
Maar de situatie is ondertussen te ver geëscaleerd, en dus onherroepelijk. . |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op onzinnige topics reageer ik ook niet zinnig en zal ik het zeker niet laten voor de meest onzinnige optie te kiezen.
Laatst gewijzigd door bgf324 : 27 september 2009 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het minste wat je van hem kan zeggen is dat hij wél leven in de brouwerij brengt (hij houdt het forum in zijn 'ban'
![]() ![]() Hij is zo 'flauw', zo 'kinderachtig', zo 'zielig' - en telkens weer reageert 'men' in zijn draadjes..raar, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ipv af en toe ineens een ban van een week of een permban gewoon de toegang tot bepaalde subfora een tijdje ontzeggen of zo . Zo kan een forummer/ster wel laten zien dat "normaal" posten wel degelijk gaat . De hot topics kunnen dan rustig afkoelen en ondertussen kan het forum verderdraaien zonder al dat gedoe en dubbelnickgedoe . 't Zal toch maar een simpel scriptje of programmetje zijn dat er voor nodig is dus dat flansen de mods wel effe op één twee drie in één ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |