![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk knulletje is er voor 5 jaar in een kerker in Vorst gestopt ? Zo zou het moeten gaan, althans van mij zouden ze 5 jaar hun bezigheid wel hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Legale of illigale grondstoffen ? voor legale zou dat inderdaad opgaan, moet ik daar mee inzitten dan ? Als ze mij morgen pakken met nen zolder vol canabis zou ik het wel mogen gaan uitleggen, dan komt het inderdaad neer op ne goeien advocaat nemen. Die me er ook kan uitbabblen (zie de drugsboer) maar Pa en ma gaan nog altijd niet wat staan roepen voor de poort van t gevang, vergeet dat maar. Trouwens ze hebben ook de kans om op t school op te letten en naar de unief te gaan of hogeschool. daar kunnen ze dan ook leren hoe ze verkoper van legale grondstoffen worden... Ik kan daar dus geen compasie mee hebben, we krijgen allemaal lagere school, middelbaar en als we goed genoeg zijn hoge school of unief, we kunnen allemaal relatief goedkoop avondonderwijs of een middenstandsopleiding volgen... dus als ge het toch nog verkloot hebt ge dat 100 % aan uw eigen te danken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mijn eerste jobken had ik de kans een netwerk in te zetten, heb dat doelbewust niet gedaan en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Niets of niemand hoeft u tegen te houden ambitieus te zijn, eerlijk te zijn en toch te bereiken wat je wil bereiken, zolang uw doel realistisch is. Zo rijk worden als Bill Gates is niet realistisch, tenzij je een computer en zakkeljik genie bent, en je slim genoeg zijt het in Belgie af te bollen en het bvb in de states gaat proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() Proficiat Mr. Vander Taelen heeft eindelijk ook ondervonden wat wij met zijn allen al jaren weten en hebben zien aankomen. Met "wij" bedoel ik dan de dagelijkse pendelaars, zij die in Brussel leven en werken, de politiediensten, mensen van het openbaar vervoer, etc.
Politici zoals de Heer Vander Taelen hebben jaren tegen het vlaams belang gevochten zonder zich ooit te hebben afgevraagd waarom zovelen voor deze partij stemden. Nu de opgang van het Vlaams belang zogezegd is gestopt, kan er blijkbaar wel over gepraat worden. Eindelijk, zie maar het hoofdoeken verbod in onze scholen, de no-go zones, problemen op het openbaar vervoer, etc. Alleen is het veel en veel te laat. Brussel is vergeven van de illegalen, sans-papiers, zwarte bendes, magrebijnse jongeren met totaal geen respect voor onze cultuur en regels. Die maar al te goed weten dat in Belgie gewoon alles kan en mag. En alleen maar een milieu van onveiligheid willen creëeren. Om rustig hun duistere zaakjes te kunnen afhandelen. Heeft iemand zich ooit afgevraagd waar al deze criminelen van leven? Dat uitgeprocedeerden hier gewoon nog jaren blijven rondhangen? Dat het geliefde wapen van de zwarte bendes die dagelijks in onze metrostations rondhangen, de plooizaag is? Dat ze zich met zijn allen graag te goed doen aan drugs en alcohol ook al zijn sommigen zogezegd "Muselman". Dat hebben we allemaal te danken aan het jarenlang links en laks beleid in dit land. De enige oplossing is repressie en zero-tolerance, alleen zal het moeilijk zijn om onze ordediensten nog zo ver te krijgen. Want no-go zones bestaan wel degelijk en zijn geen uitzondering. Dat men islamieten tijdens de ramadan moet ontzien, omdat er dan meer kans is op rellen is geen fabeltje. Het is bekend dat zij in die periode wegens niet gegeten op de toppen van hun tenen lopen en zij niet mogen worden uitgedaagd. Dat zijn orders die zowel de politiediensten krijgen als bijvoorbeeld, controleurs van het openbaar vervoer. Maar het tij staat te keren, want Luckas Vander Taelen is nu ook wakker geschoten. ![]() ![]()
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet dat ook doen. Men neme een postadres te Frankrijk waarop men een lege doos firma vestigt. Men schrijft de sportkar in op naam van de firma, voorziet ze van een franse nummerplaat, en rijden maar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is de schuld van de stoute blanke man die veel te veel geld verdient (deels door corruptie), in ivoren torens woont en de arme zwartjes laat verloederen in donkere getto's. Aangezien er nergens zwart op wit staat dat die 'slechts' 1.100 blanke gevangenen het resultaat zijn van een discriminerende justitie, kunnen we evengoed stellen dat er 'maar' 1.100 blanke gevangenen zijn omdat de anderen veel meer misdrijven plegen? (edit) er zijn trouwens geen hooggeplaatste bruine/zwarte personen.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 1 oktober 2009 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ieder nuchter mens weet dat "waarden opdringen" nooit zal lukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een outing als eerste van de poco's en hij kan zeggen "ik heb dat al gezegd 30 september 2009", de klus zit er op voor mij. Ook kan je eigenlijk lezen: zonder Brux/royals/Anciaux/allo's als het kan, mét als het moet. Bovendien kregen we nog wat andere info te verwerken van Geert Noels :" het idee dat de allo's gaan zorgen voor onze vergrijzing is een fabel !" En helemaal wordt het ruw , als je zo'n vraag krijgt van Geert Wilders :"wat heeft de niet-westerse immigratie onze samenleving in centen gekost ?" En om te eindigen kan een studie misschien aantonen dat, indien wij een serieus immigratiebeleid hadden gevoerd, we misschien helemaal geen budget tekort hadden. Zoals ik al stelde op een ander, het GOK (gelijke onderwijskansen) heeft al 1,5 miljard gekost en de inspectie vindt geen bewijzen dat het "helpt". Onnodig u te melden dat dit voornamelijk wordt opgesoupeerd door allo-jongeren. Zelfde stelling in crimi, sociale huisvesting, dop, kindergeld,.....kosten/baten ? Deze discussie gaat onvermijdelijk komen, Almaci (groen) had toch al een goed verweer : het is in alle grootsteden zo, dat weet u dan ook weeral. Jammer ,maar helaas ,voor de allo's , die er hier het beste van willen maken of de asielzoekers, die hier "terecht" willen schuilen. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 oktober 2009 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze werden als rotte vis behandeld, de ambtenaren achter het loket zijn het allemaal zo beu met wat ze hebben zien langs komen aan instroom-profitariaat dat het er langs hun neus uitkomt en geen onderscheid meer kunnen maken. Wanneer komen zulke loketbedienden , onderwijs, OCMW, politie ...eens langs bij koppen, panorama,... misschien een uitdaging voor Luckas ! Voorloping moeten wij het stellen mat Chakkar (continu gezeik op de autochtonen), een Talhoui, ....het was een verademing dat op ATV er tegengas gegeven werd rond het hoofddoekenverbod , alle allo-vertegenwoordigers hadden toch één excuus, wij zitten er voor niets tussen. En het zwaar woord viel i.p.v. integratie is er meer en meer SEGREGATIE. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 oktober 2009 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Om eerlijk te zijn, heb ik respect voor dhr. Vander Taelen.
Hij durft het kind bij naam te noemen en is blijkbaar niet bang om op het gebruikelijke hoon(weg)gelach onthaald te worden. Chapeau ! Vreemd dat links gesitueerde, zelfbenoemde intellectuelen nu ook stilaan beginnen te beseffen dat er wel degelijk een probleem is met het oh zo verafgoodde multiculturele gedachtegoed. Het is de eerste niet en wellicht niet de laatste. Waarbij ik me dan de bedenking maak : waarom zijn intellectuelen dan trager van begrip ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat het allemaal erg mooi zou zijn. Maar dromen zijn bedrog. Misschien moet links eindelijk eens wakker worden i.p.v. tegen windmolens te vechten. Nu het nog kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar gemengde zwart , indochinees, zuidamerikaans, blanke, india...koppeltjes. dat kan marcheren en best leuk worden ....het is pas met die arabo- (soms pseudo) moslim-z**kers-profiteurs dat niks lukt. De meesten hebben ook ronduit het sch**t aan autochtonen en dit land, maar wel goed om van te profiteren. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 oktober 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() Het hangt er vanaf wat men wil verstaan onder een multiculturele samenleving. Als het credo 'een Vlaming is in principe blank, maar er kunnen hier en daar wel een paar gekleurde exemplaren rondlopen', dan is mij dan ok en ook niet meer dan normaal. Als het echt gaat om een vermenging van culturen is het ondertussen duidelijk geworden dat dat tot mislukken is gedoemd. Dat is ondertussen zo duidelijk geworden dat ook ter linkerzijde men dit begint in te zien. Goede evolutie...
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo , de eerste neger in de familie aan de familietafel, hela melk chokolade nichtje,.....maar die concentratiewijken , zoals we het nu kennen, daar komt niks van buiten miserie en kosten of nog spreiding maar ja , jammer maar helaas , met dank aan CVP-PVV-BSP, die het te druk hadden met hun zuilenbelangen afgelopen 30 jaar Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 oktober 2009 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge dat maar slinks en sluiks genoeg doet (moet dan zelfs niet verborgen) voorbeeld: de verfransingsdruk die ervoor zorgde dat Vlamingen vaak het hardnekkigst weigerden om nog een woord Nederlands te spreken, want "ze stonden ietske hoger op de sosiale ladder" ... voorbeeld: de veramerikaansing van onze samenleving nu (niet dat ik daar iets tegen heb, integendeel, de Vlaamse strijd was/is een sosiale strijd; de internasionalizering nu is er een van ontplooiing en verbroedering ... )
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is al eeuwenlang een multikul-maatschappij. Zeker Antwerpen, met zijn internasionale haven .... de oorzaken van het falikant aflopen van hetgeen nu gebeurd is, liggen helemaal op andere vlakken; niet het minst in het ongebreideld tolereren van kleine misdadigheid; en zoveel andere dinges.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat zegt europa daarvan. Oh, Frankrijk? Geen probleem, zolang het maar België, en voornamelijk Vlaanderen, niet is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |