![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk het niet..toch zeker geen die in staat zijn om de partij ( of een) te leiden;
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boontjes : 31 oktober 2009 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als U dat echter doet en daarmee andere schade berokkent wordt het strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil hier geen advocaat van de duivel spelen, maar Van der Straeten onthield zich bij de stemming omdat dat vooraf afgesproken was met Ecolo, omdat de groene partijen slechts één vertegenwoordiger hadden in de Kamercomissie BZ. Groen! was voor de splitsing, Ecolo tegen en dus heeft men de gulden middenweg bewandeld door zich te onthouden. Ondertussen hebben ze daarvoor als dank echter al zoveel messen in de rug gekregen (Ecolo stemt rustig mee belangenconflicten, Ecolo blijft met de andere Franstalige partijen mee ijveren voor de uitbreiding van Brussel, ...) dat ze nu beter zouden moeten weten, maar dat is een ander verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze BHV gesplitst raakt kan ze vanuit Brussel toch nog opkomen in Vl-Br?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speelt geen enkele rol gezien de particratie. Politici volgen in België immers nooit hun eigen weg, maar de lijn van de partij waarvoor ze verkozen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde dat Van der Straeten blijkbaar de spelregels niet kent die gelden in het parlement. Tot tweemaal toe vroeg kamervoorzitter Decrem voor de stemming of iemand nog iet wou zeggen en ze bleef doofstom. Na de stemming wou ze dan wel iet zeggen maar ze werd direct terug gefloten door Decrem die antwoorde dat het kamerreglement dit niet toeliet en ze voor de stemming tweemaal de kans had gehad maar niet reageerde. En dan trekken sommige forumleden het in twijfel alsof het VB geen bekwame politici zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik bedoelde dat je waar je ook woont, je kan opkomen waar je wil (binnen de zelfde taalgroep dan wel) Citaat:
(in de kranten valt trouwens regelmatig te lezen dat de federale Groen! fractie een uitstekende fractie is ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door toccata : 31 oktober 2009 om 22:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het per definitie zo?, ze zijn van het VB dus ze kunnen het niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 31 oktober 2009 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie is hier de politieke profiteur????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zwijg je dan over die geldstroom van vlaanderen naar wallonie? Ons flitsgeld die voor ong de helft ook nog eens naar wallonie gaat? Wij die gaan werken voor uwe koning(niet de mijne). Subsidies aan een 7tal moskeeen. De andere partijen niks doen aan al die profiteurs hier en dan heb ik het zowel over degene die profiteren die op den dop zitten als degene die hier zomaar worden toegelaten en hier dop krijgen en ocmw en hier gvdm nog geen klop hebben uitgestoken. Men meer dan 20jaar lang hetgeen het vb heeft gezegd heeft weggelachen en nu zie je wat er gebeurt;oeps,problemen met de gevangenissen,tja,het vb heeft dit meer dan 20j geleden al aangekaart,tegen deze tijd konden ze er allang wat aangedaan hebben. De criminlaiteit?Zie ik niks van,integendeel,net zoals gisteren alweer hebben ze criminelen opgepakt en ze alweer vrij gelaten. En ik kan gerust nog een lange tijd doorgaan zenne. Deelnemen hoeft trouwens niet mochten ze hier eens normaal doen,het vb hoeft al deze zaken niet uit te voeren,de andere partijen kunnen dit uitvoeren waarvoor het vb voor gewaarschuwd heeft en nog steeds voor waarschuwd. Ik hoor u dat graag zeggen;goed wetende ze het niet kunnen?Echt wel de grap van 2009 alleen al en ik heb hier net de voorbeelden al opgesomt;welke dan wel?? VLD?CD&V?sp-a? Ja,tuurlijk,rofflll. ps;de croo zijne villa al gezien?Of wil je het ook maar van ene kant zien net zoals bepaalde anderen hier? De croo zijne villa kost gvdm 10keer zoveel als fdw de zijne zenne. ps;het zijn de mensen die op het vb/fdw stemmen waarvan deze geld krijgen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 1 november 2009 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het al dan niet flamingant zijn doet hier, voor de zoveelste keer, NIET ter zake, wel de andere opvattingen van deze persoonlijkheden. En ik zie geen trendbreuk, jij wel?
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() N-SA?