Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Ga je wel eens naar de hoeren ?
Nooit 51 83,61%
Zelden 6 9,84%
Regelmatig 4 6,56%
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2009, 13:45   #81
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
En jouw logica is die van de betweter: "ikke weet alles beter".
dat zijn de eersten die uiteindelijk bij de hoeren gaan hoor.
Oud 29 oktober 2009, 13:51   #82
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Wanneer 50 tot 90 procent van de raamprostituees gedwongen zijn om zich te verkopen, kan je toch niet ontkennen dat ernstige problemen zijn verbonden aan prostitutie. Of vindt u het te moraliserend dat mensen het niet kunnen vinden, dat vrouwen gedwongen worden tot seks met vreemden?

http://www.stopthetraffik.nl/index.p...=126&Itemid=39
Vrouwen die tot sex gedwongen worden is walgelijk. Maar dat heeft niets met sex of prostitutie te maken, dat is puur crimineel geldgewin op de kap van uitgebuite meisjes. Ik zie niet in wat ik daar mee te maken heb. Ik doe dit vrijwillig en met alle plezier en officieel, ik heb een firma en ik veroordeel elke criminele activiteit, of dat nu met sex, drugs of eender wat te maken heeft.

Je leert me beter kennen als je eens de moeite doet om mijn blogs te lezen, die gaan niet enkel over sex maar over allerlei dingen des levens:
http://blog.hotmarijke.be

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 29 oktober 2009 om 14:00.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 13:56   #83
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Dit is een betere link, dan kan je al mijn blogs gemakkelijker vinden;
http://blog.hotmarijke.be/category.php?cid=3

Veel leesplezier!

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 13:58   #84
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Respect voor hot Marijke.
er zouden der meer gelijk u moeten zijn
Oud 29 oktober 2009, 14:00   #85
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Respect voor hot Marijke.
er zouden der meer gelijk u moeten zijn
Dank u, ik hoopt dat je het meent en niet enkel zegt na het nuttigen van 10 Duvels

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 14:04   #86
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben hyper-hygiënisch, dat is nr 1 voor mezelf zowel als voor mijn klanten. Jouw vrouw zal best wel "proper" zijn, maar dat ben ik ook. Ik laat mij regelmatig testen en verzorg mij uitstekend.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik dat idee heb zelfs nadat een hoer tien douches heeft genomen en 20x de intieme zone heeft gereinigd. Met mijn vrouw vrij ik zelfs als ze erg vuil is. 't Zal tussen de oren zitten zeker?

Citaat:
Wat drijft hen? Je lijkt net Jambers en ik moet die man niet want zijn reportages gingen enkel over freaks. Maar ok, waarom gaat een man naar de hoeren? Er zijn verschillende types. Je hebt inderdaad de sexverslaafde die heel zijn leven lang naar de hoeren loopt. Maar al bij al, beter dat dan al verkrachtend door het leven te gaan.
Inderdaad ja.

Citaat:
Dan heb je de occasionele hoerenloper, en die zijn in de meerderheid. Redenen? Een kleine bloemlezing.

Omdat ze niet moeders mooiste zijn en zo aan hun trekken willen komen.

Omdat ze gewoon afwisseling van spijs wensen, elke dag kreeft of filet pur wordt ook vervelend.

Omdat hun relatie niets meer voorstelt maar ze willen ze niet op het spel zetten met een minnares, ze blijven bij hun vrouw: om de kinderen, om het geld, om noem maar op, om vanalles behalve uit liefde.

Omdat ze net uit een (mislukte) relatie komen en zich niet direct terug willen binden.

Omdat ze onzelfzeker zijn en graag willen bijleren (zie mijn vrijschool).

Omdat ze het zo druk hebben met hun zakenleven dat ze de tijd niet hebben om een lief te zoeken.
Interessant om weten. Zou je -excusez moi- er niet beter aan doen dan je tijd hier te verspillen met een boek te schrijven over prostitueebezoek? Want ik vind het echt interessant om te weten.

Citaat:
Omdat ze waar voor hun geld willen en bij een goeie hoer is dat zo. Al eens uitgerekend wat een "gewone" versiering kost? Etentje, cinema, kadokes, hotel, tripke hier en daar. En als ze dan na x aantal gespendeerde euros "ja" zegt kan het nog een nul in bed zijn. Plezant is anders.
Dat is wel erg economisch gerekend

Citaat:
Trouwens, zeg nooit nooit. Ik gun jou en iedereen een liefdevol leven met een prachtige vrouw, maar je weet nooit in welke situatie je ooit terechtkomt. En dan kan een goeie hoer de redding zijn, dat is echt niet overdreven.
Daarmee dat niemand er beter uitspraken over doet, maar ik vind het alleszins fascinerend, al lijkt het mij niet allemaal evident of zelfs plezant (je zegt dat je graag vrijt) als je laat uitschijnen. Misschien toch eens dat boek schrijven?
Oud 29 oktober 2009, 14:07   #87
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik dat idee heb zelfs nadat een hoer tien douches heeft genomen en 20x de intieme zone heeft gereinigd. Met mijn vrouw vrij ik zelfs als ze erg vuil is. 't Zal tussen de oren zitten zeker?

Inderdaad ja.

Interessant om weten. Zou je -excusez moi- er niet beter aan doen dan je tijd hier te verspillen met een boek te schrijven over prostitueebezoek? Want ik vind het echt interessant om te weten.

Dat is wel erg economisch gerekend

Daarmee dat niemand er beter uitspraken over doet, maar ik vind het alleszins fascinerend, al lijkt het mij niet allemaal evident of zelfs plezant (je zegt dat je graag vrijt) als je laat uitschijnen. Misschien toch eens dat boek schrijven?
Dat boek heb ik al geschreven en er zijn er al meer dan 5.000 van verkocht:
"This iS My life" zie hier:
http://www.hotmarijke.be/thisismylife.asp?taal=nl

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 14:09   #88
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vrouwen die tot sex gewongen worden is walgelijk. Maar dat heeft niets met sex of prostitutie te maken, dat is puur crimineel geldgewin op de kap van uitgebuite meisjes. Ik zie niet in wat ik daar mee te maken heb. Ik doe dit vrijwillig en met alle plezier en officieel, ik heb een firma en ik veroordeel elke criminele activiteit, of dat nu met sex, drugs of eender wat te maken heeft.

Je leert me beter kennen als je eens de moeite doet om mijn blogs te lezen, die gaan niet enkel over sex maar over allerlei dingen des levens:
http://blog.hotmarijke.be
Ik had het dan ook niet over u. Dat prostitutie in de meeste gevallen hand in hand gaat met mensenhandel, zorgt er voor dat veel mensen argwanend tegenover prostitutie staan en dat 'moraalridders' deze problematiek willen aanpakken. Daarnaast vermoed ik dat meerdere vrouwen en ook mannen zich niet zouden prostitueren indien ze de kans hadden om een ander beroep uit te oefenen waarmee je evenveel verdient. In veel landen dienen mensen zich ook te prosittueren om te overleven. Prostitutie gaat in de meeste gevallen immers niet over een vrijwillige keuze, over plezier hebben en een goede ruil. Er zitten vaak ernstige sociale problematieken aan verbonden.

Ik heb niet de behoefte u beter te leren kennen op uw blogs. Wel voel ik de behoefte, om enkele kanttekeningen bij het simpele beeld dat u schetst van de prosititutie. Aandacht hebben voor de problematiek van de schending van mensenrechten en schrijnende situaties waarin mensen zich bevinden omwille van de 'hoererij' (zoals u dat zo mooi noemt) in de wereld, lijkt mij zeker tot dingens des levens te behoren, waarvoor we aandacht mogen hebben...
Oud 29 oktober 2009, 14:11   #89
The Syndrome
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Voor te beginnen: dit is wel degelijk de enige echte Hot Marijke. Om jouw vragen te beantwoorden. 1 - Als ik van iemand walg komt hij niet binnen, zo simpel is dat. 2 - Nee, ik vind het helemaal niet vreemd dat er telkens iemand anders in mij zit. Ik vrij graag, ik geef graag voldoening, what's wrong with that?
Waarom vraag je er dan geld voor ?
En het boek verkoopt goed , kassa kassa .
Je klanten zijn krankzinnigen , mensen die kicken op pijn zijn een gevaar voor zichzelf en de maatschappij .
Stuur ze naar de psychiater en geef ze aan bij het parket .

Laatst gewijzigd door The Syndrome : 29 oktober 2009 om 14:12.
The Syndrome is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 14:15   #90
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik had het dan ook niet over u. Dat prostitutie in de meeste gevallen hand in hand gaat met mensenhandel, zorgt er voor dat veel mensen argwanend tegenover prostitutie staan en dat 'moraalridders' deze problematiek willen aanpakken. Daarnaast vermoed ik dat meerdere vrouwen en ook mannen zich niet zouden prostitueren indien ze de kans hadden om een ander beroep uit te oefenen waarmee je evenveel verdient. In veel landen dienen mensen zich ook te prosittueren om te overleven. Prostitutie gaat in de meeste gevallen immers niet over een vrijwillige keuze, over plezier hebben en een goede ruil. Er zitten vaak ernstige sociale problematieken aan verbonden.

Ik heb niet de behoefte u beter te leren kennen op uw blogs. Wel voel ik de behoefte, om enkele kanttekeningen bij het simpele beeld dat u schetst van de prosititutie. Aandacht hebben voor de problematiek van de schending van mensenrechten en schrijnende situaties waarin mensen zich bevinden omwille van de 'hoererij' (zoals u dat zo mooi noemt) in de wereld, lijkt mij zeker tot dingens des levens te behoren, waarvoor we aandacht mogen hebben...
Jij schetst een simpel beeld over prostitutie. Ik behoor niet tot de criminele wereld waar jij het over hebt, en dat begrijp je blijkbaar niet. Dus laat maar.

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 14:16   #91
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Waarom vraag je er dan geld voor ?
En het boek verkoopt goed , kassa kassa .
Je klanten zijn krankzinnigen , mensen die kicken op pijn zijn een gevaar voor zichzelf en de maatschappij .
Stuur ze naar de psychiater en geef ze aan bij het parket .
Dit is zowat de meest achterlijke omschrijving die ik in heel mijn leven al over SM heb gehoord. Geen commentaar dus.

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 14:27   #92
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jouw logica is die van de betweter: "ikke weet alles beter".
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 14:30   #93
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

het probleem natuurlijk is dat de meeste mensen prostitutie gelijkstellen met die meisjes achter de ramen in de buurt van Brussel-Noord.
ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat dit echt maar een minderheid van prostituees betreft, dat een meerderheid niet meer wordt uitgebuit dan een gewone werknemer of gewoon het zelfstandig doen.

wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het misbruik van vrouwen en de mensenhandel niet moet gestopt worden, integendeel zelf. mss beter om het volledig te legaliseren en er controle op uitoefenen?
Oud 29 oktober 2009, 14:35   #94
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
het probleem natuurlijk is dat de meeste mensen prostitutie gelijkstellen met die meisjes achter de ramen in de buurt van Brussel-Noord.
ik dacht nochtans ergens gelezen te hebben dat dit echt maar een minderheid van prostituees betreft, dat een meerderheid niet meer wordt uitgebuit dan een gewone werknemer of gewoon het zelfstandig doen.

wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het misbruik van vrouwen en de mensenhandel niet moet gestopt worden, integendeel zelf. mss beter om het volledig te legaliseren en er controle op uitoefenen?
De vraag was toch "Zou je seks willen hebben met Hot Marijke"? Ik zie niet in wat mensenhandel hier mee te maken heeft. Dat is een totaal andere discussie. Trouwens, ik ken heel veel meisjes in deze wereld en ik ken er geen één die gedwongen wordt. Het is dus duidelijk een andere (criminele) wereld waar ik niks mee te maken heb en niks mee te maken wil hebben.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 29 oktober 2009 om 14:41.
Oud 29 oktober 2009, 14:36   #95
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u, ik hoopt dat je het meent en niet enkel zegt na het nuttigen van 10 Duvels
Nenee, ik meen het
Proficiat met je zwangerschap trouwens
Oud 29 oktober 2009, 14:39   #96
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat Marijke aan de mensen in deze draad een soort van korting zou moeten geven.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 14:40   #97
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Nenee, ik meen het
Proficiat met je zwangerschap trouwens
Hartelijk dank en dit is je gegund:
http://coldneck.files.wordpress.com/2008/07/duvel.jpg

Hot Marijke

Oud 29 oktober 2009, 14:41   #98
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht

Ik vrees dat cijfers juist het tegenovergestelde aantonen.
Oud 29 oktober 2009, 14:42   #99
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ben jij ze gaan tellen misschien?

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 29 oktober 2009 om 14:42.
Oud 29 oktober 2009, 14:43   #100
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bron?

waarmee ik dus absoluut niet wil zeggen dat het een serieus, onderschat, probleem is hé.

maar je mag niet veralgemenen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be