![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, euh, die Delhaize in 't Arabisch, heb je daar ook een bewijs van, of is er gewoon een blokker ambetant geworden omdat op enkele producten Arabische letterkes staan? Niks van aantrekken: blokkers doen ambetant. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2009 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op markten kunnen vlamingen niet eens in hun taal aangesproken worden zoals al gebeurt is in brussel en antwerpen. Ik zeg u nogmaals;jij hebt er geen probleem mee de nederlandse taal dus gewoon verdwijnt en er overal dus frans of een andere taal moet gesproken worden en de producten in het frans/arabisch staan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Na tientallen posts hebben we als 'Vlaamse waarden die het VB verdededigt" : de taal zelfrespect en tenslotte "het gezing" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het bijvoorbeeld de Turkse cursisten op de VDAB verboden van tegen elkaar Turks te praten. Er mag alleen Nederlands gesproken worden. Het verbod slaat uiteraard niet alleen op Turken maar op zowat alle nationaliteiten. Laatst gewijzigd door Xenophon : 1 november 2009 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Taal behoort tot onze waarden en norman,het nederlands is onze taal en moet gerespecteerd worden en het vb is de enige die daarvoor staat en wat aan doet als er misbruik van gemaakt word zoals hier aangetoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vijf minuten nadat ik een winkel verlaat weet ik meestal niet meer welke taal ik er sprak, d�*t is dus wel mijn laatste zorg. Prijs en kwaliteit vind ik véél belangrijker! Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2009 om 16:55. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op bepaalde markten is dit het geval al geweest. Hetgeen jij dus wilt is dat het sowieso da verder gaat dan alleen maar geen nederlands meer in zaken en dergelijke meer. dus in ziekenhuizen ook geen probleem dan,als het in het ene niet moet dan moet het in het andere ook niet,dat gaat nog leuk worden. En je moet niet beginnen lullen op schrijffouten van mij of anderen want daar gaat het hem al helemaal niet over + ik trouwens nog nooit gezegd heb tegen iemand deze perfect nederlands moet kunnen,ik kan het zelf niet,het gaat hem erom mensen zich verstaanbaar moeten kunnen maken. Bij ons op het werk zijn er al heel wat problemen geweest aangezien bepaalde mensen geen nederlands kunnen. Vooral degene die dan ook nog eens geen frans/nederlands kunnen moeten hun schup afkuisen,daar kan je al helemaal niet mee communiceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() wat is't filosoof...uw land weer aan het reden op een regenachtige dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 november 2009 om 16:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leuk,je wil iets aan iemand vragen maar je kan niet eens in je eigen taal terecht in vlaanderen. Het is wel duidelijk mensen als filosoof een vijs mankeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Burger
|
![]() Ach ja, dit bevestigt wat eigenlijk al lang duidelijk was. FDW staat inhoudelijk héél zwak en blijft 'in the picture' door de stemmen van reactionairen tegen het links gelul dat de Vlaamse politiek sinds jaar en dag domineert. Het VB (in beide vormen) is nog nooit een waardige rechtse politieke partij geweest en zal dat nooit worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |