![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die 'diergelijke' typfout vind ik eigenlijk wel een grappige ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat was overigens geen typfout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar mensen samenkomen wordt er gemenst, denk daar maar eens over na.
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Nee, ze zijn even erg. En dat was wel een typfout, geef het toe.
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Deze vraag is nog het beste hier
![]() Iedereen omschrijft VB onmiddelijk als een fascistische partij maar is er iemand die weet waarom? Of waar het fascisme voor staat? (Ik sta niet achter enig fascistische standpunten maar ben het met momenten beu dat iedereen dit woord onmiddelijk gebruikt om mensen zwart te maken heb het zelf al eens meegemaakt op school gewoon omdat ik mijn standpunt over iets gaf. Zeker zijn waar je het over hebt voor je het in je mond neemt is ook belangrijk.) En verder is er gewoon geen nood aan een partij aan te duiden die zogezegd aan postjespakken doet. Ze doen het allemaal alleen valt er af en toe 1 door de mand die dan weer eens in de belangstelling komt. Een versimpeling en vermindering van het aantal posten en het verlagen van de gigantische lonen op deze posten zou mss al een deel van het probleem oplossen. Iemand die gewoon gaat werken heeft ook geen nettosalaris dat over de 100.000 euro per jaar ligt. En het behoud door politiekers van deze posten is toch normaal als je als gewone werker de kans kon vinden door wat uit je nek te kletsen een groter loon te krijgen of een loonsvermindering tegen te houden zou jij ze dan niet nemen? Dat is nu eenmaal menselijke aard. Belgische politiek is net als in zoveel andere landen vrij smerig geworden en draait net zoals de rest van de wereld om 1 ding.. geld. De zogenaamde echte politieker bestaat bijna niet meer. Vroeger was je een rooie of een blauwe of weet ik veel welke regenboogkleur. Tegenwoordig gaat de politieker naar de best betalende of belovende partij. (Is een hele tijd terug nog bewezen toen een partij een ldd politieker had omgekocht om naar hun partij te komen) Soms zou het beter zijn het volk zelf eens te laten kiezen welke posten er zijn en wie ze mag doen per slot van rekening zijn wij het toch die er voor betalen. 's natuurlijk mijn mening ![]() |
![]() |
![]() |