![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hele mooie samenvatting van de toestand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En "wijgeren" is echt wel grappig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwacht van jean-marie pfaff of Betty toch ook geen filosofisch tractaat. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 november 2009 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Net niet, uiteraard. Pfffff, zeg.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. 'Mijn' partij'... Jongens toch, gaan we het zo persoonlijk gaan spelen? Dus indien ik in een discussie het standpunt van Lukas Van der Taelen zou verdedigen wanneer die schrijft dat de multiculturele samenleving mislukt is, dan ben ik ineens een Groen!-lid of wat? Wat kan het mij schelen wie dit nieuws uitbrengt? Voor mijn part mag de BUB hier zelfs over schrijven, dat maakt het voor mij niet minder relevant! Maar voor jou blijkbaar wel... Kortom, je laat hier zien waar het van jou van in het begin om te doen was in deze discussie: gewoon eens de N-VA afzeiken, meer niet. Val jij hier even mooi door de mand, zeg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() vlamingen zijn moerasbewoners
![]() |
#88 |
|
![]() Jij was vroeger vast een heel droevig jongetje, wanneer je de punten voor begrijpend lezen op je rapport zag...
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn nog verplicht Françoise Dupuis gelijk te geven...
Nu, ik wind me helemaal niet op, geloof me vrij, maar ik word als Nederlandstalige niet graag geminacht omwille van mijn moedertaal, daarom is het toch normaal om zulke acties als uiterst onsympathiek te vinden. Of niet? ![]() Nooit geweten dat Nederlandstalige Belgicisten enkel bestonden ter gratie van zelfhaat. Hoe het zelfbeeld, d.i. assertiviteit opkrikken bij die mensen? Het lijkt wel dat men schrik heeft Flamingant te worden als men maar een grammetje trots vertoont. Holkruipers worden, echter, nergens gerespecteerd, hoogstens gebruikt als nuttige idioot.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 november 2009 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Sinds wanneer zijn Vlamingen een "ras"? Het enige "Vlaamse ras" dat ik ken is een konijnenras. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik heb nergens enerzijds anderzijds gebruikt.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een nutteloze en weinigzeggende zever-diskussie over het feit of dit nu rassistisch is, of gewoon diskriminasie, of gewoonweg beledigend, of misschien alleen maar grof.
Voor mij is het uiterst duidelijk: er moet een meer grondige afscheiding komen in de staatsorganizasie. Geen vechtscheiding, maar toch niet minder dan een echtscheiding. Daarna kunnen we betere buren proberen te worden. En of ik het gebeuren erg vind, en of ik overdrijf: stel je voor dat De Krembo openlijk ergens verklaard zou hebben dat hij zijn eerste offisieel bezoek aan een militaire kazerne zeker niet aan franstaligen zou brengen .... het kot zou te klein zijn aan de andere kant. Het eerste wat je doet als je burgemeester/minister/parlementsvoorzitter en alle soortgelijke dinges, is zeggen dat je die funksie wilt uitvoeren voor "alle" mensen over wie je bevoegdheid gaat. Dus eigenlijk moet ik die madame bedanken voor haar bijdrage om de geesten in Brussel mee te helpen voorbereiden op een onafhankelijk Vlaanderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk is dit een pietluttig zaakje op gang gebracht door een onbenullig persoontje.
Ik hoop dat we onze energie kunnen gebruiken voor belangrijker discussies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds spreek je jezelf tegen: je zegt dat je niet racistisch kan zijn omdat "Vlaming" geen ras is. Maar je kan volgens jou dan wel racistisch zijn tov bv Marokkanen terwijl die ook geen "ras" zijn. Maw je gebruikt hier zelf het argument dat sommige racisten gebruiken: rassen bestaan niet dus racisme ook niet. Maw: je gebruikt dezelfde dingen die je voordoet verwerpelijk te vinden als ze je goed uitkomen... |
|
![]() |
![]() |