![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ridicuul hoe sommigen hier liever naar de medische prehistorie zouden terugkeren. "Toen was het beter", toen een banale longontsteking of een cellulitis (wondroos) uw dood kon betekenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bij mij hebben zowat al mijn collega's zich wel laten vaccineren. Ongeveer 80% schat ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En dan 10x rond een eik lopen in zijn blootje en dan is hij genezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
In Duitsland zitten ze de laatste dagen te praten over een heet hangijzer: "maakt Islam de aanhangers dom?" Maar het heeft gewoon niks met Islam te maken. Het is de Vit. D. waar ze gebrek aan hebben. Met verwoestende effecten voor ze. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo't niet werkt is 't altijd de schuld van de patient, die te zondig en ongelovig was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Ik ben zelf niet tegen vaccins, waar ik WEL tegen ben is de rommel die ze in vaccins draaien om de kosten te drukken of om het effectiever te maken (zodat minder research nodig is). Veel van die rommel i schadelijk voor lichaam en geest en men zou de vaccins evengoed zodner deze middelen kunnen maken. Lijkt me toch normaal dat ik liever geen rommel in mijn medicijnen wil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Ik laat me in ieder geval niet vaccineren met een preparaat dat onvoldoende is getest. Zie mijn vorige mail:
In een interview meldt professor dr. Leroux-Roels van het CEVAC (Centrum voor Vaccinologie) aan het Universitair Ziekenhuis van Gent: "Omdat de nood aan vaccins tegen de Mexicaanse griep heel groot en hoogdringend is, besloten de instanties eerder al om de testprocedures voor het vaccin te verkorten. Daarom zullen ze bijvoorbeeld niet uitgebreid op proefdieren getest worden, maar werd vrijwel meteen gestart met klinische proeven bij de mens." De prof meldt ook nog dat "de volledige studie één jaar zal duren, maar dat dat niet belet dat de vaccins al vroeger worden toegediend". Aan de studie nemen 128 (!) proefpersonen deel. (Citaat uit 'Punt' het personeelsmagazine van de Universitair Ziekenhuis Gent). De prof geeft dus onomwonden toe dat dit vaccin veel minder uitgebreid en lang is getest dan gebruikelijk, op een heel klein staal van vrijwilligers, en dat de testprocedure bovendien nog in volle gang is. Toch besluit hij: "wie zich de komende maanden laat inenten tegen de Mexicaanse griep, zal in elk geval op beide oren kunnen slapen: het vaccin is veilig en doeltreffend". Blijkbaar hebben ze een performante glazen bol in het UZ van Gent. __________________
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Wie een beetje research doet op het web, leert al snel dat dit vaccin voor geen meter te betrouwen valt. De VN willen testen in hoeverre wij burgers ons vrijwillig naar de slachtbank zullen laten leiden. Ze willen ons allemaal uitroeien en de overblijvers zullen ze robotten maken, lees mijn bijdrage over mind control en je zal zien dat de puzzelstukjes netjes in elkaar passen. Momenteel zijn wij even bedreigd als de joden in nazi-Duitsland, maar net zoals de joden toen zijn de meesten onder ons zich ook niet bewust van het kwaad dat dreigend op ons afkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jukes: het is ook geen "nieuw vaccin", het is gewoon een griepvaccin.
En als het vaccin te laat is heeft het helemaal geen nut meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar toen ik de rest las veranderde ik van gedacht. Dit is gewoonweg te belachelijk om op te antwoorden. ![]() Ik hoop voor jou dat je deze post hier als grap bedoelt, anders heb je te lang aan de magic mushrooms gezeten, vrees ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Next! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geloof jij ook al in dit soort ridicule science-fiction marlientje? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() En kan je een deftig antwoord geven op mijn post? Ga je ontkennen dat ze er schadelijke stoffen in draaien om de kosten te drukken of de effectiviteit te verhogen? Zit er in dit vaccin bvb geen thimerosal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens mij toon je al de eerste symptomen van je vaccinatie tegen varkensgriep: varkensgedrag!!! idioot, iemand die zich vragen stelt in het belachelijke trekken. Jij zou blindelings in een mijnenveld stappen omdat iedereen het doet. Schapengedrag noemt men dit! Maak je zelf belachelijk, voor ik mij vaccineer wil ik er eerst het fijne van weten en niet blindelings een gehypte media volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() wel een wat gevaarlijke houding, de medische sector klakkeloos vertrouwen die meer en meer gecontroleerd worden door de farma-industrie... ik zag vorige week nog via Belgacom TV een doc. waar een vooraanstaand professor zei dat de farma-bedrijven nu alle biotech bedrijven opkopen ( nano ) en die de absolute macht willen behouden... en zij gaan beslissen wat er op de markt komt en wat niet. Ook de banden tussen de farma en leden van de vorige Bush regering kan men moeilijk ontkennen, evenmin de banden van Sarkozy en de farmalobby.... o.a. http://www.highbeam.com/doc/1G1-140506546.html en niet dat ik alles geloof, maar zet mensen aan tot denken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() schandalen genoeg anders :
Merck employees had "hit list" of doctors they sought to "neutralize", court documents reveal (opinion) http://www.naturalnews.com/027116_Me..._vaccines.html Online pharmacy links under fire; monopolistic FDA orders search engines to stop linking to sites it doesn't like http://www.naturalnews.com/001051.html Harvard Medical School Professors are Paid Big Bucks by Big Pharma to Push Meds http://www.naturalnews.com/026223_me...ig_Pharma.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het virus is voor het eerst geïsoleerd rond de maand juli. Niet eens de helft van de proeftijd is dus achter de rug. Stapt u in een nieuw type vliegtuig dat normaal nog maar de helft van de testen heeft ondergaan die het volgens de bevoegde instanties moet ondergaan alvorens het 'volledig veilig' kan worden verklaard? Ik alvast niet. Ik zoek dan wel een andere manier om op mijn bestemming te geraken. In dit geval zorg ik er dus voor dat mijn natuurlijke weerstand zonder vaccin wordt opgedreven. Onder andere met vitamine C, D en gezond eten.
![]() |