![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Knack al jarenlang niet meer gelezen, maar ik ben dan ook mijn geloof in de objectiviteit van journalisten kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
<edit> Ik heb het dan wel degelijk over Cauwelaert zelf (en zijn onderdanen die in zijn naam schrijven). Ik lees in Knack inderdaad evenzeer goede, objectieve stukken, vooral buitenland etc.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 november 2009 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nee, hij is geen familie. Meer nog, ik heb zijn agressieve kant al persoonlijk mogen ondervinden (verkeersagressie), maar daar gaat het hier niet over, hé. Knack heeft zich van de feiten niets aangetrokken en gespeculeerd. Dat is Dag Allemaal-journalistiek.
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mea culpa
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vond dat artikel van Ewald Pironet - niet van Rik van Cauwelaert - overigens helemaal niet op een afrekening lijken. Integendeel, Pironet toont wel degelijk begrip voor de moeilijke en misschien wel onmogelijke positie waarin Muyters zich bevindt: een verleden dat hem achtervolgt, een aantal blunders, zijn gebrek aan ervaring in de politieke wereld, de wel erg zwaar gevulde portefeuille die hem is toegewezen, etc. Nee, dan vond ik het editoriaal van Van Cauwelaert over Vankrunkelsven toch van een andere orde, en het stukje van Meulenaere over "Kabouter Drift" deze week was er ook over. Daar was elk evenwicht tussen positieve en negatieve kritiek totaal zoek. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 19 november 2009 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Die dag, op dat tijdstip, op die plaats: ja. Of dat nu kan doorgetrokken worden naar 's mans continue weggedrag, dat laat ik in het midden, maar het strookt wel met 's mans reputatie als driftkikker. En toch laat ik ook dat in het midden. Uiteindelijk zijn dat conclusies trekken uit één feit.
Of in het geval van Knack: uit 'van horen zeggen'.
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()