Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 16:29   #81
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Je denkt toch niet dat na wat de US hebben uitgestoken in Irak, Amerikanen daar nog veilig waren?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 16:35   #82
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik mag toch veronderstellen dat de Iraqis een zeer nauwgezet onderzoek zullen uitvoeren om degenen die die mens een kopje kleiner hebben gemaakt te bestraffen? hun verantwoordelijken sancties opleggen en de top hun excuses te laten geven?

Of is dat ginder niet de gewoonte in Irak?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 16:49   #83
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik mag toch veronderstellen dat de Iraqis een zeer nauwgezet onderzoek zullen uitvoeren om degenen die die mens een kopje kleiner hebben gemaakt te bestraffen? hun verantwoordelijken sancties opleggen en de top hun excuses te laten geven?

Ik hoorde niet dat er in Irak nog een regering of wat dan ook was, sinds de US-inval...
Oud 12 mei 2004, 17:03   #84
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Ik hoorde niet dat er in Irak nog een regering of wat dan ook was, sinds de US-inval...

Neenee Filou, de vraag was; zullen ze dezelfde inspanningen leveren om de daders te vatten en op z'n minst hun excuses aanbieden, zoals de amerikanen en Britten deden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:08   #85
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

en na het licht van duizend zonnen zal er duisternis zijn...

Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:15   #86
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is idd een zéér kleine, niet representatieve hoeveelheid moslims in de US, zoals er zélfs atheïsten zijn..
Ik schreef:
Citaat:
Je zal enkel in Vaticaanstad een zo groot % zich "christenen" noemende mensen vinden als in de US: d�*�*r zitten de kerken nog vol op zondag!
Citaat:
een zo groot % zich "christenen" noemende mensen
is toch duidelijk niet hetzelfde als
Citaat:
"alle Amerikanen"
OK? Niet alle Irakezen ook zijn moslims: Tereq Azziz, minister van Saddam niet bvb...
En weer niet goed lezen é. Het ging om niet Christen! Wat het dan ook mogen zijn maakt niet uit. NIET CHRISTEN! is toch niet ingewikkeld é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:16   #87
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:

Neenee Filou, de vraag was; zullen ze dezelfde inspanningen leveren om de daders te vatten en op z'n minst hun excuses aanbieden, zoals de amerikanen en Britten deden.
Natuurlijk doen ze dit niet.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 21:11   #88
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Citaat:

Wie zou dat dan moeten doen? Paul Bremer heeft de leiding in Irak, niet de Iraquis... Een volgende Iraakse regering? Die heeft er niets mee te maken, en de vorige ook niet, die zijn gevangen, op de vlucht of dood... moeilijk, moeilijk...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be