Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2009, 12:07   #81
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
+ dat die roodhaar erin bestaat om nog steeds een uit de context gerukt citaat van Pollycorrect als onderschrift te hebben hoewel ze zich sinds lang niet meer kan verdedigen op dit forum. Laf.
tja, hij heeft die uitspraken nu eenmaal gedaan. dat hij geband is,is niet mijn doen he.... en vermoedelijk is die gewoon blijven doorposten onder één van de andere nicks.
Bovendien is die uitspraak hét voorbeeld van de onmenselijkheid in de zionistische kringen jegens Palestijnen, die zij als ongedierte beschouwen.

Dat die walgelijke uitspraak over Palestijnen je niet deert, maar wel het feit dat ze geciteerd wordt, is ook wel een indicatie....
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 29 november 2009 om 12:09.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 12:08   #82
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Er zijn altijd joden geweest, die zich verzet hebben tegen de zionistische terreur.

Neem bijvoorbeeld de Nederlandse jood Jacob Israël de Haan. Hij verhuisde in 1919 naar Palestina, maar werd in 1924 vermoord door Hagana omdat de Haan pleitte voor een staat met gelijke rechten voor joden en Arabieren. (U weet wel, diezelfde Hagana waarvan verschillende zionisten op dit forum beweren dat het over een tot in de jaren '30 ongewapende en louter defensieve beweging gaat.) De moordenaar zelf handelde op bevel van Itzhak Ben-Zvi, de latere president van Israël. De moord op de Haan leidde tot een betoging van 5000 Jeruzalemse joden tegen de zionisten.
dat stukje in vet wist ik niet. thx for the info.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 12:48   #83
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
tja, hij heeft die uitspraken nu eenmaal gedaan.
...zij...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 29 november 2009 om 12:49.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 12:57   #84
Francientje
Minister

Standaard

http://en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Israël_de_Haan
De zoveelste gek...
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 14:19   #85
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Omdat hij wellicht ook homo was? Omdat hij boeken schreef?

En omdat hij volgens u 'gek' was, vindt u het aanvaardbaar dat hij door de zionisten werd vermoord?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:15   #86
Francientje
Minister

Standaard

Nee hoor, gewoon omdat hij een gek was met een windmolenmentaliteit die wat herrie kwam schoppen en zijn eigen complexen afreageren in een gevaarlijk gebied dat in een gevaarlijke toestand verkeerde. Hij had gewoon braaf in Nederland moeten blijven. En die moord werd dus door de Zionisten veroordeeld. So what?
Zullen we het nou even hebben over de moord op Abdullah, koning van Jordanie, de moord op Sadath, president van Egypte, de moord op Feisal, koning van Saudie-Arabie
etc etc. Dat waren op zijn zachtst uitgedrukt toch schokkende gebeurtenissen. De moord op hoe-heet-ie-weer is een no news ding. Zelfs ik zou met betere argumenten tegen de door jouw zo gehate Zionisten voor de proppen kunnen komen als dat me
zinde. Zeur wat over de moord op Rabin. O, sorry Rabin was een Zionist. Homo's. Wacht, wie weer vermoordde Pim Fortuyn?
Met andere woorden, jullie maken je belachelijk.
Zeg, vergeet alsjeblieft niet ons te boycotten, hoor.
Shalom Salaam.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:35   #87
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Hij had gewoon braaf in Nederland moeten blijven.

Zo, alleen de pure, echte zionisten mochten wat u betreft naar Palestina emigreren?

Citaat:
En die moord werd dus door de Zionisten veroordeeld. So what?
Nou, geef me daar maar eens wat voorbeelden van, van die veroordeling. Ik lees:
Citaat:
I have no regrets because he (de Haan) wanted to destroy our whole idea of Zionism

Citaat:
Zullen we het nou even hebben over de moord op ...
U mag het daar gerust over hebben als u wil. Alleen ging het daar niet echt over.

Citaat:
Zeg, vergeet alsjeblieft niet ons te boycotten, hoor.
Wie zijn 'ons'? Ik boycot Israël al sinds begin jaren 80 toen mijn ogen zijn opengegaan, met name met de inval in Libanon, het beleg van Beiroet en de slachtpartijen in Sabra en Shatila.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 17:25   #88
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Israël is GEEN democratie. Israëlische staatsburgers van Arabische afkomst worden er gediscrmineerd ten opzichte van joodse Israëlische staatsburgers, terwijl het nochtans het thuisland (de grondbodem dan) van die Arabieren. Bovendien schakelt de Israëlische staat zelfs haar justitieapparaat in om folterpraktijken goed te keuren, lapt het land diverse VN-resoluties aan haar laars, en wordt het volledig betaald en in stand gehouden door Amerikaanse belastingbetalers en chantage vanwege zionistische lobbygroepen.

Ten andere, waarom willen die rechtse "nationalisten" toch steeds weer de Arabische landen (en andere landen) weer afrekenen op hun bestursvorm, terwijl ze dat toch zelf, soeverein zouden mogen bepalen? Rechtsvormen, bestuursvormen, bestuursculturen, zijn altijd ideologisch en cultureel bepaald. Een liberale parlementaire plutocratie opleggen aan niet-Westerse landen is op zich al onaanvaardbaar imperialisme.
In een democratie worden op vastgelegde tijdstippen vrije verkiezingen gehouden. Iets wat Israël doet, meer zelf in Israël is er niet zoiets als een kiesdrempel van 5 %. De media is er veel diverser dan hier en opinies kunnen vrij geuit worden. de rechten van de israëlische arabieren in Israël zijn groter dan deze van hun broeders onder Hamas of Syrisch bestuur.

Ten andere heb ik het recht om te geloven in absolute waarden zoals vrijheid van opinie, gelijkheid van man en vrouw etc.. en daar heeft Israël mijlen voorsprong tegenover hun buren.
Oud 9 december 2009, 17:37   #89
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Zo, alleen de pure, echte zionisten mochten wat u betreft naar Palestina emigreren?.
Mss deden ze hetzelfde als het belgische regime na WO 2 of hetgeen de palestijnen bijna wekelijks doen met hun landgenoten (de zogenaamde collaboratie met israël)

Citaat:
U mag het daar gerust over hebben als u wil. Alleen ging het daar niet echt over..
We hadden het ook niet over uw anti-zionistische martelaar maar over de aankoop van enkele schepen door israël

Citaat:
Wie zijn 'ons'? Ik boycot Israël al sinds begin jaren 80 toen mijn ogen zijn opengegaan, met name met de inval in Libanon, het beleg van Beiroet en de slachtpartijen in Sabra en Shatila.
Boycot u ook China? Was 1989 "plein van de Hemelse vrede" voldoende? Of 1949 Tibet?
Boycot u ook Marokko omwille van de Sahari?
of bent u zuiver selectief en subjectief in uw boycots.
Oud 9 december 2009, 17:42   #90
pollewop
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Tja. Ik ben niet diegene die zei dat de 6 miljoen niet-joodse hun verdiende loon kregen. Dat was jij die zei dat de homo's en zigeuners maar hun mond moesten leren houden.
dat heeft hij nergens gezegd!
pollewop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 17:52   #91
pollewop
Banneling

Standaard

Hier is een tof videooke dat de zaken weer op een rijtje zet:

http://www.youtube.com/watch?v=qbrIW...layer_embedded
Oud 9 december 2009, 20:49   #92
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pollewop Bekijk bericht
Hier is een tof videooke dat de zaken weer op een rijtje zet:

http://www.youtube.com/watch?v=qbrIW...layer_embedded
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 21:12   #93
pollewop
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
ik weet zeker dat zo'n bericht pas echt de oogskens zal openen!
Oud 9 december 2009, 21:22   #94
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pollewop Bekijk bericht
ik weet zeker dat zo'n bericht pas echt de oogskens zal openen!
Dat is wel heel optimistisch. Is nogal nietszeggend, zon tubefilmke. Ziet er mij nen arme arab uit die ze 100€ hebben gegeven om wat onzin uit te kramen. Of hij mocht zen huis houden. Dit zal meer tegen de waarheid aanleunen.

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 december 2009 om 21:23.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 21:25   #95
pollewop
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Dat is wel heel optimistisch. Is nogal nietszeggend, zon tubefilmke. Ziet er mij nen arme arab uit die ze 100€ hebben gegeven om wat onzin uit te kramen. Of hij mocht zen huis houden. Dit zal meer tegen de waarheid aanleunen.

Gij hebt nogal een respect voor een Arabier die zich durft te uiten.
Oud 9 december 2009, 21:27   #96
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Oei geagiteerde, hebt U Intel in Uw computer, gooi hem dan maar snel weg.
Ook opletten als je ziek bent, dat de dokter U geen medicatie voorschrijft die door Israëli's ontwikkeld is.
Je zou er versteld van staan hoeveel dingen je uit je huis moet flikkeren die door Israëli ontworpen, uitgevonden, ontwikkeld zijn, begin maar met grote schoonmaak!

Overigens denkt U dat U enkel Israël treft met Uw boycotje, vaak treft U er veel Palestijnen mee, die op lokaal gebied samenwerken met Israëlische bedrijven, Palestijnse bedrijven gebruiken ook vaak Israelische landbouwmachines e.d.
Een boycot van Israël is niet alleen slecht voor Israël, maar ook voor de Palestijnen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 21:27   #97
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wie zegt dat nen arabier is?
Oud 9 december 2009, 21:29   #98
pollewop
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Wie zegt dat nen arabier is?
Nog minder respect. Omdat hem goed Engels spreekt?

Amai, Zeikstraal. Ge draagt uw naam goed!
Oud 9 december 2009, 21:31   #99
pollewop
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Oei geagiteerde, hebt U Intel in Uw computer, gooi hem dan maar snel weg.
Ook opletten als je ziek bent, dat de dokter U geen medicatie voorschrijft die door Israëli's ontwikkeld is.
Je zou er versteld van staan hoeveel dingen je uit je huis moet flikkeren die door Israëli ontworpen, uitgevonden, ontwikkeld zijn, begin maar met grote schoonmaak!

Overigens denkt U dat U enkel Israël treft met Uw boycotje, vaak treft U er veel Palestijnen mee, die op lokaal gebied samenwerken met Israëlische bedrijven, Palestijnse bedrijven gebruiken ook vaak Israelische landbouwmachines e.d.
Een boycot van Israël is niet alleen slecht voor Israël, maar ook voor de Palestijnen.
Het grappige is dat zo'n brave Vlamingen denken goed te doen met dien onnozele boycott. Een marokkaanse vriend van mij die in verschillende voedingswinkels in Schaarbeek bij Marokkanen (in het zwart) gewerkt heeft, weet één ding: de beste produkten die daar verkocht worden komen uit Israel. Dadels, appelsienen, pompelmoezen, en zelfs groenten. Ze nemen de plakkerkes ervan af en ze verkopen ze. Alle Arabieren of gearabiseerden van Brussel eten een maximum aan Israelische produkten, alleen den Ministe van Agitatie niet!

Oud 9 december 2009, 21:32   #100
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Wat ge goed kunt noemen. Nee, tis omdat de joden bekend staan om zich voor te doen als arabieren, moslims en hen int slecht daglicht te stellen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be