![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() eenzaten met een dwangneurotische missie om forums vol te spammen met die éne profetische boodschap.
waar blijven ze vandaan komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is toch niet erg? Ik lust geen kroketten, maar ik lust ook geen frieten. Ik hou m'n strot dicht wanneer dat nodig blijkt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ramses Shaffy heeft hier een draadje van drie bladzijden en was nog een goed zanger en performer die deels de Nederlandstalige muziekscene heeft bepaald. Een scheet die z'n microfoon tussen twee vingers houdt terwijl zijn andere hand+arm je in een ziekenhuis het label "zwaar motorisch gehandicapt" kan opleveren moet volgens Eberhart dan weer 8 keer per dag hier worden bejubeld door... eh... niemand eigenlijk. Hoewel hier tig Nederlanders zitten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 december 2009 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uitgezonden door hogere machten om De Boodschap te verkondingen. je hebt nog liever vijf jehova's aan je deur dan zo een op het forum, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik toen een seconde later de deurbel bij de buren heb horen rinkelen. Ze kunnen snel lopen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jehova's kun je gewoon wegsturen. die zijn ook veel moediger dan forumtrollen in die zin dat ze zichtbaar en herkenbaar de mensen lastigvallen. |
|
![]() |
![]() |