Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2009, 06:59   #81
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
bert schoofs; Ik wil bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang doorbreken in Beringen. Met de strategische nota van voorzitter Bruno Valkeniers krijg ik nu een hefboom in handen om dat te realiseren.

Ik kan alleen maar zeggen dat als dit zo verder blijft duren het mij geen zak meer kan schelen.

http://www.hbvl.be/limburg/beringen/...-besturen.aspx
Kom eens af naar een activiteit van N-SA, je zal er veel oud-VB'ers tegenkomen. Niet opgeven, doorvechten!
N-SA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 17:56   #82
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-SA Bekijk bericht
Kom eens af naar een activiteit van N-SA, je zal er veel oud-VB'ers tegenkomen. Niet opgeven, doorvechten!
Ik weet niet eens waar ns-a voorstaat.
Hetgeen schoofs heeft gezegd is totaal mijn ding niet.
Ik heb ondertussen al naar meerdere het gestuurd en niemand die reageert
Van deman en fdw weet ik zij de die hards zijn,ik blijf sowieso voor deze stemmen maar al die softies krijgen mijn stem niet meer.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 5 december 2009 om 17:57.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 18:28   #83
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet eens waar ns-a voorstaat.
Hetgeen schoofs heeft gezegd is totaal mijn ding niet.
Ik heb ondertussen al naar meerdere het gestuurd en niemand die reageert
Van deman en fdw weet ik zij de die hards zijn,ik blijf sowieso voor deze stemmen maar al die softies krijgen mijn stem niet meer.
N-SA, Nieuw-Solidaristisch Alternatief. Nationalistisch-identitair, solidaristisch, antikapitalistisch, pro terugkeerpolitiek voor de meerderheid der niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. webstek N-SA

Ze weten heel goed waarom ze niet antwoorden hoor, omdat er velen zijn zoals jij die een gezonde afwijzingsreactie tav dergelijke onzin hebben.
Oud 5 december 2009, 20:46   #84
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
N-SA, Nieuw-Solidaristisch Alternatief. Nationalistisch-identitair, solidaristisch, antikapitalistisch, pro terugkeerpolitiek voor de meerderheid der niet-Europese vreemdelingen naar de landen van herkomst. webstek N-SA

Ze weten heel goed waarom ze niet antwoorden hoor, omdat er velen zijn zoals jij die een gezonde afwijzingsreactie tav dergelijke onzin hebben.
Wat is er zo 'gezond' aan hysterie?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 22:33   #85
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
VB-sukkel van dienst: Bert Schoofs uit Beringen. De man presteerde het, het onderstaande te beweren in het Belang van Limburg van gisteren, woensdag 2 dec.:

"Meer concreet denk ik aan de oprichting van een Vlaams-Turkse Vriendenkring. Ik stel vast dat zij zich gemakkelijker aanpassen aan onze normen en waarden. Ik ken veel mensen van Turkse origine. Ik heb geen problemen met hen. Tenzij dat ze het steeds over België hebben. Ik zou liever hebben dat ze het over Vlaanderen hebben, nu een regio en straks een land. Ik zou graag hebben dat ze zich samen met ons Vlamingen voelen en dat ze weten dat we hen niet afwijzen maar willen samenwerken. Daarnaast reik ik de hand naar alle andere partijen. Ook wanneer ze mensen van Turkse origine op hun lijst hebben staan en die naar voren schuiven voor een mandaat als schepen. We zullen hen niet op hun afkomst beoordelen, wel op hun merites, op wat ze doen voor Beringen. Voorts gaan we ook proberen om het allochtoon ondernemerschap maximaal te ondersteunen."

Ongelofelijk wat voor zever die VB'ers allemaal uitkramen tegenwoordig!
Die partij is gewoon een rechtse klootzakkenpartij geworden dat vooral de agenda van de bazen, het patronaat wil dienen en niet meer de verdediger is van de kleine man die geboren en getogen Vlaming is!
VB? Weg ermee!!!
Werkelijk ontstellend. Dat er maar vlug een sociaal nationalistische partij komt. En met nationalistisch bedoel ik niet alleen separatistisch. Nationalisme is meer dan dat. Nationalisme is opkomen voor de culturele en etnische identiteit van je volk. Maar is nog meer, ook op sociaal economisch vlak als op geopolitiek vlak moet het belang van het eigen volk altijd primeren.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 5 december 2009 om 22:36.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 22:47   #86
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja Zwartengeel, wie heeft er gelijk in deze? Schoofs of De Man?

Als het De Man niet bevalt dan mag hij van mij oprotten.
Uw ware aard komt naar boven ? U bent louter een separatist. Uw Vlaamsgezindheid komt niet verder dan wat zelfbestuur op een lapje grond. En tegen mij dan afkomen dat ik niet Vlaamsgezind zou zijn...

Echt Vlaams nationalisme is meer dan wat communautair gedoe hoor...

1. Het beschermen van onze Vlaams katholieke volkskultuur
2. Het beschermen van de etnische identiteit van ons volk
3. Op sociaal economisch vlak een solidaristisch beleid voeren die werkelijk opkomt voor de belangen van de Vlaamse volkgemeenschap.

Oud 5 december 2009, 22:49   #87
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ramses Shaffy, geboren uit een Egyptische vader en een Poolse moeder, kan voor het elitaire extreemrechtse legioen nooit een echte Nederlander geweest zijn.
De man is half Egyptenaar, half Pool, dus een Nederlander kan het in geen geval zijn.

Oud 5 december 2009, 22:54   #88
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De man is half Egyptenaar, half Pool, dus een Nederlander kan het in geen geval zijn.
De Nederlanders zèlf lijken daar toch heel anders over te denken, Max.

Wat nu gezongen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 23:00   #89
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Uw ware aard komt naar boven ? U bent louter een separatist. Uw Vlaamsgezindheid komt niet verder dan wat zelfbestuur op een lapje grond. En tegen mij dan afkomen dat ik niet Vlaamsgezind zou zijn...

Echt Vlaams nationalisme is meer dan wat communautair gedoe hoor...

1. Het beschermen van onze Vlaams katholieke volkskultuur
2. Het beschermen van de etnische identiteit van ons volk
3. Op sociaal economisch vlak een solidaristisch beleid voeren die werkelijk opkomt voor de belangen van de Vlaamse volkgemeenschap.
Je hebt me door Max, het masker is afgevallen. Ik ben een separatist.

Ik wil onafhankelijkheid voor Vlaanderen, de rest wordt vanzelf geregeld door het volk.

En "onze Vlaams katholieke volkskultuur", die is de laatste 50 jaar stilletjes gestorven Max.

Je bent niet meer mee. Uw solidaristisch boodschap is een holle boodschap die trouwens toch niet begrepen wordt door het volk. En wat men niet begrijpt daar blijft men van weg.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 14:58   #90
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt me door Max, het masker is afgevallen. Ik ben een separatist.

Ik wil onafhankelijkheid voor Vlaanderen, de rest wordt vanzelf geregeld door het volk.

En "onze Vlaams katholieke volkskultuur", die is de laatste 50 jaar stilletjes gestorven Max.

Je bent niet meer mee. Uw solidaristisch boodschap is een holle boodschap die trouwens toch niet begrepen wordt door het volk. En wat men niet begrijpt daar blijft men van weg.
Als het vb dezelfden willen worden als de nv-a en ldd of nog beter;als je dit bericht hier leest dit is hetzelfde als sp-a doet;lang leve de allochtonen en de allochtonen gaan opvrijen om aan stemmen te geraken,zielig.Trouwens,denk jij nu echt opeens de turken op het vb gaan stemmen,hahaha,keep on dreaming man.
Bert schoofs heeft afgedaan voor mij.
Dat ze een andere partij oprichten; de watjes genaamd ofzo.Ze doen maar.
Oud 6 december 2009, 15:43   #91
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het vb dezelfden willen worden als de nv-a en ldd of nog beter;als je dit bericht hier leest dit is hetzelfde als sp-a doet;lang leve de allochtonen en de allochtonen gaan opvrijen om aan stemmen te geraken,zielig.Trouwens,denk jij nu echt opeens de turken op het vb gaan stemmen,hahaha,keep on dreaming man.
Bert schoofs heeft afgedaan voor mij.
Dat ze een andere partij oprichten; de watjes genaamd ofzo.Ze doen maar.
Ik denk dat je stillaan het belangrijke aan het vergeten bent.

Het gaat om onafhankelijkheid, al de rest is bijzaak.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 december 2009 om 15:44.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 17:30   #92
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Raar;ik las toch wel wat anders; van een ns-a'er tenzij jij het was;

Het doel is inderdaad antikapitalisme, hoe kan je volksnationalist en tevens kapitalist zijn..

Mbt tot de vrt, we hebben een gratis reclamecampagne gehad waarvan sommigen enkel maar kunnen dromen. Vergeet niet, het is niet hoe je in het nieuws komt dat belangrijk is, als je maar in het nieuws komt. Wij hadden nood aan naamsbekendheid, maar dat ging niet lukken door weer net als die andere halve garen de typische moslim als het vuil van de straat uit te maken (u weet over wie ik het heb).

N-SA is NIEUW-solidaristisch. Wij zijn anti-reactionair en hebben daarmee niet het doel om het solidarisme �* la Van Severen na te bootsen.

Je zegt wel terug naar land van herkomst maar als ik dit hier lees van een ns-a'er en die op FDW zit te kakken,hell no ik bij zo'n kliek wil behoren.

En dan lees ik net dit op jullie webstek; Met het N-SA hebben we geen enkel probleem met het bestaan van de hoofddoek zoals die in de islamwereld tot de vrouwenkleding wordt gerekend. We zijn dus tegen een verbod op die hoofddoek en andere religieuze symbolen, en we zijn tevreden dat die hoofddoek meer en meer het straatbeeld bepaalt van de vreemdelingenwijken in onze steden!

Vooral dat laatste zinneke.

De hoofddoek wordt met de dag meer populair bij islamitische meisjes en vrouwen, soms uit vrije wil en soms vanuit de familie “aangeraden”.

Hallo;haha,hier ook alweer; waarom staat er niet bij bij zeer velen ze verplicht worden of zijn jullie nu ook al zo stekeblind ofwa?
Velen worden verplicht om een hoofddoek te dragen.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:37.
Oud 6 december 2009, 17:30   #93
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je stillaan het belangrijke aan het vergeten bent.

Het gaat om onafhankelijkheid, al de rest is bijzaak.
Bijzaak?
Ik vind van niet.
De opmars van de islam is zeer belangrijk en niet in ons voordeel welteverstaan.
Oud 6 december 2009, 17:42   #94
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raar;ik las toch wel wat anders; van een ns-a'er tenzij jij het was;

Het doel is inderdaad antikapitalisme, hoe kan je volksnationalist en tevens kapitalist zijn..
Dat ga je eens moeten vragen aan het VB, die slagen daar wel in. Maar zo nationalistisch zijn dan ook niet (meer).
Citaat:
Mbt tot de vrt, we hebben een gratis reclamecampagne gehad waarvan sommigen enkel maar kunnen dromen. Vergeet niet, het is niet hoe je in het nieuws komt dat belangrijk is, als je maar in het nieuws komt. Wij hadden nood aan naamsbekendheid, maar dat ging niet lukken door weer net als die andere halve garen de typische moslim als het vuil van de straat uit te maken (u weet over wie ik het heb).
Ja inderdaad, wat bedoel je hiermee?

Citaat:
N-SA is NIEUW-solidaristisch. Wij zijn anti-reactionair en hebben daarmee niet het doel om het solidarisme �* la Van Severen na te bootsen.
Idem, is correct, wat wil je ermee zeggen?

Citaat:
Je zegt wel terug naar land van herkomst maar als ik dit hier lees van een ns-a'er en die op FDW zit te kakken,hell no ik bij zo'n kliek wil behoren.
Ja FDW is een bedrieger. Soms spreekt hij zich nog uit tegen immigratie, maar andere kant stelt hij het kapitalisme niet in vraag. Iemand die immigratie afwijst maar niet het kapitalisme, is ofwel dom ofwel een bedrieger. FDW heeft zijn discours al veranderd, hij wil niet langer het overgrote deel van niet-Europese vreemdelingen terug naar hun landen van herkomst.
Oud 6 december 2009, 17:43   #95
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijzaak?
Ik vind van niet.
De opmars van de islam is zeer belangrijk en niet in ons voordeel welteverstaan.
De "opmars van de islam" of de opmars van het multiculturalisme?
Oud 6 december 2009, 17:44   #96
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Ja FDW is een bedrieger. Soms spreekt hij zich nog uit tegen immigratie, maar andere kant stelt hij het kapitalisme niet in vraag. Iemand die immigratie afwijst maar niet het kapitalisme, is ofwel dom ofwel een bedrieger. FDW heeft zijn discours al veranderd, hij wil niet langer het overgrote deel van niet-Europese vreemdelingen terug naar hun landen van herkomst.
Omdat fdw weet dat dit nooit meer zou lukken om deze allemaal weg te sturen,daarom,ik ben het daar trouwens ook mee eens.

En reageer eens van wat ik aangetoond heb wat er op julie site staat.
Als eindzin;Dus wat ons betreft: lang leve de hoofddoek!”

Ge kunt ze opblazen man mee uwe ns-a.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:48.
Oud 6 december 2009, 17:45   #97
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
De "opmars van de islam" of de opmars van het multiculturalisme?
Beiden natuurlijk,lol.
Oud 6 december 2009, 17:54   #98
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat fdw weet dat dit nooit meer zou lukken om deze allemaal weg te sturen,
Waarom zou dit nooit meer lukken?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2009, 17:56   #99
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Waarom zou dit nooit meer lukken?
Wat denk je nu zelf?
Een beetje logisch nadenken en je weet het wel.

Onmogelijk om zoiets te doen of je zou al wat moeten kunnen doen zoals dolfke heeft gekunnen en daar ben ik al helemaal geen voorstander van en das bijna niet meer mogelijk ook de dag van vandaag.

En als ik de site van ns-a verder uitpluis dan zie ik steeds meer en meer blockbuster gedoe.Alles tegen het vb gericht en een beetje tegen ldd.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 17:57.
Oud 6 december 2009, 17:57   #100
N-SA
Gouverneur

N-SA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat fdw weet dat dit nooit meer zou lukken om deze allemaal weg te sturen,daarom,ik ben het daar trouwens ook mee eens.
Allemaal? Er staat "het overgrote deel", natuuurlijk niet allemaal. FDW heeft evenwel een bocht genomen en bepleit nu assimilatie van vreemdelingen!
Citaat:
En reageer eens van wat ik aangetoond heb wat er op julie site staat.
Als eindzin;Dus wat ons betreft: lang leve de hoofddoek!”
Wel ja, dat werd trouwens ook vroeger al door het VB en de VJM verdedigd! Het gaat hier om vrijwillige segregatiepolitiek, met de bedoeling hen hun cultuur te laten behouden in palats van assimilatie, in afwachting van de terugkeer naar de landen van herkomst! Geen vermenging zoals FDW nu bepleit.
Citaat:
Ge kunt ze opblazen man mee uwe ns-a.
Blijf gerust frustraties opslaan bij het VB, er staan nog mooie tijden te wachten. Wen alvast maar aan nog een reeks mannetjes �* la Bert Schoofs.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be