![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen minaretten? | |||
tegen |
![]() ![]() ![]() |
39 | 56,52% |
voor |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,35% |
voor en tegen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,45% |
noch voor noch tegen |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En alle andere kerken die leeg staan, mét torens, terwijl moslims gebedsplaatsen met torens tekort hebben? Mij lijkt de oplossing evident. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 december 2009 om 01:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filosoof, ben je voor of tegen democratie?
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze huisfilosoof wil de mooie kerken houden als museum ... en de lelijke aan de islamieten verpatsen
![]() Oeioeioei... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niets tegen minaretten, kerktorens, tempels, synagogen, enz... zolang de gelovigen ze maar uit eigen zak betalen en onderhouden. Ik ben er ook niet voor, voor mij hoeven al die religieuze gebouwen niet.
Zo lang ze niet voor (geluids-)overlast zorgen, stoor ik mij er niet aan.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga mijn volledige motivatie voor deze vraag later geven. Maar eerst Filosoofs antwoord.
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dernières nouvelles de l’enclave musulmane de Barbès Hier video: http://www.youtube.com/watch?v=a-3in...layer_embedded Moet ik me druk maken over wat ze op eigen terrein doen? Zoals sommige burgers wel doen? L’appel au secours des habitants du 18ème arrondissement de Paris �* M. Nicolas Sarkozy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Kunnen ze die minaretten niet voorzien van wieken? Dat zou milieu-vriendelijker zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() Enerzijds: Als ze minaretten verbieden, mogen ze dat ook ineens doen voor de bouw van kerktorens.
Anderzijds heb ik er geen probleem mee dat men bouwstijlen reglementeert. Stel nu dat men vindt dat de Oosterse stijl niet past tussen de rest van de omgeving dan mag die gerust verboden worden. Ik vermoed dat minaretten wel op een meer esthetische manier gebouwd kunnen worden. Spijtiggenoeg was dat laatste niet de kern van de zaak. Het ging gewoon om minaretten puur en simpel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo had men wel ergens een punt dat die minaretten ( diegene die ik zag ) niet echt passen _da's natuurlijk al iets subjectief_ tussen de rest maar zoiets moet je lokaal beschouwen. En hier heeft men een welbepaald type gebouw ( met meestal typisch bijhorende stijl ) integraal verboden voor het hele land. Citaat:
Ze hebben er dan ook geen doekjes omgewonden in de campagnes noch in de omschrijving van het voorstel. Eerlijk zijn ze wel ... die Zwitsers |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zei toch duidelijk "als ze geen overlast verkopen stoor ik er mij niet aan". Dat geldt zowel voor de gebouwen als voor de bezoekers ervan. Als ze de openbare weg versperren, dan is dat overlast verkopen (tenzij ze daarvoor eerst toelating hebben gekregen van de politie, zoals bij elke manifestatie die gebruik maakt van de openbare weg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bezit ook heel wat muziek van het jaarlijks muziekfestival van Barbès. Ik ben gek op zoniet moslims, dan toch moslim-muziek. |
|
![]() |
![]() |