Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2010, 10:36   #81
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
De verdeling van de asielzoekers gebeurde vorig jaar, nadat ze Turtelboom en consoorten aan de kant geschoven hebben en de franstaligen het asielheft in handen genomen hebben, N-VA heeft in september 2008 de stekker eruitgetrokken.

N-VA heeft aan de huidige regering geen vertrouwen gegeven.

Zelfs op politics heeft de waarheid haar rechten.

Maar ja, voor jullie telt maar één ding, niet problemen oplossen, niet werken voor Vlaanderen, nee, voor jullie telt de N-VA zwart maken.

En dan willen jullie samenwerken met ons!

Zever in pakskes Guido dat voor ons maar één ding telt. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Het is blijft een feit dat jullie Leterme I vertrouwen hebben gegeven terwijl daar de keim ligt van het huidige asielbeleid. Dat jullie dat niet graag horen weet ik, maar het is een waarschuwing. Een waarschuwing die zegt dat spreidstanden altijd met pijnlijke gewrichten eindigen.

Dus als jullie het asieldrama aanvaarbaar gevonden hebben dan moet ik daar vervolgens over zwijgen? En als jullie spuwen in onze uitgestoken hand moet ik dat nog plezant vinden ook? En als Bourgeois het nodig acht ons te willen verbieden moet ik een vreugdedansje maken zeker? Voorwat Guido? Voor Dewever zijn schoon ogen?

Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 januari 2010 om 10:46.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 11:14   #82
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Zever in pakskes Guido dat voor ons maar één ding telt. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Het is blijft een feit dat jullie Leterme I vertrouwen hebben gegeven terwijl daar de keim ligt van het huidige asielbeleid. Dat jullie dat niet graag horen weet ik, maar het is een waarschuwing. Een waarschuwing die zegt dat spreidstanden altijd met pijnlijke gewrichten eindigen.

Dus als jullie het asieldrama aanvaarbaar gevonden hebben dan moet ik daar vervolgens over zwijgen? En als jullie spuwen in onze uitgestoken hand moet ik dat nog plezant vinden ook? En als Bourgeois het nodig acht ons te willen verbieden moet ik een vreugdedansje maken zeker? Voorwat Guido? Voor Dewever zijn schoon ogen?
Jij en ik weten dat je de waarheid verdraait om toch maar gelijk te krijgen.
Aan de huidige asielmaatregelen heeft de N-VA geen schuld. Wij hebben geen steun gegeven aan Van Rompuy un nog aan Letreme deux.

Spreidstanden, waar hebben wij een spreidstand gemaakt?

Maar ik heb geen zin in een welles nietes spelletje en ik stap steeds met twee benen tergelijkertijd uit mijn bed.
Oud 26 januari 2010, 11:17   #83
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Jij en ik weten dat je de waarheid verdraait om toch maar gelijk te krijgen.
Aan de huidige asielmaatregelen heeft de N-VA geen schuld. Wij hebben geen steun gegeven aan Van Rompuy un nog aan Letreme deux.

Spreidstanden, waar hebben wij een spreidstand gemaakt?

Maar ik heb geen zin in een welles nietes spelletje en ik stap steeds met twee benen tergelijkertijd uit mijn bed.
Ik verdraai juist niks, nougabollen. Leterme II doet wat met Leterme I werd beslist.

Over de spreidstand Vlaams-Federaal zullen we het over 2 verkiezingen nog eens hebben...
Oud 26 januari 2010, 11:19   #84
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verdraai juist niks, nougabollen. Leterme II doet wat met Leterme I werd beslist.

Over de spreidstand Vlaams-Federaal zullen we het over 2 verkiezingen nog eens hebben...
Doe maar, ik de waarheid, jij jouw waarheid.

Allemaal tevreden.
Oud 26 januari 2010, 11:23   #85
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Doe maar, ik de waarheid, jij jouw waarheid.

Allemaal tevreden.
Of om Bourgeois te parafraseren: “Ook al moet de regularisatie in het federale parlement worden afgedwongen, toch kan de Vlaamse regering wel degelijk het tegenhouden ervan afdwingen. Eenvoudigweg door in het Overlegcomité alle dossiers te blokkeren zolang het tegenhouden geen feit is. Alleen zo bewijst de Vlaamse regering dat zij echt het tegenhouden wil en echt bereid is om daarvoor zijn nek uit te steken.”

Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 januari 2010 om 11:24.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2010, 11:31   #86
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Of om Bourgeois te parafraseren: “Ook al moet de regularisatie in het federale parlement worden afgedwongen, toch kan de Vlaamse regering wel degelijk het tegenhouden ervan afdwingen. Eenvoudigweg door in het Overlegcomité alle dossiers te blokkeren zolang het tegenhouden geen feit is. Alleen zo bewijst de Vlaamse regering dat zij echt het tegenhouden wil en echt bereid is om daarvoor zijn nek uit te steken.”
Doe maar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be