![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zever in pakskes Guido dat voor ons maar één ding telt. Met het verkeerde been uit bed gestapt? Het is blijft een feit dat jullie Leterme I vertrouwen hebben gegeven terwijl daar de keim ligt van het huidige asielbeleid. Dat jullie dat niet graag horen weet ik, maar het is een waarschuwing. Een waarschuwing die zegt dat spreidstanden altijd met pijnlijke gewrichten eindigen. Dus als jullie het asieldrama aanvaarbaar gevonden hebben dan moet ik daar vervolgens over zwijgen? En als jullie spuwen in onze uitgestoken hand moet ik dat nog plezant vinden ook? En als Bourgeois het nodig acht ons te willen verbieden moet ik een vreugdedansje maken zeker? Voorwat Guido? Voor Dewever zijn schoon ogen?
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 januari 2010 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de huidige asielmaatregelen heeft de N-VA geen schuld. Wij hebben geen steun gegeven aan Van Rompuy un nog aan Letreme deux. Spreidstanden, waar hebben wij een spreidstand gemaakt? Maar ik heb geen zin in een welles nietes spelletje en ik stap steeds met twee benen tergelijkertijd uit mijn bed.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over de spreidstand Vlaams-Federaal zullen we het over 2 verkiezingen nog eens hebben...
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal tevreden.
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Of om Bourgeois te parafraseren: “Ook al moet de regularisatie in het federale parlement worden afgedwongen, toch kan de Vlaamse regering wel degelijk het tegenhouden ervan afdwingen. Eenvoudigweg door in het Overlegcomité alle dossiers te blokkeren zolang het tegenhouden geen feit is. Alleen zo bewijst de Vlaamse regering dat zij echt het tegenhouden wil en echt bereid is om daarvoor zijn nek uit te steken.”
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 januari 2010 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |