![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Roken is geen vrije keuze. Je kan als samenleving roken dan ook beter ontmoedigen dan aanmoedigen.
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch grappig hoe rokers bibberend blijven vasthouden aan hun cigaret. Veel anders gaat toch niet, na tien snelle treden houdt die rokerslong het toch voor bekeken.
Voor mij mocht het morgen al afgeschaft zijn, beter de korte pijn. Het is toch een europese tendens om naar een totaal rookverbod te gaan, dus veel zal er heus niet meer veranderen aan deze beslissing.
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen aan het gebeuren is nu is dat wij niks meer te zeggen gaan hebben en op alles en overal gecontroleerd gaan worden. Beetje bij beetje onopvallend zijn ze daarmee bezig. In engeland staan ze er zelfs al ver mee waar ze met een helicopter rond toeren en je gewoon in je slaapkamer bezig zien enz.... Wat gaat het volgende zijn? Ook in je wagen van datte binnen zovele jaren of mss zelfs zo lang nog niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Manneke toch,het zijn bleiters als u die ervoor zorgen we in een dictatuur terecht komen. Op dat vlak was het vroeger veel beter,nu kan niemand nog iets verdragen. Weet je;er is in mijn dorp 1 keer per jaar eens een openlucht fuif,zelfs dan zijn er altijd mensen die bellen naar de flikken omdat ze de muziek een beetje horen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik noemde uw argument achterlijk, niet u. Iedereen kan immers domme argumenten aanhalen. Ik zou graag hebben dat u dan ook uw excuses aanbiedt voor uw persoonlijke belediging omdat ik u liever niet rapporteer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet ik er van wakker lig zenne ik gebanned word,ik geraak er 2 min later toch alweer op,de wegen van het internet zijn enorm,genoeg mogelijkheden dus. ![]() ![]() ps;dat van die fuif;wat denk je dat wij doen?Tuurlijk delen we papierkes uit aan de mensen die er wonen er een fuif is maar je kan niet iedereen verwittigen,we krijgen evenzeer telefoon van mensen erbuiten en alsook ook al weten ze het van ons dorp zelf.Daarmee ik zeg; onverdraagzaam. Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 december 2009 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geluidsoverlast is regelrechte terreur. Een gemeente hoort een deftige geisoleerde fuifzaal ter beschikking te stellen zodat iedereen content is: de fuifgangers kunnen hun ding doen en de omwonenden kunnen slapen. Zo een zaal is natuurlijk een technische oplossing, en dat wordt door onze rechten en verantwoordelijkheden guru niet gesmaakt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Nog 4 jaar wachten... dat is nog lang. Maar beter dan nooit. Ik heb nu keelpijn omdat ik gisteren in een cafe zat met een paar vrienden, al mijn kledij in de wasmand gedaan en me moeten douchen. En dan ga je is uit!
En dat zever over het feit dat de horeca het slecht gaat doen... als je de criminaliteit vermindert dan gaan er ook gevangenissen dicht. Is dat ook dan spijtig? Wie zich niet meer kan amuseren zonder iets te roken of te drinken heeft een serieus probleem!
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente is er niks waar er 3000 mensen of meer inkunnen. In mijn dorp al helemaal niet. Werchter dan ook maar afschaffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja die drinkers zijn ook een groot probleem (als ze achter het stuur kruipen) maar ze zorgen voor veel minder last dan de rokers. Ik drink zelf geen alcohol en als ik een pint drink dan heeft mijn buur er geen last van.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel ze voor: combo ticket of financiele compensatie waardoor ze opt gemak op hotel kunnen gaan. Hier wordt jaarlijks op 2 km afstand (!) een openlucht Q party achtig ding georganiseerd. Mijn huis is goed geisoleerd (nieuwbouw) en de ramen zijn dicht. Toch kan ik binnen perfect meegenieten van de laagfrequente bastonen die door merg en been gaan. Die worden namelijk veel moeilijker uitgedempt. Als we even gaan rekenen, een straal van 2 km rond dat ding....dat zijn makkellijker een paar duizend man die verplicht wakker liggen. Flexibiliteit moet van twee kanten komen. Geluidsoverlast is niet erg, maar het moet stoppen op een bepaald uur, anders wordt ge gewoon miserabel van de slapeloosheid. In Nederland wordt dit al jaren beter aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Effe opsomme; Velen drinke maar kunnen niet drinken. Ze stinken uit hun bek,als er eentje dicht bij mij tegen mij zit te spreken,echt om van te walgen dienen geur. Ze stinken evenzeer naar zweet en bier. Dan zijn er die beginnen boeren;echt walgelijk en heel het kot stinkt ernaar. Alcohol zorgt bij velen voor agressiviteit,daardoor zijn er al veel vechtpartijen geweest en nog steeds. Ze vallen daardoor dikwijls vrouwen mee lastig en bepotelen deze. Ze kruipen achter stuur en rukken meteen op 1 sec tijd een ander z'n leven weg,dit heb je toch niet met wat passief meeroken zenne. |
|
![]() |
![]() |