![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Dit is | |||
racisme |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
islamhaat |
![]() ![]() ![]() |
6 | 75,00% |
moslimhaat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar U geeft toe dat U nooit gehoord hebt over een dergelijk geval, maar dan andersom? (kortgerokt meisje-allochtoon schelden-kortgerokt meisje geeft 'duw'-kortgerokt meisje komt er vanaf zonder kleerscheuren-kortgerokt meisje dient klacht in-kortgerokt meisje worstelt met 'identiteitscrisis (homaar), heeft nachtenlang niet geslapen, zware gevolgen (het kan niet op)-allochtoon wordt veroordeeld voor racisme)?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 Hoofddoek, dus zelf gezocht: Citaat:
Citaat:
2 "Zij" doen het ook Citaat:
Citaat:
Ik vraag me toch af of jullie even kritisch zouden zijn als morgen een allochtoon zou veroordeeld worden voor het lastigvallen van een jonge blanke vrouw. Allez, eigenlijk vraag ik me dat niet af, want ik weet het antwoord op die vraag. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsjah Steve, dat islamitische hoofddoek staat nu eenmaal ergens voor en dat is een belediging aan alle niet-islamieten, U kan het draaien of keren hoe U wil, ze willen er zich mee 'onderscheiden', anders zijn, hun religie is de enige 'ware' en al de rest is minderwaardig - maar dat ze het daarom zélf gezocht heeft heb ik niet verklaard of geschreven, ik zie dat doek gewoon als een belediging, ga ik daarom 'duwen' uitdelen en achteraf klacht neerleggen?
Dát was mijn punt, mevrouw voelde zich beledigd, gediscrimineerd en gaat dan maar 'duwen' uitdelen en op de koop toe klacht neerleggen ook. Soit, de man is veroordeeld voor 'racisme', daar maal ik niet om, mevrouw mag blijkbaar wel handtastelijk worden en duwen uitdelen, daar maal ik wel om.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten, maar ik kan mis zijn, is dat nog niet voorgevallen. Racisme blijkt hier eenrichtingsverkeer te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder dat het bij menig mens de strot uitkomt en je er goed ziek van wordt ten lange leste!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
2) neen, het is gewoon slightly off |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ben nog altijd aan het lachen met zijn reactie in de post waar hij dat filmpje van die marokkaanse bokser gezet heeft...dat is een reactie die ik van een kind zou verwachten....LOL... shame....little boy.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ik denk dat je de winkelketens en de particulieren hun situatie een beetje door elkaar haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
natuurlijk, het feit dat jij zoiets niet als cultuur beschouwt, dat is normaal: in jouw wereld is dat idd geen bewijs van cultuur maar eerder van zwakte. en nu tussen ons gezegd en gezwegen: zit hier dus écht nog altijd te lachen met jouw reactie in die post met de bokser...nog zo eentje graag....daar heb je jezelf wel overtroffen maar ik moet zeggen dat ik er uitermate geniet van heb!!!! LOL!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus jij vindt dat we al die allochtonen geen vrijheid moeten geven om hun cultuur te beleven?
Aanpassen of opkrassen? Je lijkt nu wel een vb'er Eberahrd |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |