![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er lijkt hier meer een golfverschijnsel aan het werk dan een defecte raket gezien de symmetrie en de beweging en de andere eigenaardigheden. Mij ga je niet vertellen dan dit door een raket komt, en dan zie het nog niet bewegen. De armen van de spiraal deinen ook nog eens perfect symmetrisch uit.
Laatst gewijzigd door exodus : 10 december 2009 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men heeft alvast lang gewacht om een losgeslagen raket tot ontploffing te brengen. Ik zie ze al zitten...wacht wacht nog niet, laten we effe zien wat voor figuurtjes ie kan maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() had je dan de memo niet gekregen? Of heb je die niet gelezen?
Mooie verwelkoming voor Obama, vind je niet? Werd hem nog eens getoond wie de ware meesters zijn ![]()
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Als je trouwens deze foto bekijkt die vanop een statief met een langere belichtingstijd is getrokken (tegenover bovenstaande foto met een kortere belichtingstijd) zie je trouwens duidelijk dat de armen in beweging zijn. De armen zijn hier meer dikker of meer "uitgesmeerd", veroorzaakt door de beweging van de armen en de langere belichtingstijd. Dit toont aan dat de armen perfect concentrisch en in spiraalvorm uitdeinden.
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een roer van de raket, of staartvin in een bepaalde hoek geplooid staat kan je zo een spiraal vlucht krijgen, (een gyroscoop die verkeerde info doorstuurt of een geblokeerd stuurvlak. ) de staart is gewoon de rook. op een filmpje dat er te zien is, lijkt het alvast rook te zijn, die in soort van vortex rondvliegt. Deze foto is nogal kunstig omdat hij met een hoge sluitertijd genomen is, op video zie je het beter. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 10 december 2009 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Bon. Dat het verschijnsel zich boven een militaire basis voordeed waar ook raketten gelanceerd worden, is natuurlijk geheel toevallig en doet niet terzake.
(edit). na een beetje zoeken op het web kom je dan footage tegen van een mislukte raketlancering met lichteffecten die wel heel fel overeenkomen met wat we hier zien. Maar nogmaals, dit geheel terzijde.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 10 december 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik versta niet hoe het kan dat na het ITAR-TASS bericht van Pieke hierboven, hoe je nog gerede twijfel kan hebben?
Dat is zoals bij een puzzel van een hond waarbij nog 2 of 3 stukjes ontbreken toch blijven beweren dat het evengoed een angorakonijn kan zijn op de puzzel. Vreemd, maar het zal wel aan mij liggen. Connect the dots, zeggen ze dan, maar als je maar 1 of 2 van de dots wil zien, wordt het wel moeilijk.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 10 december 2009 om 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In den tijd hing de laser van de Care al naast de A12 vanaf de oprit in Breendonk, dat zijn verschillende kilometers tot op het punt van oorsprong. Mijn groene laser werkt nauwkeurig tot 300 meter, en is volledig zichtbaar in het duister, dat ding werkt op 2 AAA batterijkes. Het is specifiek gemaakt om sterren etc aan de hemel aan te duiden, maar ik gebruik het om geweer en scope grof uit te richten. Ik denk niet dat die in den belziek legaal verkrijgbaar zijn, maar je kan ze elders online kopen. Als je die laser laat ronddraaien, en je neemt dan een foto met lange sluitertijd, ga je een soort van vortex / tunnel effect hebben op je foto. hoe dat met video camera`s werkt , weet ik niet, maar ik doe soms experimentjes met lange sluitertijden in bulb mode, je krijgt dan mits je een goede lens of scope gebruikt ook van die rare effecten, die toe te schrijven zijn aan de draaiing van de aarde. Je fotografeerd een ster, laat de sluiter heel de tijd openstaan terwijl de camera op een statief staat, het resultaat is vrij bizar. je kan op die manier heel coole foto`s in het donker maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Duidelijke massa hypnose poging opdat de noren niet zouden protesteren om Obama's nobelprijs weer af te nemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Het moet toch wel een fijne kick geven als je die dingen zomaar zelf kunt maken.
![]() |
#91 | |
|
![]() Naar het schijnt heeft het Amerikaans leger een HAARP-akkoord met Noorwegen en Zweden, én hebben ze daar de nodige installaties.
Maar over HAARP moet men zwijgen, nietwaar? Alleszins: niet de Ruski's maar de Amerikanezen dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Camera's hebben namelijk geen dieptezicht bij zulke opnames........ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/5397/Mi...de-raket.dhtml
Citaat:
En een simulatie : http://www.youtube.com/watch?v=Zx8i5...layer_embedded |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze geven het zelf toe:
http://www.hln.be/hln/nl/2764/milieu...de-raket.dhtml
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de foto's zijn nog steeds gemaakt. De beelden geven wel iets heel anders...
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik lees; Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier
Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Ik kan momenteel geen youtube videos bekijken, maar ik veronderstel dan dat er bij de simulatie ook een interview moet zijn?
Bedankt dan. |
![]() |
![]() |