![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Ahum :volgepend=dingen die kant noch wal raken dus.
Nee hoor forumpaus ![]() ![]() Onze twee dikke vrienden zijn weer van leer gegaan.(alez een poging tot) Toch mooi om te zien zoveel broederlijkheid in deze(nu toch nog) linkse dagen. Als jullie je nog een beetje inspannen lach ik me nog dood ! ![]() ![]() ![]() Dus blijven proberen luitjes ,blijven proberen!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Mja domme kloot , dat jij het voor fuhrers hebt kan zijn maar ik in ieder geval niet.
Je onderschriften wijzen op je grote belangstelling voor het derde rijk. 8) Heimwee naar die donkere dagen piano?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
0/10 ! Ok, over naar de volgende vraag (multiple choice vraag, antwoorden met a, b, of.. enz..): vraag 2: - waarvoor werd VB-kamerlid Xavier Buisseret veroordeeld?: a) pedofilie b) jonge meisjesborstenknijperij c) met jongetjes rare dingen doen d) zijn lidgeld niet betaald e) naast de pot geplast
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Xavier is niet veroordeeld.
En wat een stomme vragen niets beters ? ![]() Zoals waarom geraakte jij hier niet aan een vrouw? Ach ja hier kenden ze je al en wilden ze zo een nietsnut niet! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
"De arbeiders hebben niets te verliezen dan hun ketenen. Ze hebben een wereld te veroveren. Arbeiders aller landen, verenigt U!!" Karl Marx "Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!" Priester Adolf Daens, Een Christelijke Communist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Juist wel superstaaf daarom ook dat ik beweer dat hij niet veroordeeld is .
Ik ken xavier persoonlijk en dat is laster en eerroof van piano! ![]() Zoals maar weer ééns is gebleken ,dat het wederom een slag in het water is van hem. En communist kruipt nog maar ééns in het gat van piano! ![]() Piano heeft een fan. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
In de lente van 1995 werd Xavier Buisseret ervan beticht twee meisjes, waarvan één jonger dan veertien en de andere van zeventien jaar, meerdere malen te hebben lastiggevallen, ttz Xavier bepotelde hen aan borsten en billen. De feiten speelden zich onder meer af in de kelder van het Antwerpse Vlaams Blok secretariaat in de Van Maerlantstraat te Antwerpen. De moeder van een van de meisjes was VB-gemeenteraadslid in Kapellen. Buisseret ontkent alle feiten, maar in het voorjaar van 1996 besluit de Antwerpse procureur-generaal toch de parlementaire onschendbaarheid op te heffen, Buisseret zetelde voor het VB in de kamer. Op 3 februari 1997 wordt achter gesloten deuren het zedenproces tegen Buisseret gehouden. De rechtbank hecht weinig geloof aan de uitleg van Buisseret als zou hij het slachtoffer van een persoonlijke afrekening zijn geworden en hij wordt veroordeeld met zes maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en daar bovenop wordt Buisseret voor vijf jaar uit zijn burgerrechten ontzet, waardoor hij niet langer in de kamer kan zetelen. Buisseret gaat in beroep, maar het VB vervangt toch maar voor alle zekerheid zijn kamerzetel ten gunste van Luc Sevenhans die op 6 november 1997 zijn eed aflegt. Op 27 mei 1998 volgt dan de uitspraak voor het hof van Beroep, maar daar wordt zijn straf bevestigd. Het VB distancieert zich wel van Buisseret in een communique, maar Buisseret is tot op heden nog steeds propagandaverantwoordelijke en Lid van de Partijraad van het Vlaams Blok. Nu jij weer.
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Als hij nu echt een pedofiel zou geweest zijn(want dat maak jij ervan) zou dan de straf niet meer dan hetgene zijn dan jij opnoemd?
![]() Er is niets bewezen enkel maar gissingen. ![]() Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat hij helemaal niets gedaan heeft en het inderdaad een afrekening was omdat xa4 iemand is die niet over zich heen laat lopen,sommigen zijn tot alles in staat om een persoon tot op de grond( proberen )af te breken ! Ik vertrouw hem blindelings!! ![]() Nu jij weer! ![]() En natuurlijk het bekende aria zit er aan te komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Toch maar best je minderjarige dochters niet bij hem achterlaten ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is veroordeeld, en dit is in beroep bevestigd. De strafmaat hoeft voor bepotelen helemaal niet hetzelfde te zijn als voor moord, ontvoering en opsluiting én verkrachting samen. Wanneer jij desondanks uw hand voor hem in het vuur wenst te steken, dan vraag ik mij af wie u dan geestelijk bepoteld heeft, om dergelijke conclusies nog te willen trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met al die geestelijken die het bepotelen -en véél meer dan dat- niet konden en kunnen laten? Die soms heel hun leven ongestraft mochten en mogen doorgaan? Zware kindermisbruikers die vaak gewoon stilzwijgend verplaatst werden om op hun nieuw "stek" opnieuw te beginnen? Zij werden hoogstens naar één of ander klooster verbannen. Zelfs vandaag wordt hen nog altijd zoveel mogelijk de hand boven het hoofd gehouden door het bisdom. Of waarvoor moet het door hen opgerichtte "meldpunt" voor het misbruik van hun geestelijken anders dienen? Toch om het "in den minne" te regelen en/of het stil te houden?
Is er hier misschien toch geen sprake van twee maten en twee gewichten? Het ene misbruik breed uitsmeren en het andere in de doofpot stoppen? Voor mij is nu eenmaal alle kindermisbruik even verwerpelijk. Zowel dat van Blokkers als geestelijken als van Dutroux. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Er is een verschil tussen bewezen en van horen zeggen veroordelingen!
Daar bedoel ik mee: als men, zoals nu is gebeurd ,iemand in discrediet wil brengen en dan veroordeeld wordt. Al is de bewijslast onbestaande,pure afrekening! En zoiets als dutroux en consoorten en inderdaad zoals knuppel zegt:geestelijken die zich aan pedofilie bezondigen daar bestaat maar één straf voor mij :de doodstraf!! Uiteraard met gegronde bewijzen want het is nooit uit te sluiten dat er in welk milieu men ook komt afrekeningen plaatsvinden. Bij dutroux en vele geestelijken is dat zeer zeker te bewijzen! Net zoals uiteraard bij de gewone man in de straat want het is veel al iemand waar men het niet van zou verwachten. Ik heb zelf een zoon en wees maar zeker wie daar aan komt zal nooit meer jarig zijn !(in plaats van die zal nog niet jarig zijn, het gezegde) En toch blijf ik bij mijn standpunt dat ik xa4 vertrouw en blijf geloven dat dit niet niet heeft plaatsgevonden. En nee het is niet zo omdat hij vlaams blokker is dat ik hem door dik en dun steun ,als wie dan ook in mijn partij zich daar aan zou bezondigen en ik weet dit ZEKER dan ben ik de eerste om die persoon aan te geven . Indien men dit zou nalaten zou men geen haar beter zijn ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat er hier een hetze tegen het Vlaams Blok bezig is maar toch won datzelfde Vlaams Blok een proces dat het centrum Leman tegen deze partij inspande.
Als de man die jij verdedigt dus tot in beroep veroordeeld werd dan zijn daar de nodige bewijzen voor geleverd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Knuppel: jij geloofd nog in sinterklaas denk ik .
Nog nooit gehoord van mensen die onschuldig beschuldigd worden? Echt hetze of niet ik geloof nooit dat xa4 dit op zijn kerfstok heeft! En dat proces tegen mijn partij is nog bezig ,en dat in een verkiezingsjaar ,tja twee maten en twee gewichten uiteraard! ![]() Onze vriend van de cvp:leo delcroix zijn proces word uitgesteld tot na de verkiezingen . ![]() Ach belgie het land van eerlijkheid , verdraagzaamheid en vrije meningsuiting!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof wel in Sinterklaas maar niet in een België zonder twee maten en twee gewichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Alez knuppel : bij deze treed ik u bij .
Een wonder is geschied zullen sommigen zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |