Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2009, 22:08   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
En wat als de moslims meer en meer -zoals hier dan toch maar eens aangetoond werd- volkse / sharia rechtbanken oprichten en die hun vonnissen beginnen uit te voeren?

Eén voordeel hebben we dan wel, van de homofiele 'Raf'-fen op dit forum zullen we snel verlost zijn. Dat scheelt al.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 22:18   #82
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Welke islamitische landen hebben al openlijk steniging veroordeeld? Welke landen hebben al met een even grote verontwaardiging gereageerd tegen steniging als ze deden tegen de cartoons?
Som ze gerrust op die 'gematigde' islamitische landen die dat deden ...
Spijtig voor jou maar ik lees geen Arabisch, Urdu of Farsi etc. Jij ook niet, dacht ik.
Verbeter me gerust indien je dat wél kan.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 22:29   #83
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Spijtig voor jou maar ik lees geen Arabisch, Urdu of Farsi etc. Jij ook niet, dacht ik.
Verbeter me gerust indien je dat wél kan.
Wat een idiote uitvlucht om toch maar niet te moeten toegeven dat geen enkel islamitisch land, laat staan bekende islamieten steniging veroordelen (deze laatsten kennen natuurlijk de tolerante aard van de islam en de islamitische straffen op afvalligheid).

Zo'n fatwah tegen steniging zou natuurlijk al lang op gepikt zijn door de Westerse pers. Noch ik noch jij hoeven Arabisch of wat dan ook te kennen.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 22:42   #84
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Steningen van overspeligen als straf wordt hier ook gepredikt door extremistische, extreemrechtse moslims als Farid Zahnoun. Hij streeft met zijn organisatie 'DE MIDDENWEG' (naamswijziging: voorheen: Jongeren voor islam), nu gevestigd in Hoboken, naar een islamitische staat met toepassing van de islamitische wetten....
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 05:45   #85
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
En wat als de moslims meer en meer -zoals hier dan toch maar eens aangetoond werd- volkse / sharia rechtbanken oprichten en die hun vonnissen beginnen uit te voeren?

Eén voordeel hebben we dan wel, van de homofiele 'Raf'-fen op dit forum zullen we snel verlost zijn. Dat scheelt al.
Als er moslims zijn die hier sharia-rechtbanken op richten en vonissen uit voeren dat zijn dat gewoon criminelen, want enkel de wettelijk opgerichte en erkende rechtbanken zijn rechtsgeldig en mogen vonissen (laten) uit voeren.
Hetzelfde geldt trouwens voor gelijk welk clubje die daar eigen rechtbanken op richt buiten het wettelijk kader.

Uw tweede opmerking laat ik voor wat ze is. Ze is verwerpelijk, het lijkt wel alsof u voorstander bent van sharia-rechtbanken enkel omdat u homo's haat. Misschien zou u zich dan toch beter thuis voelen in Iran of zo?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be