![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verbeter me gerust indien je dat wél kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo'n fatwah tegen steniging zou natuurlijk al lang op gepikt zijn door de Westerse pers. Noch ik noch jij hoeven Arabisch of wat dan ook te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Steningen van overspeligen als straf wordt hier ook gepredikt door extremistische, extreemrechtse moslims als Farid Zahnoun. Hij streeft met zijn organisatie 'DE MIDDENWEG' (naamswijziging: voorheen: Jongeren voor islam), nu gevestigd in Hoboken, naar een islamitische staat met toepassing van de islamitische wetten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetzelfde geldt trouwens voor gelijk welk clubje die daar eigen rechtbanken op richt buiten het wettelijk kader. Uw tweede opmerking laat ik voor wat ze is. Ze is verwerpelijk, het lijkt wel alsof u voorstander bent van sharia-rechtbanken enkel omdat u homo's haat. Misschien zou u zich dan toch beter thuis voelen in Iran of zo?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |