![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En op basis van die bias vind ge het niet meer dan normaal dat de rest van de bevolking dat ook maar moet kunnen Bespottelijk
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u verwacht werkelijk van iedereen dat ze op zo'n Auswitz-menu gaan leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag was aan mij gesteld, Pieke. Dat kon je hierboven al lezen. In de winkel kan je trouwens een volledig brood kopen voor 0,69€ dus de rest van België hoeft niet eens een volledige euro te betalen, ze kunnen er goedkoper vanaf komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vallen er net nog niet af.
En ik moet wel werken, bijna gans mijn familie is al op pensioen in de fleur van hun leven...iemand moet de kostwinner in huis zijn hé? Niet dat ze voor hun pensioen ook veel gewerkt hadden, wel op hun werk "gezeten",occasioneel rechtgestaan, soms over en weer gewandeld....maar nu ook weer niet gewerkt op hun werk. Mijn vingers zullen wel kraken van de kou ondertussen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 december 2009 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast de chauffage zitten een boekje lezen of ladder op en ladder af met het zweet tussen uw kl*ten of de vries tussen uw tenen. Mja t' is geestelijke dat telt hé? Niks anders. Doe eens 32 jaar dat zwaar werk nu en kijk eens of je dan nog dezelfde mening zult hebben.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 16 december 2009 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klik eens op mijn nieuw draadje; http://forum.politics.be/showthread.php?t=132735
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn schoonbroer kocht hem ooit ook een huis dat hij zelf ging renoveren maar als het er echt op aan kwam moest hij toch de hulp van stielmannen inroepen. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 december 2009 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom geef je niet gewoon dezelfde rechten aan migranten, asielzoekers en andere inwijkelingen als aan Belgen? Te beginnen met onderdak, onderwijs, voeding, medische voorzieningen, verwarming en electriciteit, kleding,...
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 december 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Ik wens niemand met dit weer een overnachting in een station toe. Als je in diezelfde mensenrechten de term 'menswaardig leven' 'interpreteert', kan je daklozen natuurlijk ook een degelijk onderkomen aanbieden.
![]() |
#96 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo'n minimuminkomen, gecombineerd met een verbod/sterke belasting op ongezonde maaltijden zou veel gezondheidsproblemen reeds kunnen voorkomen. Als mensen geen overdosissen aan zouten en vetten meer binnenspelen met een dagelijkse pizza of lasagna, dan zullen de kosten van de gezondheidszorg vanzelf dalen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 december 2009 om 00:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 250 huur per maand? amai da moet toch een krot zijn ;p
Zie eens op immoweb voor je zulke uitspraken doet Savatage. In Antwerpen betaalde ik voor een app 600 euro per maand ! Ook in Antwerpen betaal je veel voor studio's! Ge betaalt niet alleen hoe het er vanbinnen uitziet he! Die berekenen ook op hoeveel winkels er in de buurt zijn, kortom de ligging. Uiteraad ook regiogebonden, ge kunt dichtbij de Meir 1000 euro per maand betalen en een km verder 700 euro voor exact dezelfde m²
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Momenteel worden 8 op 10 Belgen gefinancierd door de staat.
De twee overige leveren een grote overproductie. Met één uitzondering: De geprivilegieerde klasse, de privé elite of privé nomenclatuur: Deze elite, slechts 0,2 procent van de bevolking verkrijgt 50% van de totale inkomens in ons land. Wie creatief is schept werkloosheid, dat is geen kanker maar simpelweg de vrucht van deze creativiteit, wie iets van economie kent weet dat, Marx is dus verouderd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar hoe jij "een dak boven je hoofd" interpreteert..... |
|
![]() |
![]() |