![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Beste Quercus, je zit te laag onder de waterlijn met je kritiek. Ik had het over kunstenaars, niet over intellectuelen. En dat Arno graag Oostends spreekt dat weten we al lang maar wat mij betreft moet het niet allemaal ABN zijn dat de klok slaat. Al onze verschillende levende dialecten zijn de zuurdesem van ons Nederlands. Wat mij betreft mogen we dat zelfs koesteren. Maar mijn punt was dus : laat de Vlaamse Beweging meer interactie zoeken met hedendaagse Vlaamse woordkunstenaars, muzikanten, regisseurs, acteurs, illustratoren, theatermakers, fotografen, zangers, dansers, ...
Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 27 december 2009 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ps : Ik dacht dat je mij ging dood negeren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, ik hou dat niet lang vol. Ik heb zo mijn kwaaie momenten en dan knal ik iedereen af die ik tegenkom. Maar dat duurt nooit lang. Mijn verontschuldigingen trouwens voor mijn kwaaie reactie op dat moment. Ik schrijf dat dan vaak in een opwelling en eens gepost heb ik er al rap spijt van. Maar ja, af en toe eens uitvliegen tegen elkaar hoort bij het leven, denk ik dan. Soit, no hard feelings, Hendrik.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 27 december 2009 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat bepaalde politici de voeling verloren hebben met de maatschappij en dit door steeds weer opnieuw de gemeenschappen tegen mekaar in het harnas te willen jagen. Zou het zo niet zijn?
Laatst gewijzigd door system : 27 december 2009 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Wat bedoel je met de maatschappij? Als je daarmee de politiek bedoelt dan kan ik je misschien volgen. Als je daarmee de bevolking bedoelt dan weer niet want Arno, Axelle Red, Tom Barman, ... zijn nu net zeer succesvolle artiesten die duizenden mensen op de been brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Volgens onze Hendrik de Stoute moet de Vlaamse Beweging vanalles doen, maar zelf blijft hij mooi langs de zijkant staan zonder zich in welke vereniging dan ook te engageren. Zeg eens, hoe wil jij iets veranderen als je je zelf niet eens wilt inzetten?
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: uw zogezegde 'inzet' is in de praktijk eerder ook maar van zeer weinig waarde. Laatst gewijzigd door system : 28 december 2009 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En zelfs dat is meer dan de zijne!
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat we het nu moeten doen met Tom Barman, Clouseau en Panamarenko is op zich al erg genoeg. Nogmaals: Bouw je eigen beweging dan uit ipv de "rechtse" (waar we echt niet meer van kunnen spreken) uit te hollen en over te nemen. Het is niet de schuld van de tegenstander dat hij het voetbalspel gewonnen heeft omdat hij beter heeft gespeeld, maar omdat jij te slecht hebt gespeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 28 december 2009 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |