Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2009, 01:13   #81
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik voel mij niet geroepen om België te verdedigen.
Het is goed dat je ons daaraan herinnerd, ik begon weer te denken dat we helemaal niets gemeen hadden.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 09:55   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom willen sommigen per se dat deze mensen het land uitgezet worden of verlaten? Schrik voor "de vreemde"?
Waarom willen sommigen, die het hier niet zo fijn vinden, niet uit zichzelf naar 'betere' landen trekken, na vrijwillige inlevering van hun nasionaliteit ? Schrik voor "de vreemde landen" ?

De snel-B. wet was een miskleun;
daarenboven is het altijd al een miskleun geweest om de B. nasionaliteit die toegekend werd aan iemand, niet voor een langere periode eerst 'op proef' toe te kennen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 11:45   #83
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Bahar is als Belg geboren.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 12:37   #84
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Bahar is als Belg geboren.
In mijn vizie: als papa en mama de B. nasionaliteit "op proef" zouden hebben, dan zou baby die proef-nasionaliteit volgen.

trouwens, iedereen wordt als mens geboren. Daarna gaat de administrasie na welke de toestand is: je wordt ingeschreven in het bevolkingsregister en het gevolg is dat je een nasionaliteit hebt.

zo is ook nog niemand als Gentenaar geboren; 't schijnt dat daar mensen rondrijden of rondlopen met een strop in hun auto of rond hun hals: ge moet daarvoor in Gent geboren zijn èn in Gent wonen ... rare dinges allemaal, maar wel ... menselijk.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 12:41   #85
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Uw visie interesseert mij niet.

Bahar is geboren Belg én is vrij gesproken.

Bahar moet dus niet uitgeleverd worden.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 19:42   #86
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard het heeft even geduurd maar....

Blijkbaar zal Turkije een cassatie-procedure aanspannen tegen de rechtsgang omtrent die DHKP-mensen...

Ook de Federale regering zou dat overwegen.....

Ik geef Turkije in ieder geval 100% gelijk als ze besluiten Juridisch verder te gaan.het gaat niet aan dat in belgie verdachten kunnen rondlopen die gezocht worden in een land waar we vriendschappelijke betrekkingen mee hebben.....Er zijn nu eenmaal de verdachtmakingen van moorden, gepleegd in Turkije,namens deze "non-terroristen". Brave mensjes die hier om te beginnen, al betrapt werden op het bezit van illegaal wapentuig.Er is er trouwens nog eentje zoekgeraakt ook

Laatst gewijzigd door kelt : 6 januari 2010 om 19:48.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be