![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() Series zoals CSI, 24, Lost zijn niet echt bedoeld voor de jeugd. Misschien zullen sommigen deze reeksen over 20 jaar ofzo wel beoordelen als waren zij voor de jeugd gemaakt.
Persoonlijk heb ik wel wat afleveringen gezien van al deze shows, ook van afleveringen als The A-team, Knight Rider. Starsky and Hutch enz uit een ver verleden. Soms vraag ik mij af: heeft er iemand ooit wel eens afleveringen van The Prisoner, The Avengers, Alfred Hitchcock Presents enz (uit de 60ties) gezien ? Oubollig ? Veel daarvan in z/w ? Jazeker. Maar ook nog steeds "watchable". |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
John Steed and Emma (grrrrrrrrrauuw ) Peel. Later de Invisible man, Man from Uncle, ... Later Dr Who en "The Saint" met Roger Moore. Zalige muziekskes die series, nog gesampled later ![]() (Nee , ben niet zo oud mr wel gezien ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 1 mei 2010 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Out where the busses don't run" is een zalige aflevering.
|
![]() |
![]() |