![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Peter Steele, frontman van metalband Type O Negative, is woensdag overleden. Bandlid Josh Silver heeft dit tegenover muzieksite Blabbermouth.net bevestigd.
Over de doodsoorzaak van Peter Steele is nog niets bekend, maar er gaan geruchten dat de zanger een hartstilstand heeft gehad. Hij werd 48 jaar oud. Steele werd op 4 januari 1962 geboren als Petrus T. Ratajczyk in Brooklyn, New York. Met zijn boomlange verschijning en zijn lage stemgeluid was hij beeldbepalend voor Type O Negative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een laatste eerbetoon is hier wel op zijn plaats.
Type O Negative- Black No. 1(Little Miss Scare-All) Even elf minuten lang de boxen op 10 zetten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zoals mijn nick kon laten vermoeden ben ik een groot fan, since the early days. Wat een verlies voor de muziekwereld, zijn vrienden en familie, mezelf en al de fans. Deze man heeft uitzonderlijke -in de begin tijd toch- muziek gemaakt. Spijtig dat de kunst-creatievelingen, die echt een verschil maken, dikwijls zelf heel gevoelig zijn en het door het leven zwaar te verduren krijgen... Waardoor ze ons te snel verlaten.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb weet dat er ooit een incident was met iemand vn Humo. Dat blad heeft dan ook nooit of te nimmer iets gepubliceerd mbt Type O. Hoe goed hun plaat of optreden ook was. Volgens wat ik in een later interview met Steele vernam bleef deze journalist maar doorzagen over -zijn verkeerde- interpretatie van oa de teksten Jesus Hitler. Wat een oen trouwens. Maar jij weet hier blijkbaar meer van? Btw : als 't een typetje was zoals bijvoorbeeld het knulletje dat ze hier aan het woord laten : http://www.youtube.com/watch?v=dnrCzII9Gy4 je zou voor minder iets doms doen. Maar de wereld zou wel weer wat vooruitgeholpen zijn. edit : ik moet wat voorzichtig zijn met wat ik zeg/schrijf : "bij mijn weten heeft Humo sindsdien nooit nog iets gepubliceerd, want zodra dat dat bepaald feit me aan de oren kwam ben ik dat blad vèèl minder vaak gaan lezen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 16 april 2010 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :c
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb nogal zo'n zaken over hem gehoord en gezien. Verbaast me dus niet. Nu aan de andere kant, dìk lopen die verhalen niet. Over de doden niets dan gods natuurlijk, maar de meeste mensen die hem ontmoet hebben, vonden hem blijkbaar een heel toffe pé. Soit, ik heb hem nooit wìllen ontmoeten, een beetje op aanraden van een nederlandse persfotografe, die ik via via kende toen. Het zou idd een behoorlijke domper geweest zijn, de man te ontmoeten die in mijn ogen zo wat de meest knappe muziek gemaakt heeft -ttz de soundtrack van m'n leven zowat- en dat die zich dan als een komplete lul gedraagt... Sorry voor de vele typo's, maar ik heb vannacht gewerkt en m'n ogen staan nog wat kaduul.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ach dat soort leven en status zal dat gedrag wel wat in de hand werken zeker? In elk geval, ik volg Peter Steele inmiddels 25 jaar en voelde mij altijd heel nauw verbonden met wat hij muzikaal deed. Het knappe was dat dat ik van elke nieuwe plaat aanvankelijk vond dat ze zwaar suckte, tot ik ze een keertje of 10 gehoord had. Wat aantoont dat ik elke plaat wel degelijk critisch opnam en niet gewoon de fanboy was/ben. Maar blijkbaar is dat iets veel voorkwam bij beluisteraars van Type O albums... ![]() In elk geval zonde. Veel te vroeg gegaan.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 16 april 2010 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem in het geval van Steele en Ian ook maar het feit in rekening dat het beiden New Yorkers zijn. Ik heb me laten vertellen dat dat ook een apart volkje is, zo'n beetje de Antwerpenaren van de V.S. als het ware... ![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 16 april 2010 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Idd, mijn zus is in NY geweest en ze zijn naar 't schijnt gewoon niet te doen. ![]() En, ja 'subtop'. Peter Steele is nooit ècht doorgebroken bij het grote publiek. Dar waren ze wel wat te speciaal voor denk ik. Ik kon het in elk geval nooit begrijpen, want ze hebben ècht pareltjes gemaakt (everyone i love is dead bvb). Soit, ik ben gestopt met me dat aan te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 33-jarige Ann Vervoort, voormalige zangeres van de succesvolle Belgische danceformatie Milk Inc., is donderdagnacht thuis in het Limburgse Houthalen-Helchteren overleden. De omstandigheden van haar dood zijn nog niet helemaal opgehelderd, er is enkel bekend dat er "veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn" schrijft de krant Het Laatste Nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 33 jaar... tragisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, Milk Inc. is één van de projecten van Regi Penxten. De huidige zangeres van Milk Inc. heeft inderdaad zwart haar, maar hier gaat het over één van de vorige zangeressen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |