Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2010, 19:33   #81
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Daar is niets lachwekkends aan! Leg dat maar uit in al de vlieghavens van de ganse wereld de laatste dagen! Voortdurend moet men op zijn hoede zijn opdat er niets zou gebeuren enz enz. En we mogen er van uitgaan dat dit nog maar het begin van het verhaal kan zijn! Om maar één voorbeeld te noemen!
Alsof ze nog geen ervaring genoeg hebben opgedaan overal waar er wel terroristische daden gebeuren, ook in hun eigen landen! Met die ervaring en de klaarstaande lieden om het uit te voeren zouden ze het hier in Europa zeer vlug zeer warm kunnen maken! Voorlopig met onze kop in het zand blijven zitten tot het te laat is, dank u!

De nazi's zijn ook langzaam in beeld en in actie gekomen! Sommige politiekers hebben toen ook te lang gedacht dat er eigenlijk niet veel aan de hand was en op hun beide oren konden verder slapen! Wanneer ik types zoals Ahmadinedadad enz bezig zie in zijn land doet mij dat wel denken aan wat de nazi's deden in Duitsland, niet alleen met de Joden maar ook met de Duitsers die niet naar hun pijpen dansten... Die nazimentaliteit zit er dus wel in!
Door welk tv station bent gij gebrainwasht kerel? Dat ik dat doorgeef aan bevoegde instanties
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:34   #82
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar is niets lachwekkends aan! Leg dat maar uit in al de vlieghavens van de ganse wereld de laatste dagen! Voortdurend moet men op zijn hoede zijn opdat er niets zou gebeuren enz enz. En we mogen er van uitgaan dat dit nog maar het begin van het verhaal kan zijn! Om maar één voorbeeld te noemen!
Alsof ze nog geen ervaring genoeg hebben opgedaan overal waar er wel terroristische daden gebeuren, ook in hun eigen landen! Met die ervaring en de klaarstaande lieden om het uit te voeren zouden ze het hier in Europa zeer vlug zeer warm kunnen maken! Voorlopig met onze kop in het zand blijven zitten tot het te laat is, dank u!
Je antwoordt niet op mijn vragen. Waarom blijven ze proberen (op bijzonder klungelige manier dan nog) om aanslagen te plegen tegen vliegtuigen die bijzonder streng beveiligd zijn? Waarom niet tegen de talloze doelwitten waar minstens evenveel potentiële slachtoffers rondlopen en geen enkele controle is? Als volgens sommige (Geert Wilders) bijv. er in Europa miljoenen potentiële terroristen zijn, waar zitten die dan? Waarom mogen we ervan uitgaan dat dit het begin van het verhaal is? In de jaren '70 was er zowat elke week een kaping of een aanslag. Stof tot nadenken genoeg, lijkt me zo.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:34   #83
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
LOL nog nooit gehoord van Belgen die zich bekeerd hebben naar de islam...

Die hoeven zich naar jou mening NIET aan te passen aangezien ze toch autochtoon zijn

LOL je bent echt grappig en d..
lol veel zullen het er niet zijn op een paar na die zich voor hun vriendje opgeofferd hebben.
Doa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:39   #84
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
ik ben geen persoon die op straat gaat betogen tegen mohammed-cartoons.
Wat me ergert is dat wanneer extremistische politici zoals Geert Wilders, Pim Fortuyn en Filip Dewinter over moslims en islam kwaad spreken, het wordt aanvaard. Maar wanneer een extremistische imam het Westen beledigt, europeanen afschildert als decadenten tegen wiens invloed je je moet "bewapenen" (in figuurlijke zijn !) enz ... hij wordt beschuldigd van aanzetten tot haat.
Stel u voor dat een imam een cartoon maakt van een ongelovige als een varken, van een nederlandse man die een orgie houdt met kleine kinderen OMDAT Nederland (Nederlandse gerecht, grondwet) een pedofielenpartij heeft toegestaan.
Ik denk niet dat veel Belgen en Nederlanders die cartoons gaan beschouwen als een teken van vrije meningsuiting, maar eerder zullen bestempelen als islamitisch extremisme, non-integratie, ...
Het woord 'extremisme' valt naar mijn smaak iets teveel in wat jij beweert.

De moordaanslag op de Deense cartoonist was niet het werk van een extremist. De kerel in kwestie woonde al 12 jaar in Denemarken. Hij heeft een gezin en kinderen. Dit is geen extremist. Het belet hem niet te proberen met een hakbijl een Deen om het leven te brengen in aanwezigheid van zijn kleinkind. In aanwezigheid van een kind, hoe laag kan je vallen eigenlijk, als je met een bijl de grootvader van een kind gaat vermoorden omdat hij een tekening gepubliceerd heeft?

Het woord 'extremist' wordt door uitschot gebruikt om mensen ter plaatse te verneuken. In werkelijkheid volstaat het iets of iemand aan te wijzen als 'anti-Islam' opdat het gerechtvaardigd is hem/haar te vermoorden. De aanwezigheid van kinderen is daarbij geen beletsel.

Resultaat is dat elkeen in het vizier kan komen om vermoord te worden door een Islamiet. Hier zijn geen regels meer.
En dan maar blaten over Wilders, Zwitserland, Italie, en vooral bleiten zonder ook maar enige aanwijsbare reden, evenzovele uitingen van de angst om zelf het slachtoffer te worden van een onverklaarde oorlog.

Het is een situatie die in Europa enkele keren voorkwam, meer in het bijzonder in de jaren '30. En dan kwaken sommigen hier verbaasd dat er gesproken wordt van 'Islamo-fascisme'.

Ik ken geen extremistische imams die het Westen 'beledigen'. Een achterlijke geit kan niet om mijn kop schijten. Maar een moordpartij beramen in aanwezigheid van een kleinkind opent de ogen dat de zwijgzaamheid van de moslim in de straat in werkelijkheid een goedkeuring is van wat te doen stond.

Laatst gewijzigd door Conscience : 10 januari 2010 om 19:41.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:57   #85
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk bericht
lol veel zullen het er niet zijn op een paar na die zich voor hun vriendje opgeofferd hebben.
vriendje...? je gaat er dus vanuit dat alle bekeerde Belgen vrouwen zijn LOL.

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 19:58   #86
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
vriendje...? je gaat er dus vanuit dat alle bekeerde Belgen vrouwen zijn LOL.
prove me wrong
Oud 10 januari 2010, 19:59   #87
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
prove me wrong
Ik ga me bekeren, enkel om u te wrong proven
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 20:02   #88
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience Bekijk bericht
Het woord 'extremisme' valt naar mijn smaak iets teveel in wat jij beweert.

De moordaanslag op de Deense cartoonist was niet het werk van een extremist. De kerel in kwestie woonde al 12 jaar in Denemarken. Hij heeft een gezin en kinderen. Dit is geen extremist. Het belet hem niet te proberen met een hakbijl een Deen om het leven te brengen in aanwezigheid van zijn kleinkind. In aanwezigheid van een kind, hoe laag kan je vallen eigenlijk, als je met een bijl de grootvader van een kind gaat vermoorden omdat hij een tekening gepubliceerd heeft?

Het woord 'extremist' wordt door uitschot gebruikt om mensen ter plaatse te verneuken. In werkelijkheid volstaat het iets of iemand aan te wijzen als 'anti-Islam' opdat het gerechtvaardigd is hem/haar te vermoorden. De aanwezigheid van kinderen is daarbij geen beletsel.

Resultaat is dat elkeen in het vizier kan komen om vermoord te worden door een Islamiet. Hier zijn geen regels meer.
En dan maar blaten over Wilders, Zwitserland, Italie, en vooral bleiten zonder ook maar enige aanwijsbare reden, evenzovele uitingen van de angst om zelf het slachtoffer te worden van een onverklaarde oorlog.

Het is een situatie die in Europa enkele keren voorkwam, meer in het bijzonder in de jaren '30. En dan kwaken sommigen hier verbaasd dat er gesproken wordt van 'Islamo-fascisme'.

Ik ken geen extremistische imams die het Westen 'beledigen'. Een achterlijke geit kan niet om mijn kop schijten. Maar een moordpartij beramen in aanwezigheid van een kleinkind opent de ogen dat de zwijgzaamheid van de moslim in de straat in werkelijkheid een goedkeuring is van wat te doen stond.

Het visier van iemand zoals VanTemsche zal je bedoelen..
Het hoofd zot gemaakt door populistische mensen/partijen...

Waarom zouden ze iets moeten zeggen?
Trouwens de belangrijkste moslimorganisaties in Denemarken hebben de aanslag veroordeeld en afgekeurd

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 10 januari 2010, 20:33   #89
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Moorden ze of niet ? neen. Einde discussie, discriminatie en intolerantie van homo's komen overal voor, ook in het Westen (zeker in Amerika !), en ook in Belgie !
Ja de gebedsgenezer heeft gemoord. Of vind u een zuur over iemand gooien een beetje spelen.

Kijk een voorbeeldje van moslims onder elkaar.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...eerd-was.dhtml

Laatst gewijzigd door grimbergen : 10 januari 2010 om 20:33.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 20:36   #90
Doa
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Ik ga me bekeren, enkel om u te wrong proven
je durft toch niet!
Oud 10 januari 2010, 20:45   #91
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ja de gebedsgenezer heeft gemoord. Of vind u een zuur over iemand gooien een beetje spelen.

Kijk een voorbeeldje van moslims onder elkaar.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...eerd-was.dhtml

Oef ik dacht dat we met een intellectueel te doen hadden, maar het is maar een HLN leezerke haha

kheb ook een linkje voor u

http://www.volkskrant.nl/archief_gra...k_en_pedofilie

Citaat:
Oud 10 januari 2010, 21:14   #92
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[...]
De moordaanslag op de Deense cartoonist was niet het werk van een extremist. De kerel in kwestie woonde al 12 jaar in Denemarken. Hij heeft een gezin en kinderen. Dit is geen extremist. [...].
De zus van aanvaller was op de TV. Hij was altijd een lieve jongen. Heel behulpzaam. Hij kan het niet gedaan hebben. Hij is erin geluisd door de geheime dienst. Als die echt kwaad in de zin had dan had die wel een AK47 gebruikt en geen bijl. Enz.

http://www.youtube.com/watch?v=ilkhV...layer_embedded

Weer een nieuwtje:
Westergaard aanvaller werkte voor het Rode Kruis
http://jp.dk/indland/krimi/article1940114.ece Vertaald:
Citaat:
Op de dag van de aanval had hij nog dienst in het Deense Rode Kruis Centrum waar hij zorg verleende aan allleenstaande immigranten kinderen.
Het hoofd van het Deense Rode Kruis Asylum Department, Chemnitz, ontdekte pas donderdag dat de Somaliër bij de organisatie werkte.
Hij zegt dat het Rode Kruis bij het uitzendbureau Mano Crew heeft ervoor gezorgd dat er noch een strafblad noch problemen met betrekking tot het zogenaamde sexuele misdrijven-attest dat erop moet toezien of men wel met kinderen mag werken.
Er waren geen klachten over zijn toewijding aan de zaak.
De goede jongen was zo goed dat Al-Shabab hem een positie van hoofd inlichtingen wilde maken nadat de vorige beschadigd was. Volgens berichten uit Kenya.
http://politiken.dk/indland/article876860.ece
Kenya: Øksemand med i toppen af terrorgruppe
Een Engelse vertaling hier:
http://islamineurope.blogspot.com/20...as-almost.html
Citaat:
"The previous head of intelligence was seriously injured in June. We had received intelligence that there was a Dane on the way to take over the job," says the source, and names the man, who now sits in prison in Denmark on charges of the attempted murder of the Mohammad cartoonist.
The 28 year old Danish-Somali was arrested in a house in Eastleigh, Nairobi on July 30, 2009, where anti-terrorism police arrested five others that morning in a hunt for possible terrorists before the visit of the American secretary of state Hillary Clinton.
The Kenyan intelligence services think they one of those arrested was the former head of intelligence. He had just gotten one of his legs amputated.
But a short time after his arrest the Danish embassy confirmed that it was willing to help him get out of the country. The Kenyans therefore got rid of a potential problem.
Juist en de Denen scheepten zichzelf op met een echt probleem.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:19   #93
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
prove me wrong
Jean-François Bastin:
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 21:56   #94
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Het visier van iemand zoals VanTemsche zal je bedoelen..
Het hoofd zot gemaakt door populistische mensen/partijen...

Waarom zouden ze iets moeten zeggen?
Trouwens de belangrijkste moslimorganisaties in Denemarken hebben de aanslag veroordeeld en afgekeurd
Hou je smerige insinuaties omtrent Van Temsche voor jezelf. Het lijkt alsof die moordpartij je goed uitkomt.

Ik heb niet gezegd dat iemand iets moest zeggen, hou je leugens voor jezelf.

Een veroordeling? Volgens mij hebben ze de volgende aanslagen allang veroordeeld.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 22:11   #95
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik heb niet gezegd dat iemand iets moest zeggen, hou je leugens voor jezelf.

Citaat:
Ik ken geen extremistische imams die het Westen 'beledigen'. Een achterlijke geit kan niet om mijn kop schijten. Maar een moordpartij beramen in aanwezigheid van een kleinkind opent de ogen dat de zwijgzaamheid van de moslim in de straat in werkelijkheid een goedkeuring is van wat te doen stond..
Met andere woorden, het komt je niet goed uit dat de moslims iets gezegd hebben

Citaat:
Hou je smerige insinuaties omtrent Van Temsche voor jezelf. Het lijkt alsof die moordpartij je goed uitkomt.

.
ik zou eerder zeggen: het komt jou goed uit dat er een aanslag op die cartoonist gepleegd werd

Citaat:

Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 10 januari 2010 om 22:12.
Oud 10 januari 2010, 22:27   #96
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oef ik dacht dat we met een intellectueel te doen hadden, maar het is maar een HLN leezerke haha

kheb ook een linkje voor u

http://www.volkskrant.nl/archief_gra...k_en_pedofilie
J�*, die zaak Van Drimmelen is wel indroevig...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:26   #97
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt. Om elke anti westerse ideologie te benoemen. Elke terrorist word nu al quada genoemd. Er is helemaal niet zulks een organisatie als men wil doen laten uitschijnen. Zo hebben ze hun gecreerde "vijand" om oorlogen te kunnen goedpraten. Niet moeilijk toch. Dit word door velen bevestigd. Lees misschien die link eens, onderzoek het zelf. De media is niet meer dan een instrument van partijen en of bedrijven die er belangen bij hebben zoals het militair industrieel complex. Ik zou dus maar niet te afhankelijk zijn van zulke instellingen aangaande 'informatieve, zonder bias" verslaggeving.
Tony Blair: Al Qaeda is not an organization. Al Qaeda is a way of working ... but this has the hallmark of that approach."

http://www.foxnews.com/story/0,2933,162476,00.html
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100111_006

'Al-Qaeda van de islamitische Maghreb' laat in de boodschap weten dat de enige voorwaarde voor de vrijlating van de Fransman Pierre Camatte de vrijlating van vier leden van het netwerk is. Die werden enkele maanden geleden in Mali opgepakt. De terreurgroep stelde een deadline in van twintig dagen.

De groep zei vorige maand de Fransman op 25 november in Mali ontvoerd te hebben. Vijf dagen later werden in Mauritanië eveneens vijf Spanjaarden ontvoerd.

... uw niet bestaande organisatie aan het werk?
U moet klacht indienen tegen deze krant die dergelijke leugens durft de wereld insturen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2010, 10:39   #98
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je antwoordt niet op mijn vragen. Waarom blijven ze proberen (op bijzonder klungelige manier dan nog) om aanslagen te plegen tegen vliegtuigen die bijzonder streng beveiligd zijn? Waarom niet tegen de talloze doelwitten waar minstens evenveel potentiële slachtoffers rondlopen en geen enkele controle is? Als volgens sommige (Geert Wilders) bijv. er in Europa miljoenen potentiële terroristen zijn, waar zitten die dan? Waarom mogen we ervan uitgaan dat dit het begin van het verhaal is? In de jaren '70 was er zowat elke week een kaping of een aanslag. Stof tot nadenken genoeg, lijkt me zo.
Zoals jij een aantal van mijn opmerkingen te zot om los te lopen kunt vinden, kan ik een aantal van de hier zogezegd gestelde vragen de moeite niet vinden om nog op te antwoorden...
Waarom er niet nog veel meer aanslagen bij ons gebeuren? Het zal voor jou wel weer lachwekkend zijn maar dat zou misschien kunnen komen omdat de islam redelijk voorzichtig te werk gaat om niet meteen buitengegooid te worden... zolang ze nog niet sterk genoeg staan!
Stel je voor dat ze ergens in onze landen een aanslag plegen met vijftig of honderd van hun "strijders", dat zou nogal een respons krijgen! Meteen gaat men hier dan ook de grote middelen gebruiken en hebben ze er helemaal gelegen in de openbare opinie! Zou niet handig zijn voor de vele moslims die hier ondertussen al hun intrek hebben genomen!Dus langzaam hun macht, vooral hun aantallen opbouwen in de niet-islamitische gebieden en wachten tot ze de boel kunnen overnemen! Hun verovering van nieuwe gebieden verloopt in verschillende fasen! Zelfs (moslim) kinderen lopen al eens met de uitdrukking rond: "straks zullen wij dat hier allemaal overnemen en zijn wij hier de baas", iets in de aard.
Nog niet gehoord of gelezen?
En van waar zouden die kinderen dat ideetje halen denk je?

Laatst gewijzigd door andev : 11 januari 2010 om 10:46.
Oud 11 januari 2010, 10:52   #99
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk dan ook verder naar de bron. Wie heeft de taliban en "alquada" in het leven geroepen door hen te trainen, bewapenen en sponseren? De vs. Om de koude oorlog te eindigen en europa te bevrijden van de ussr. Blame them
Het is erg en vervelend... maar de wereldgeschiedenis hangt nu eenmaal aan elkaar met niets dan conflicten! En door wie wat, hoe... een beetje de historie van "de kip en het ei"! Wie was er eerst de oorzaak van...
Maar bon, de meeste van deze zaken kennen uiteindelijk een begin en een einde, WO I, WO II , de "Koude Oorlog" enz enz enz
En daar hebben we precies weer een verschil met de islam versus het Westen (en de rest van de wereld)! Er is daar geen uitzicht op een einde van het conflict! Omdat het de opdracht is van de islam van de wereld te veroveren, nietwaar? Nu en dan verspreken ze zich en zeggen dat gewoon zelf!
Oud 11 januari 2010, 10:54   #100
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Zoals jij een aantal van mijn opmerkingen te zot om los te lopen kunt vinden, kan ik een aantal van de hier zogezegd gestelde vragen de moeite niet vinden om nog op te antwoorden...
Waarom er niet nog veel meer aanslagen bij ons gebeuren? Het zal voor jou wel weer lachwekkend zijn maar dat zou misschien kunnen komen omdat de islam redelijk voorzichtig te werk gaat om niet meteen buitengegooid te worden... zolang ze nog niet sterk genoeg staan!
Stel je voor dat ze ergens in onze landen een aanslag plegen met vijftig of honderd van hun "strijders", dat zou nogal een respons krijgen! Meteen gaat men hier dan ook de grote middelen gebruiken en hebben ze er helemaal gelegen in de openbare opinie! Zou niet handig zijn voor de vele moslims die hier ondertussen al hun intrek hebben genomen!Dus langzaam hun macht, vooral hun aantallen opbouwen in de niet-islamitische gebieden en wachten tot ze de boel kunnen overnemen! Hun verovering van nieuwe gebieden verloopt in verschillende fasen! Zelfs (moslim) kinderen lopen al eens met de uitdrukking rond: "straks zullen wij dat hier allemaal overnemen en zijn wij hier de baas", iets in de aard.
Nog niet gehoord of gelezen?
En van waar zouden die kinderen dat ideetje halen denk je?
LOL het grote moslim complot!
Je moet dringend een dokter opzoeken voor je dagelijkse pilletjes kerel 'want je ziet ze vliegen'

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be