![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is waardeloos als bewijs. Als je iets beweert moet je dat met bronnen en bewijzen kunnen staven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat je spontaan bij het instappen je abonnement moest laten zien of een ticket kopen... Ik neem nogal eens de bus of tram in Antwerpen en ik word altijd bekeken als ik als bijna enige mijn kaart laat zien...
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ze geen hebben laten veel controleurs die gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer het zelf uit. Neem ook het openbaar vervoer om te gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg een bron en bewijzen van je beweringen. Die moet je met geloofwaardige bronnen bewijzen, niet met persoonlijke bedenksels, anders blijft het ongeloofwaardige praat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U doet anders niet, zelfs van zaken die iedereen weet die de media een beetje volgt. Tip: In Godsnaam is bezig, kan je misschien nog wat leren. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2010 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de metro en de tram zijn er geregeld controles. Op de trein komt de treinbegeleider langs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cursus hoofddoek lopen.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2010 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leren om alles te geloven wat men rondbazuint? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Af en toe kom ik iemand tegen waarmee ik vroeger nog voetbalde en die nu controleur op de lijn is. Ik vroeg hem eens wat hij en zijn collega's deden als een allochtoon geen vervoerbewijs had. Zijn antwoord: '' Als hij alleen is treden de meesten op, als ze in groep zijn treden de meesten niet op. Voor het loon dat wij verdienen gaan we ons niet ineen laten kloppen''. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2010 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Van de metro weet ik niets maar wel van de tram en de bussen van de Lijn. Ik heb nog nooit een controleur gezien en af en toe iemand die betaalt of zijn abonnement laat zien... Misschien spreek je wel over de situatie op Mars maar daar kom ik niet.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe de behandeling van de vrouw in de islam is bv. En nee, een cursus hoofddoek lopen volgen zal ik u niet vragen, gene paniek. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 januari 2010 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook net aan het kijken naar dat programma waarin ze laten zien hoe moslimkinderen geindoctrineerd worden.
Erg. En dan die bekeerlingen en hun islamitische ventjes : -het is een goede vrouw want ze luistert goed naar haar man -de hoofddoek moet als er andere mannen in de buurt zijn -afspraakjes voor het huwelijk, dat mag nie - engelkes die op schouders zitten - naar de hel gaan - vrouwen mogen niet meer dan 40km alleen reizen (enfin nu mogen ze 70 km, komt overeen met 3 dagen per kameel) Kan je het geloven, anno 2010? |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik spreek over de tram in Gent en de Metro in Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |