![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() moslimsthema's in de media doen het nog steeds commericeel goed als afleidingsmanoeuvre,men raakt er niet op uitgekeken
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Dat vindt je erg hé, meebetalen voor kerken terwijl ge van moskees niet genoeg kan krijgen. Waarom emigreer je niet naar Zandbakistan? Of beter : ga in uw joodse heimat wat promotie maken voor moskees en laat ons weten hoe je idee verwelkomd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er nergens een vrijwilliger-bommengordel-drager om de stevigheid van het geheel eens te testen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat men bij ons en elders in de katholieke wereld predikt in de woestijn: zoveel te beter! Hun heerschappij en machtsmisbruik zit er bijna helemaal op! Nu nog de islam buiten houden! Laatst gewijzigd door andev : 26 januari 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat bedoel je trouwens met "commericeel"? Het was een uitzending op de openbare omroep. Ook heb je nu nog steeds niet gezegd wat je precies slecht vond aan deze docu (toch maar gemaakt door "huisvrouwen en tante mies" of zoiets). Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 januari 2010 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enige verklaring voor deze inconsequente gedachtengang?
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Man heb jij ooit van ironie gehoord? Denk je heus dat ik dat meende? Ik zou NOOIT voor iemands zelfmoord pleiten. Ik stel alleen maar vast dat u het blijkbaar verschrikkelijk vindt op deze 'kutplaneet.' Denk dan eens aan al die mensen die het minder hebben of hadden, zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Een bekering op zich zou je nog kunnen normaal vinden, maar als het té is, moet je je inderdaad vragen stellen. Ik zou ook graag weten wat het opleidingsniveau is van dames als die Lesley, en of er ook veel hoog- tot gemiddeld geschoolde dames zulke stap zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar gaat deze discussie de facto eigenlijk niet over. Het gaat over het wenselijk achten van de Islam-ideologie binnen onze Westerse samenleving. Daarenboven hebben kerken (met kleine k) een cultuur-historische waarde voor onze beschaving wat het opportuun maakt hun in hun instandhouding te voorzien. Het debat over het al dan niet van subsiedies voorzien van erediensten is hier dus eigenijk niet op zijn plaats, alhoewel ik hier aan wil toevoegen dat ik het niet wenselijk acht elke in Vlaanderen aanwezige godsdienst te erkennen. Al dan niet erkenning genieten staat los van het individueel beleven van. Godsdienstvrijheid is en blijft dus absoluut, voor welke dienaars van welke eredienst we betalen is een ander debat.
![]() |
![]() |
#98 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon democratie en niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat hun opleidingsniveau is, ik kan mij wel voorstellen dat gemiddelde Vlaamse gezinnen in traditionele wijken hiervoor vatbaarder zijn.
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mensen hun religie proberen af te nemen, zorgt voor radicalisering. Vrede sluiten en gelijke rechten gunnen aan één ieder die in ons land leeft is de enige oplossing. |
|
![]() |
![]() |