![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lezen van eBooks ed lijkt me alvast eens interessant om uit te proberen. Of het gebruik van iPads voor mijn bedrijf ook nuttig zal zijn zal pas blijken op de volgende handelsbeurs in maart 2011. Tenminste als ik mijn werk afkrijg ...
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door koe de poing : 8 oktober 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw het passief raadplegen van data , websites, etc... of waar je slechts een minimum aan gegevens moet gaan invullen. Het toestel werkt draadloos daarom kan het een handige tool zijn in magazijnen (maar voor industrieel gebruik weet ik niet of hij stevig genoeg is... ) , winkels, showrooms, als tool om informatie op te vragen in een museum bvb, of ja... 1001 dingen. Maar een laptop of netbook vervangen doet het niet. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 8 oktober 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Zijt ge een app aan het ontwikkelen misschien?
![]() Zou je misschien binnen een maand of zo, wanneer je er meer mee vertrouwd bent, je bevindingen hier kunnen posten? Ik probeer wat impressies te verzamelen van verschillende ('type") gebruikers om te achterhalen of ik er ook iets aan zou hebben...
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u dan vooral voor wat je ermee zou willen doen, of welke behoefte die je hebt, die je ingevuld zou willen zien.
Ik zie dat als een tool voor bvb iemand die om wat voor reden ook dikwijls op de baan is en bvb snel eens naar de website van de luchthaven surft om te zien wat uur zijne vlieger vertrekt, de krant wil lezen terwijl hij wacht, of zijn mail wil lezen en die kort wil beantwoorden. of Madame zit in de zetel naar familie en thuis te kijken en daarna naar een ander kut programma, en jij zit ondertussen in diezelfde zetel wat te surfen en wat youtube filmpjes te zien, een ebook te lezen, of Je hebt een of andere hobby, waarbij je in the field ondersteuning hebt voor die hobby dankzij een of andere App (sterren kijken bvb... ) Telkens geen multitasking, of het invoeren van externe data, ... al is er ook al iets dat u toelaat van foto`s op dat ding in te laden, maar gezien het toch beperkte geheugen lijkt me dat dan eerder iets, om snel in the field te kijken of een foto gelukt is en hem dan snel door te sturen bvb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fase 1 bestaat erin mijn website aan te passen voor de iPad. Nu, ik hield mijn hart vast, maar het valt nogal mee. Hier en daar wat kleine aanpassingen, en hij zal prima werken op de iPad. Fase 2 bestaat erin meer foto's en filmpjes in de website te integreren, en eventueel wat iPad-achtige gadgets. Dat is werk voor de komende maanden. Het is officieel niet de bedoeling dat onze eigen mensen de iPad's gaan gebruiken voor hun werk. Enkel op beurzen ed zouden de iPad's als veredelde multimedia catalogi moeten fungeren. Dit gezegd zijnde, ik vrees toch een beetje het scenario dat Herr flick schetste, dat enkele grote jongens (vooral deze die tegen het project waren ![]() Enfin, voor mij is het alweer een nieuwe wereld die opengaat, mij hoor je alvast niet klagen. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 oktober 2010 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Awel, zo werkt het dus niet hé; gij wilt precies snellere paarden maken. Vóór ik een iPhone had kende ik de noden die het bevredigde niet eens. (Enfin, ik had de behoeften wel, maar ze werden niet "geexpliciteerd")
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah en uw verkopers, die gaan ook allemaal ene moeten hebben.... De volgende stap is immers nen digitale cataloog als een soort ebook op dat ding, ge moet mij dat soort kinderen niet leren kennen ... Ik heb hier zwart wit telefoons staan, en die gaan al jaren mee, als ze morgen dat model niet meer maken zitten we in de problemen.... zeker als we een kleurentoestel moeten gaan nemen... want dan kan ik hun mentaliteit indachtig beginnen met al die oude toestellen te vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Who needs them? The differences between men and boys are the size of their balls and the price of their toys. Laatst gewijzigd door filosoof : 8 oktober 2010 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Ik HAAT dat gadget-denken.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge bvb regelmatig een paar uur in een luchthaven moet zitten, en ge hebt geen goesting om met ne laptop van 5 kilo te sleuren dan is dit iets leuk. een netbook is ook goed, maar dat scherm is aan de kleine kant. Of zoals Firestone hier aangeeft, door een kataloog bladeren ge moet niet met zo een onhandig ding in uw handen staan, ge kunt zoeken, heb hebt, beeld , kleur en ge kunt hem snel updaten, en ge kunt er zelf filmkes insteken . Veel dingen ontdek je zelf natuurlijk ook nog door het te gaan gebruiken ... (afstandsbediening bvb voor uw TV etc... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet niet denken, daar valt u haar van uit.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de volgende grote beurs in maart zijn inmiddels drie bijkomende iPad's gekocht.
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb al een paar minuten zo'n iPad bekeken op het werk, maar ik verkies nog altijd een laptop = een scherm met een deksel als bescherming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier ligt er nu ene in de kast, Het ding haalt dankzij de exchange connector ook email op, van de server, ... Het is nog niet losgelaten op het grote publiek maar dat komt nog wel . Ah en die telefoons met kleurenscherm zijn er ook ,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je moet eens de eerste replies in dit topic lezen. De rode draad: "dit wordt een gigantische flop". Intussen lijkt zo'n iPad toch zijn nut te hebben. En jawel; echt NUT. Ik heb het niet over mensen die hem kopen omdat ze gadgetfreak zijn. Zo zijn er zeker ook, maar gezien de hoeveelheid die er inmiddels verkocht zijn is dat een minderheid. Voorbeelje van een nuttige aankoop? Ik kocht hem voor mijn vrouw (ik ben de IT'er in huis, maar heb zelf geen nood aan een iPad). Zij leest veel. Dit zijn de bevindingen; - enorme besparing in kastruimte - besparing in €: je kan af en toe al eens een gratis boek op de kop tikken, al dan niet legitiem (de sector moet het nog leren, net zoals de muziekindustrie het moest leren; digitale formaten duurder verkopen = not done). - veel handiger om vast te houden, zeker in bed of bij het eten. Resultaat; ze kan dat ding niet meer missen. Gewoon door er boeken op te lezen heeft dat ding zijn aankoopprijs al terugverdiend. Maar daarbovenop kwamen nog deze dingen; - zeer gemakkelijk om effe snel op te surfen - gratis afstandsbediening voor ons Sonos muzieksysteem (waarde; 400€) - steeds je volledige foto- en video-album bij je - (eentje voor mij) zeer tof om strips op te lezen (idem verhaal als bij de boeken; ik ben oude verzamelingen gaan opsnorren en heb nu al zo'n 4000 strips) Ik heb het nog niet eens gehad over al die "apps" in hun store. Leuke spellekes, enz... en het hoeft zelfs geen reet te kosten. Wat mij betreft is de iPad het produkt van het jaar, het decennium, en misschien wel de eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe valt de ipad eigenlijk mee qua gebruik; heb je er echt iets aan of is het toch maar niks?
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik persoonlijk ben heel tevreden met mijn Ipod touch,het is natuurlijk superklein vergeleken met een Ipad, maar het steekt dan ook in mijne zak, en ik kan mij alleen maar voorstellen dat een Ipad nog cooler is, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maja, als het volstaat wat te kunnen "bricoleren" zou het misschien nog lukken...
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 8 februari 2011 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |